Vilcacora

1. Data: 2002-06-04 08:17:03

Temat: Vilcacora
Od: "Agatha" <g...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio wpadło mi w ręce pismo Vilcacora. Jest tam opisany lek o tej samej
nazwie. Co o nim sądzicie? Czy naprawdę pomaga w walce z rakiem? Może ktoś z
Was spotkał się z osobami stosującymi Vilacorę?
Pozdrawiam. Agatha

2. Data: 2002-06-04 09:00:11

Temat: Re: Vilcacora
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 4 Jun 2002, Agatha wrote:

> Ostatnio wpadło mi w ręce pismo Vilcacora. Jest tam opisany lek o tej samej
> nazwie. Co o nim sądzicie? Czy naprawdę pomaga w walce z rakiem? Może ktoś z

wszyscy moi pacjenci z rakiem, ktorzy ja stosowali nie zyja ...

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

3. Data: 2002-06-04 09:09:24

Od: "violeczka" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agatha" <g...@i...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nazwie. Co o nim sądzicie? Czy naprawdę pomaga w walce z rakiem? Może ktoś
> Was spotkał się z osobami stosującymi Vilacorę?

Poszukaj w archiwum, tam juz wiele o tym pisalismy. Generalnie moze nie
szkodzi, ale tez i nie pomaga, niestety.
Wioletta Swiatek-Kwapniewska

4. Data: 2002-06-04 13:45:23

Od: "Kinga" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Może ktoś z Was spotkał się z osobami stosującymi Vilacorę?
> Pozdrawiam. Agatha

Spotkałam jedną osobę,która próbowała stosować w/w - jej ocena -negatywna
Obecnie nie żyje-wiek 21 lat
Preparat moim zdaniem/skromnym/ przereklamowany.

Pozdr.Kinga

5. Data: 2002-06-04 14:01:11

Od: <z...@w...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ostatnio wpadło mi w ręce pismo Vilcacora. Jest tam opisany lek o tej samej
> nazwie. Co o nim sądzicie? Czy naprawdę pomaga w walce z rakiem? Może ktoś z
> Was spotkał się z osobami stosującymi Vilacorę?

Tak spotkalem sie, moj bliski kolega polecial po to do Peru do samego "zrodla",
wkrotce potem pochowal Ojca (dla niego byl "lek"). Strata pieniedzy.

KZ

6. Data: 2002-06-04 18:44:49

Od: "defric" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agatha"
> Was spotkał się z osobami stosującymi Vilacorę?

Mój wuj. Nie tolerował, wymiotował, poty - ogólnie gorzej niż po chemii.
Odstawił. Umarł.

defric

--
spójrz trochę przez pryzmat społeczeństwa, innej jednostki i innej kultury,
a nie jedynie przez swój subiektywny pryzmat, małej mrówki ze swym

7. Data: 2002-06-04 20:31:36

Od: "Mąci Pajton" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik defric <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:adj1p8$nnq$...@p...acn.pl...
> Użytkownik "Agatha"
>
> Mój wuj. Nie tolerował, wymiotował, poty - ogólnie gorzej niż po chemii.
> Odstawił. Umarł.

Przykro mi, ale to kolejna bajeczka pod tytułem "grzybek tybetański",
"kryształki japońskie", "preparat torfowy Tołpy", rosyjskie "mumio", czy
również rosyjski wyciąg z huby brzozowej. Aha, jeszcze sławetna Padma-28 z
"ziół tybetańskich". Natomiast jest to kropelka nadziei (ale TYLKO nadziei)
dla terminalnych chorych. Biorąc to pod uwagę - moim skromnym zdaniem -
warto. Tylko dla samej nadziei, która pod koniec bardziej jest potrzebna od
chemii, lekarza, a nawet księdza. Do rozsądzenia raczej emocjonalnego i
ludzko-duchowego, niż naukowego. Ja w to nie wierzę, ale najbliższemu
członkowi rodziny bym to podał właśnie jako małą porcję nadziei. Nic więcej.

---

8. Data: 2002-06-06 20:38:13

Od: Artur Makowski <n...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Mąci Pajton wrote:

> [...]
>członkowi rodziny bym to podał właśnie jako małą porcję nadziei. Nic więcej.

Ja jednak zdecydowanie odradzam. Jesli juz to kupic herbate parzyc i
podawac jako to g...o. Zaoszczedzisz sporo pieniedzy. Sam "specyfik"
jest b. zle tolerowany przez "pacjentow" i nie wiadomo, czy nie w
chodzi w interakcje z lekami stosowanymi w leczeniu nowotworow.

P.S. Ksiadz, ktory to reklamuje bedzie smazyl sie w piekle, nawet
jesli sam w dzialanie preparatu wierzyl.

Pogadaj z maszyna.
Naucz ja czegos nowego: http://serwer4you.com/robot/

9. Data: 2002-06-06 20:40:00

Od: Artur Makowski <n...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Kinga wrote:

>Może ktoś z Was spotkał się z osobami stosującymi Vilacorę?
>>
>Spotkałam jedną osobę,która próbowała stosować w/w - jej ocena -negatywna
>Obecnie nie żyje-wiek 21 lat
>Preparat moim zdaniem/skromnym/ przereklamowany.

Jak wszystkie tego typu preparaty. NIE MA cudownych srodkow i NIE MA
kamienia filozoficznego.

10. Data: 2002-06-28 19:46:12

Od: "IwonaS" <s...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Znam wiele osob, ktore stosowaly standardowe kuracje terpeutyczne tzn.
chemioterapia, radioterapia - niestety zmarly.

IwonaS
www.zdrowie-inaczej.pl

Niech zyje lacina...
boli brzuszek