Vipera - tusze do rzęs

1. Data: 2004-03-07 20:13:46

Temat: Vipera - tusze do rzęs
Od: "Olga" <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Pojawiły się nowe tusze do rzęs Vipera, między innymi wodoodporny.
http://esentia.pl/servlet/SNFProduct?p_pid=25662&ses
sion=e6f1aeb73fbc9e7b#va
riants
Na wizażu nie ma jeszcze o nim opinii, natomiast sa same "ochy" i "achy" na
temat pokrewnej nowości - tuszu "XXL:
http://esentia.pl/servlet/SNFProduct?session=e6f1aeb
73fbc9e7b&p_pid=25661.
I tu jeszcze jeden:
http://esentia.pl/servlet/SNFProduct?session=e6f1aeb
73fbc9e7b&p_pid=25660
Moze któraś z Was ich używała i podzieli się wrażeniami?
Ola

1. Data: 2004-03-08 07:17:57

Temat: Odp: Vipera - tusze do rzęs
Od: "Nea" <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Olga <o...@b...wroc.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:c2fva1$2uu$...@o...biskupin.wroc.pl...
> Na wizażu nie ma jeszcze o nim opinii, natomiast sa same "ochy" i "achy"
na
> temat pokrewnej nowości - tuszu "XXL:

Kupilam w sobote wersje wydluzajaco podkrecajaca i trzeba przyznac ze bardzo
ladny efekt wydluzajacy jest juz po pierwszym pociagnieciu, rzesy sie robia
takie wyraziste.Tylko ze jak narazie to ja sie nie umiem poslugiwac ta
zakrecona szczoteczka i cala jestem wypaprana :) no i zmywanie jest ciezkie
ale moze dlatego ze ja to robie woda wiec wygladam chwilami jak panda :).
Ogolnie jak za te cene to naprawde jest fajny.

pozdrawiam
Nea

1. Data: 2004-03-08 07:45:23

Temat: Re: Vipera - tusze do rzęs
Od: "Olga" <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nea" <n...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> napisał:c2fva1$2uu$...@o...biskupin.wroc.pl...
> na
>
> Kupilam w sobote wersje wydluzajaco podkrecajaca > pozdrawiam

A jak z rozmazywaniem/osypywaniem w ciągu dnia?
Ola

1. Data: 2004-03-08 18:33:10

Od: Nea <x...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-03-08 08:45, Tako rzecze Olga :

> A jak z rozmazywaniem/osypywaniem w ciągu dnia?
> Ola

po calym dniu moge powiedziec ze nie rozmazuje sie ale niestety osypuje
sie :(

pozdrawiam
Nea

1. Data: 2004-03-08 19:48:04

Od: "Olga" <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nea" <x...@a...com> napisał w wiadomości
> Dnia 2004-03-08 08:45, Tako rzecze Olga :

> po calym dniu moge powiedziec ze nie rozmazuje sie ale niestety osypuje
> sie :(

Yyyyyyyyyyyy.........znasz jakis który się NIE rozmazuje i NIE osypuje?
Ola

1. Data: 2004-03-08 20:23:48

Od: Nea <x...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-03-08 20:48, Tako rzecze Olga :

> Yyyyyyyyyyyy.........znasz jakis który się NIE rozmazuje i NIE osypuje?
> Ola

mi dobrze sie trzymaly: Golden Rose ,Bielenda i M. Astor- Long Life

pozdrawiam
Gosia

Cienie w kremie...
pianka do golenia z Vichy?