Vilcacola ?

1. Data: 2000-10-25 05:33:33

Temat: Vilcacola ?
Od: "Grzegorz" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam serdecznie grupowiczy

szukam wszelkich informacji o dokladnym zastosowaniu leku "Vilcacola" (w
opakowaniu nie bylo ulotki informacyjnej, a przynajmniej nie po polsku),
wskazania, przeciwskazanie........

za wszelkie informacjie serdecznie dziekuje

Grzegorz

2. Data: 2000-10-25 07:13:00

Temat: Re: Vilcacola ?
Od: "Maseł" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> witam serdecznie grupowiczy
>
> szukam wszelkich informacji o dokladnym zastosowaniu leku "Vilcacola" (w
[...]

Pepsi - było,
Coca - było, ale

Vilca - tego jeszcze nie piłem

Pozdro

Maseł

--
www: http://www.put.poznan.pl/~masel ICQ uin: 21361289 gadu-gadu: 3962
Dla nastroju intymnego kobieta jest zdolna polubić muzykę poważną.

3. Data: 2000-10-25 13:21:00

Od: p...@a...gda.pl (Piotr Zielinski) szukaj wiadomości tego autora

> szukam wszelkich informacji o dokladnym zastosowaniu leku "Vilcacola" (w
> opakowaniu nie bylo ulotki informacyjnej, a przynajmniej nie po polsku),
> wskazania, przeciwskazanie........
> Grzegorz

Nie jest to lek, a mieszanka ziol - tak jak np. herbata. Niektorzy twierdza,
ze jest to lek na wszystko, lacznie z rakiem. Ale prawdopodobnie sa to ci,
ktorzy na nim zarabiaja. Inni twierdza, ze na nic nie pomaga, a nie wiadomo,
czy nie szkodzi. I to podpowiada zdrowy rozum. W USA mozesz ten preparat
kupic za grosze (centy) w kazdym kiosku. U nas kosztuje drogo. Podsumowujac:
wskazan nie ma zadnych. Przeciwwskazaniem jest na razie zdrowy rozsadek.

Pozdrawiam :)

Piotr Zielinski

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.sci.medycyna
http://niusy.onet.pl/pl.sci.medycyna

4. Data: 2000-10-25 13:38:24

Od: Mariusz Krawiec <k...@c...edu> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Zielinski wrote:

> [...]
> czy nie szkodzi. I to podpowiada zdrowy rozum. W USA mozesz ten preparat
> kupic za grosze (centy) w kazdym kiosku.

szczerze powiedziawszy nie widzialem tutaj takiego preparatu;
nie to zebym specjalnie szukal, ale jesli jest tak popularny jak twierdzisz,
to pewnie bym zwrocil uwage, zwlaszcza, ze jak twierdzisz kosztuje centy,
podczas gdy wszelkie ziolowe preparaty kosztuja 5-10$ i wiecej za 30-100
tabletek.
btw., kioskow tez tu nie widzialem ... :-)

czyli podsumowujac, twoja informacja jest jak z radia Erewan:
nie za centy,
nie w kiosku,
i nie w kazdym,
ale poza tym wszystko inne sie zgadza.

Mariusz

5. Data: 2000-10-25 15:11:00

Od: Cosa <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia , a był to Wed, 25 Oct 2000 07:33:33 +0200,
"Grzegorz" <s...@p...onet.pl> napisał coś takiego:

>witam serdecznie grupowiczy
>
>szukam wszelkich informacji o dokladnym zastosowaniu leku "Vilcacola" (w
>opakowaniu nie bylo ulotki informacyjnej, a przynajmniej nie po polsku),
>wskazania, przeciwskazanie........

Szybko ci opowiem bierzesz opakowanie leku vilacora i jedno jabłko ( lub
inny owoc ).
Lek wyrzucasz ,a jabłko zjadasz. ;-)

--
Cosa
c...@p...onet.pl

6. Data: 2000-10-25 17:01:49

Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz napisał(a) w wiadomości: <8t5rag$npv$1@news.tpi.pl>...
>witam serdecznie grupowiczy
>
>szukam wszelkich informacji o dokladnym zastosowaniu leku "Vilcacola" (w
>opakowaniu nie bylo ulotki informacyjnej, a przynajmniej nie po polsku),
>wskazania, przeciwskazanie........

Vilcacora nie jest lekiem, jako ze nie jest zarejestrowana w Polsce.
W zwiazku z tym za handel tym badziewiem grozi kara pozbawienia wolnosci do
lat 2.

Adam B.

7. Data: 2000-10-26 11:37:03

Od: p...@a...gda.pl (Piotr Zielinski) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to pewnie bym zwrocil uwage, zwlaszcza, ze jak twierdzisz kosztuje centy,
> czyli podsumowujac, twoja informacja jest jak z radia Erewan:

Juz o tym pisalismy na liscie.

Piotr Zielinski

8. Data: 2000-10-26 13:05:50

Od: c...@p...wp.pl szukaj wiadomości tego autora

In article <3...@c...edu>,
Mariusz Krawiec <k...@c...edu> wrote:

> [...]
> tabletek.
> btw., kioskow tez tu nie widzialem ... :-)
>
> czyli podsumowujac, twoja informacja jest jak z radia Erewan:

Pisalismy juz o tym duzo. W US jest w kazdym grocery store (cena jak
piszesz $5-10 czyli tyle ile tania aspiryna :)). Vilcacore sprzedaja w US
pod nazwa cat's claw. Kioski tez sa w US, co prawda nie w mojej okolicy,
ale widzialem np. w SF.

Cien

Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.

9. Data: 2000-10-26 19:06:50

Od: Mariusz Krawiec <k...@c...edu> szukaj wiadomości tego autora

c...@p...wp.pl wrote:

> Pisalismy juz o tym duzo. W US jest w kazdym grocery store (cena jak
> piszesz $5-10 czyli tyle ile tania aspiryna :)). Vilcacore sprzedaja w US
> pod nazwa cat's claw.

zgoda, takie cos jest w sklepach.

> Kioski tez sa w US, co prawda nie w mojej okolicy,
> ale widzialem np. w SF.

tak, tak, ja tez widzialem,
ale taka forma sprzedazy ma sens tylko tam,
gdzie ludzie chodza po ulicach (NYC, SF, Chicago).

> Cien
>
> Sent via Deja.com http://www.deja.com/
> Before you buy.

Mariusz

10. Data: 2000-10-26 19:10:31

Od: Mariusz Krawiec <k...@c...edu> szukaj wiadomości tego autora

Adamus wrote:

> [...]
>
> Vilcacora nie jest lekiem, jako ze nie jest zarejestrowana w Polsce.
> W zwiazku z tym za handel tym badziewiem grozi kara pozbawienia wolnosci do

a jesli nie sprzedajesz tego jako lek, tylko "preparat ziolowy"
tak jak np. mieta, rumianek, dziurawiec, itp., to tez ?
Czy rumianek jest zarejestrowany w Polsce jako lek ??

Mariusz

czy to reumatyzm?
Re: Co naprawde oznacza slowo 'remisja'? (bylo: nie nie nie)
Re: Co naprawde oznacza slowo 'remisja'? (bylo: nie nie nie)
czad i układ nerwowy
lupiez