troll bożyszczem?

1. Data: 2011-07-18 15:23:59

Temat: troll bożyszczem?
Od: "WitexP" <W...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Za sprawą swojego zgonu z internetowego trolla-cepa zakochanego w PRL
jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki stał się narodowym
bożyszczem na pl.soc.polityka.... Polacy powinni umierać zdecydowanie
częściej, wtedy Polska aż kipiała by od serdeczności...

Jest to cytat gościa, z którym politycznie się nie zgadzam. Ale tu miał
rację.
Niestety, ludzie nie znają całej prawdy o Panslaviście, a ci którzy po
śmierci,
chca go wybielić, zdaje się że nie pamiętają, co miał do powiedzenia
np. o żydach na kuchni, lub o żurze na polityce. Był to człowiek niskiego
lotu,
i tak jak Hitler, srał we własne gniazdo, bedąc synem żydówki i rosjanina.

Acha. Dlaczegu tutaj to piszę? Bo znalazła się jedna z drugą wiedźmy
trollowe,
próbujące zrobić z panslavy Santo Subito.

http://tinyurl.com/3boh4om

2. Data: 2011-07-18 16:58:22

Temat: Re: troll bożyszczem?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 18 Jul 2011 15:23:59 +0000 (UTC), WitexP napisał(a):

> [...]
> trollowe,
> próbujące zrobić z panslavy Santo Subito.

I tu jest niby ta twoja "CAŁA prawda o Panslaviście"?
Ty gnoju - dwa lata życia to dla ciebie "cała prawda" o człowieku, który
własnie zmarł w wieku lat ponad 60? Popatrz tępaku na daty: 1967-69. To
wszystko, co tam jest i nic więcej!
Jego reszta życia to dla ciebie gówno?
Może twój tatuś też był w MO czy SB, a może i dziadziuś? Jak naszego
premiera dziadek w Wehrmachcie. O popaczciepaństwo - premiera mamy, i to
jakiego kochanego!
:-/

Srasz tu na czyjąś pamięć? - to powiedz, chamie, dla kontrastu coś FAJNEGO
o sobie. Coś, za co można ciebie szanować i w czym jesteś niby lepszy.
Dawaj, czekamy. Konkrety na stół!
--
XL

3. Data: 2011-07-18 17:22:11

Od: Diabełson <h...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-18 18:58, Ikselka pisze:

> [...]
>
> Srasz tu na czyjąś pamięć? - to powiedz, chamie, dla kontrastu coś FAJNEGO
> o sobie. Coś, za co można ciebie szanować i w czym jesteś niby lepszy.

hehe
Panslavista nie był Polakiem i to wystarczy

4. Data: 2011-07-18 18:01:17

Od: "WitexP" <W...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Srasz tu na czyjąś pamięć? - to powiedz, chamie, dla kontrastu coś FAJNEGO
> o sobie. Coś, za co można ciebie szanować i w czym jesteś niby lepszy.
> Dawaj, czekamy. Konkrety na stół!

Nie ekstytuj się tak, bo ci żyłka pęknie, naczelny trollu polskiego usunetu.

5. Data: 2011-07-18 18:36:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 18 Jul 2011 18:01:17 +0000 (UTC), WitexP napisał(a):

> Nie ekstytuj się tak, bo ci żyłka pęknie, naczelny trollu polskiego usunetu.

Dawaj konkrety - powiedziałeś o kimś A, dawaj B o sobie. Coś zdziałał w
życiu, z czego możesz być dumny? Pochwal się.
Póki co najlepiej ci wychodzi sranie do czyjegoś grobu. Tylko najgorsza
menda to potrafi.
Won mi stąd, wszarzu.
--
XL zimna i spokojna jak nigdy

6. Data: 2011-07-18 18:37:30

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

7. Data: 2011-07-18 18:55:25

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-18 20:37, Ikselka pisze:

> [...]
> życiu, z czego możesz być dumny? Pochwal się.
> Póki co najlepiej ci wychodzi sranie do czyjegoś grobu. Tylko najgorsza

Kiedys do mojej kolezanki rozni ludzie mieli sporo zastrzezen, ale dla
mnie zawsze byla ona w porzadku.
I kiedys jak moja dziewczyna na niej psy wieszala, to powiedzialem, ze
to nie moja opinia.
Miala za to do mnie pretensje, jak moge byc takim ch*jem, zeby nie ufac
jej opiniom i innych moich znajomych.
Gdy mi opowiedziala o tej mojej kolezance to czego nie wiedzialem i
przedstawila swoj odbior jej osoby, to obiektywnie miala ona niestety racje.
Byc moze pansla byl dla Ciebie kims bliskim, ale niestety podzielam
opinie innych, ze to byl wyjatkowo upierdliwy trol.
Podobnie jak w Twoim przypadku.
Masz moja pelna akceptacje, choc z uwagi na ilosc zastrzezen, przykro
mi, ale niestety zdaje sobie sprawe z jej subiektywizmu.

8. Data: 2011-07-18 19:07:02

Od: "WitexP" <W...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> życiu, z czego możesz być dumny? Pochwal się.
> Póki co najlepiej ci wychodzi sranie do czyjegoś grobu. Tylko najgorsza

Hehe, już sobie wyobrażam ciebie jak siedzisz przed kompem i się wkurwiasz.
Juz ci napisałem, nie unoś się, tylko przyjmij prawdę.
Ja nie pisałem na grupach o zydach i gdzie jest ich miejsce, jak Kuroń zmarł
nie cieszyłem się z tego na grupach,
i o wielu jeszcze innych rzeczach, który normalny człowiek nie napisałby na
grupach,.
Tak naprawdę to napisz czego wielkiego dokonał panslavista?
Pewnie tylko to że od niego nauczyłaś się trollingu pierwszej klasy.
Mam tu przytoczyć wątki klasycznego trollingu, jakiego udzielaliście na
kuchni?
Mam tu przytoczyć jeko przemyślenia o żydach i innych nacjach?

9. Data: 2011-07-18 19:12:50

Od: zbigniew <...@s...fe> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> życiu, z czego możesz być dumny? Pochwal się.
> Póki co najlepiej ci wychodzi sranie do czyjegoś grobu. Tylko najgorsza

i kto to mówi, zacznij od siebie, a może jednak ty won

10. Data: 2011-07-18 19:43:33

Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik WitexP napisał:
> [...]
> trollowe,
> próbujące zrobić z panslavy Santo Subito.

Q, chuj mnie obchodzi co sobie Panslawista o PRL-u sądził - jego teksty
polityczne puszczałem mimo uszu. Ale o jedzeniu nie będziesz do usranej
śmierci miał takiej wiedzy jaką się z nim wymieniałem - tobie McDonalds
pozostaje!

To ty spadaj, trollu!

--
Darek