VitaBuelecitin - jakie opinie?

1. Data: 2007-02-07 07:50:40

Temat: VitaBuelecitin - jakie opinie?
Od: "Mazi" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Cos ostatnio mam zmniejszona odpornosc i jestem jakos ogolnie "rozstrojony".
Znajoma polecila mi Vitabuelecitin - podobno preparat wzmacnia organizm i
wogole dobrze wplywa na samopoczucie. Tak niby pisza w ulotce ale pytanie
jak jest z nim naprawde? Czy jego dzialanie jest naprawde dobre? Jesli tak
to ile butelek trzeba wypic zeby poczuc poprawe samopoczucia i zwiekszyc
odpornosc? Wole sie upewnic czy warto to kupic niz bez sensu wydac 50 zl na
zakup ;-)

--
pozdrawiam Mazi

2. Data: 2007-02-07 08:08:26

Temat: Re: VitaBuelecitin - jakie opinie?
Od: "Hesyr" <h...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zdecydowanie skuteczniejsze w podnoszeniu odporności i przeciwdziałaniu
zmęczeniu są wg mnie preparaty z żeń-szenia.

3. Data: 2007-02-07 08:28:59

Od: "Mazi" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Buerlecithin" oczywiscie mialo byc

--
pozdrawiam Mazi

4. Data: 2007-02-07 14:43:40

Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mazi napisał(a):

> [...]
> poprawe samopoczucia i zwiekszyc odpornosc? Wole sie upewnic czy warto
> to kupic niz bez sensu wydac 50 zl na zakup ;-)

W istocie więc chodzi ci o to czy są dostępne wyniki badań (o ile
zostały przeprowadzone i spełniają dość surowe zasady dla takich badań
żeby były miarodajne), które deklarowane przez producenta właściwości
potwierdzają.

5. Data: 2007-02-07 15:05:13

Od: "Mazi" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> miarodajne), które deklarowane przez producenta właściwości potwierdzają.

Bardziej mi chodzi o opinie osob, ktore uzywaly tego preparatu i osobiscie
przekonaly sie o jego zaletach. A z teoria i badaniami to roznie bywa ;-)

Mazi

6. Data: 2007-02-07 18:20:07

Od: animka <a...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mazi napisał(a):
> [...]
> odpornosc? Wole sie upewnic czy warto to kupic niz bez sensu wydac 50 zl na

Lepiej kup sobie Vigor Plus.

--
animka

7. Data: 2007-02-07 20:07:55

Od: "Marble" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mazi" <p...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> "rozstrojony". Znajoma polecila mi Vitabuelecitin - podobno preparat
> wzmacnia organizm i wogole dobrze wplywa na samopoczucie. Tak niby pisza w

Moja mama jest juz starsza osoba i czasam jest taka przytepiona calymi
tygodniami, funduje jej wtedy taka 3 butelkowa kuracje i widze, ze jest
weselsza i taka zywsza poprstu. Czy to od tego czy to przypadek trudno
powiedziec ale wydaje mi sie, ze w jakims stopniu dziala pozytywnie. Gdyby
byly zupelne siki, raczej by sie tyle lat na rynku preparat nie utrzymal.

Co to za choroba? ukryta celakia czy niedobór hormonu wzrostu
Temperatura wyższa w ciągu dnia a niższa wieczorem.
Silne zawroty głowy.
żylaki-radom
[gdzie] dobry chirurg naczyniowy-Trójmiasto