Venus

1. Data: 2003-04-29 10:20:09

Temat: Venus
Od: "ŻabCia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ta Venus jest wart swojej ceny? A i jaka pianka do goleniaGillete dla
kobiet jest najlepsza? Rozchodzi mi sie o zapach i nawilżenie.

1. Data: 2003-04-29 13:36:04

Temat: Re: Venus
Od: "ola s." <o...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ŻabCia <p...@p...onet.pl> napisał(a):

> A i jaka pianka do golenia Gillete dla kobiet jest najlepsza?

o venus nic nie wiem, bo uzywam jednorazowek z Gillete.
a do golenia polecam zel Gilette - satin care flower twist ( rozowy ),
fioletowy tez jest ok, omijaj zielony ( nieladnie pachnie i nie nawilza ).
pozdrawiam

olas.

1. Data: 2003-04-29 14:35:06

Od: "Kasia" <k...@B...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja uważam, że nie jest wart. Kosztuje ok. 25 zl, a goli tak średnio.
Uważm, że znacznie lepsze są męskie jednorazówki Gilette (takie za 3
zl).
Pianki Gilette nie używam, więc nie wiem. Nie polecam natomiast
Willkinsona - podrażnił mi bardzo skórę.
Jeżeli będziesz w Niemczech, Czechach, Słowacji czy Austrii to odwiedź
koniecznie drogerię DM. Mają tam swoją linię ekono - kosmetyki nazywają
się Balea. Wsród nich jest właśnie pianka do golenia dla kobiet
produkowana przez Nivea, a sprzedawana pod marką Balea - dla mnie
rewelacja. Polecam.

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia

Tusz wodoodporny