Vailant Premium Electronic - głośna praca

1. Data: 2002-01-14 14:14:36

Temat: Vailant Premium Electronic - głośna praca
Od: "Aleksander Wałęsa" <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie

Założyłem sobie takie cudo (przepływowy gazowy ogrzewacz wody) i wszystko
jest ok. Ale ostatno u kolegi zobaczyłem podobnego Junkersa i tu zaczął się
problem:

1. Moj Vailant nie zawsze się odpala - czasami trzeba zakręcić wodę i
odkręcić dopiero pali
2. Słuchowe wrażenia : Junkers chodzi znacznie ciszej

czy ktoś z Was szanowni Grupowicze ma podobne odczucia?? Czy znacie jakieś
sposoby na ten sprzęt ??

Pozdrawiam

OlekW

1. Data: 2002-01-14 22:21:53

Temat: Re: Vailant Premium Electronic - głośna praca
Od: "qbass" <q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> 1. Moj Vailant nie zawsze się odpala - czasami trzeba zakręcić wodę i
> odkręcić dopiero pali

Najprawdopodobniej jest to związane z ciśnieniem gazu lub wody, u nas
również się tak dzieje. Zwróć uwagę czy jest dostateczna ilość powietrza -
przy otwartych drzwiach (do pomieszczenia gdzie wisi Vaillant) zawsze zapali
szybciej.

> 2. Słuchowe wrażenia : Junkers chodzi znacznie ciszej
> czy ktoś z Was szanowni Grupowicze ma podobne odczucia?? Czy znacie jakieś
> sposoby na ten sprzęt ??

Ciesz się, że masz ciepłą wodę a głośnością się nie przejmuj.

> Pozdrawiam
>
> OlekW

Pozdrawiamy
Anna i Krzysztof

1. Data: 2002-01-15 08:08:19

Od: r...@p...onet.pl (Andrzej z Zaborza) szukaj wiadomości tego autora

Mon, 14 Jan 2002 15:14:36 +0100, Aleksander Wałęsa napisał:
> [...]
>problem:
>
>1. Moj Vailant nie zawsze się odpala - czasami trzeba zakręcić wodę i

Mam to samo, a niktóre kombinacje gałek dają całkowitą kichę z
odpalaniem

>2. Słuchowe wrażenia : Junkers chodzi znacznie ciszej

Nie słuchałem
Ale zgodzę się, że Vaillant szumi głośno

>czy ktoś z Was szanowni Grupowicze ma podobne odczucia?? Czy znacie jakieś
>sposoby na ten sprzęt ??

Najbardziej wk@!#wia... mnie to zapalanie.
Przy niektórych układach poktęteł wogóle nie działa.
Ale z servisem nie walczyłem, bo nie mam czasu.
Zastanawiam się bo może, po zaistalowaniu trzeba
to ustrojstwo jakoś wyregulować?

--
==============
Pozdro Andrzej

1. Data: 2002-01-15 15:30:13

Od: "Aleksander Wałęsa" <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

:) no właśnie ja też go nie regulowałem - powiesiłem na ścianie - dałem
gazownikowi za podłączenie i tyle

Olo

"Aleksander Wałęsa" <a...@c...pl> wrote in message
> [...]
> 2. Słuchowe wrażenia : Junkers chodzi znacznie ciszej
>
> czy ktoś z Was szanowni Grupowicze ma podobne odczucia?? Czy znacie jakieś

estetyczna glazura
Stara wanna - czy da sie odnowic emalie ?
wanna z hydromasazem, jaka?
Pytanie o firme Stolmar (meble kuchenne)
Spluczka podtynkowa, a sciana z gipso-kartonu