W Polsce o zmarlych mowi sie DOBRZE, albo wcale

11. Data: 2011-07-20 10:14:14

Temat: Re: W Polsce o zmarlych mowi sie DOBRZE, albo wcale
Od: jadryś <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-20 06:35, WitexP pisze:
> Użytkownik "Ireneusz 'Neko' Miler" <miglce@_bez_spamu_wp.pl> napisał w
> wiadomości news:j03s7u$dp2$1@news.onet.pl...

> Nie czytałes jego profilu na IPNie?

IPN nie upublicznia swoich danych.

12. Data: 2011-07-20 10:14:52

Od: jadryś <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-19 16:14, Iwon(K)a pisze:
> "jadryś" <a...@o...pl> wrote in message

> moze sie bronic- tym co po sobie pozostawil.
>
> i.

No i pozostawił, - całą masę użytecznych dla innych linków, przepisów
itp. spraw. Ale widać niektórym zacietrzewieńcom tylko jego wady przed
oczyma.

13. Data: 2011-07-20 11:52:03

Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Am 20.07.2011 12:14, schrieb jadryś:

> No i pozostawił, - całą masę użytecznych dla innych linków, przepisów
> itp. spraw. Ale widać niektórym zacietrzewieńcom tylko jego wady przed
> oczyma.

Ten człowiek miał przede wszystkim poglądy faszystowskie, czym się na
wszystkich grupach chwalił. Czasami podał jakiś przepis, ale większość
dyskusji lądowała na poziomie depresji holenderskiej albo wręcz Morza
Martwego. Zalet jego nie widzę, ale ze śmierci cieszyć się nie cieszę.

Waldek

14. Data: 2011-07-20 12:55:27

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No i pozostawił, - całą masę użytecznych dla innych linków, przepisów
> itp. spraw. Ale widać niektórym zacietrzewieńcom tylko jego wady przed
> oczyma.

co pozostawil- do wgladu jest. I te dobre, i te zle. Co innego zmyslac i
szkalowac, co innego mowic i o tych i o tych, nawet jesli nie brzmi
przyjemnie. Nie brzmialo pewnie i za zycia.

i.

15. Data: 2011-07-20 16:05:05

Od: jadryś <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-20 14:55, Iwon(K)a pisze:

> [...]
> i szkalowac, co innego mowic i o tych i o tych, nawet jesli nie brzmi
> przyjemnie. Nie brzmialo pewnie i za zycia.

Mówienie o tych złych (moim zdaniem) - całkowicie mija sie z celem.. No
bo czemu miałoby to służyć? Przecież On krytyki już nie usłyszy i nie
zareaguje na nią. Myślę że to krytykanctwo ma na celu jedno -
prowokowanie tych co czują żal po Jego odejściu, a to już podpada pod
normalny hienizm.

16. Data: 2011-07-20 16:05:26

Od: jadryś <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-20 13:52, Waldemar Krzok pisze:

> [...]
> dyskusji lądowała na poziomie depresji holenderskiej albo wręcz Morza
> Martwego. Zalet jego nie widzę, ale ze śmierci cieszyć się nie cieszę.

No wiesz, dziwi mnie trochę to że nie widzisz zalet jednego z głównych
motorów napędowych tej grupy. Jak dla mnie to sama Jego aktywność była
zaletą.

17. Data: 2011-07-20 16:39:45

Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

jadryś wrote:

> No wiesz, dziwi mnie trochę to że nie widzisz zalet jednego z głównych
> motorów napędowych tej grupy. Jak dla mnie to sama Jego aktywność była
> zaletą.

A mnie zniechęcił do aktywnego korzystania z tej grupy. Jego anty-żydowskie
tyrady powodowały u mnie odruch wymiotny, a to nie pasuje do tematu grupy.

Waldek

18. Data: 2011-07-20 16:43:20

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mówienie o tych złych (moim zdaniem) - całkowicie mija sie z celem.. No bo
> czemu miałoby to służyć?

tym samaym co mowienie dobrych. Po prostu wspominanie.
Panslavista musisz chyba przyznac byl specyficzny, taka bezkrytyczna
gloryfikacja, mija
sie tez z prawda.

> Przecież On krytyki już nie usłyszy i nie zareaguje na nią. Myślę że to
> krytykanctwo ma na celu jedno - prowokowanie tych co czują żal po Jego
> odejściu, a to już podpada pod normalny hienizm.

niekoniecznie draznienie. Ja tutaj raczej widze upust jakims zadraznieniom.

i.

19. Data: 2011-07-20 16:48:23

Od: jadryś <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-20 18:39, Waldemar Krzok pisze:

> A mnie zniechęcił do aktywnego korzystania z tej grupy. Jego anty-żydowskie
> tyrady powodowały u mnie odruch wymiotny, a to nie pasuje do tematu grupy.
>
> Waldek

No daj spokój, przecież spokojnie mogłeś zaznaczać posty Panslava jako
przeczytane bez czytania ich. Ja na "Polityce" tak omijam chamstwo
niektórych userów.

20. Data: 2011-07-20 17:17:18

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-20 18:05, jadryś pisze:

> [...]
> zareaguje na nią. Myślę że to krytykanctwo ma na celu jedno -
> prowokowanie tych co czują żal po Jego odejściu, a to już podpada pod

Wystarczy nie dać się (s)prowokować. Ale niektórzy muszą, inaczej się
uduszą. A trolle z apd (i inne) mają radochę.

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku