Hold pamieci

1. Data: 2011-07-17 09:42:54

Temat: Hold pamieci
Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

Jim Morrison, jedna z barwniejszych postaci rocka, ktora miala wplyw na
idealy i mentalnosc paru pokolen.
Imo kultywowal tradycje romantyczne nie tylko jako poeta, ale takze jako
piosenkarz rockowy.
Po jego smierci przez lata mlodzi fani z calego swiata przybywali do
Pere Lachaise w Paryżu oddac jemu hold.
Jednak bynajmniej nie jeczec nad jego grobem tylko tak jak tego chcial
Morrison, wypic butelke wina za jego pamiec i pokochac sie z dziewczyna.
Pansla nie ma oczywiscie nic wspolnego z Morrisonem, ale nawet jesli dla
kogos byl czlowiekiem, a nie tylko trolem, to czy wydaje sie komus, ze
chcialby tu tego calego cyrku i wklejanych modlitw przez infantylne dewoty?
Robicie ten cyrk tylko dla siebie, a nie dla niego i to bynajmniej nie
ze szlachetnych pobudek.

BTW, gdyby ktos poczul, ze musi oddac hold takze Morrisonowi jak wierni
jemu fani, to w dzien raczej nie bardzo, bo cigle kreca sie jacys
Japoncy noszac kwiaty naszemu rodakowi, a w nocy jego grobu pilnuje
ochroniarz.

2. Data: 2011-07-19 12:40:22

Temat: Re: Hold pamieci
Od: jadryś <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-17 11:42, Lebowski pisze:
> [...]
> wierni jemu fani, to w dzien raczej nie bardzo, bo cigle kreca sie
> jacys Japoncy noszac kwiaty naszemu rodakowi, a w nocy jego grobu

Czyli wypic nad czyimś gorbem butelkę wina pod publiczkę to wporzo, a
odmówić modlitwę to już bee? O to ci chodzi?

3. Data: 2011-07-19 12:49:06

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-19 14:40, jadryś pisze:

> Czyli wypic nad czyimś gorbem butelkę wina pod publiczkę to wporzo, a
> odmówić modlitwę to już bee? O to ci chodzi?

Uznam, ze to faktycznie brak zrozumienia, a nie zaczepka.
Jednak po pytaniu wnosze, ze trzeba by zainwestowac sporo czasu, zeby
wytlumaczyc ci to co napisalem, w dodatku i tak bez gwarancji
zrozumienia, wiec moze darujemy sobie ten watek.
Nic do ciebie nie mam, a jesli chodzi o pansle, z ktorym nawyrazniej
sypmatyzowales, to nie mam tutaj ochoty ignorowac faktu, ze umyslnie i
zlosliwie wyprowadzil calkiem sporo ludzi z rownowagi, czemu
wielokrotnie dali wyraz w swoich wypowiedziach, czasem nawet tak hmm...
dobitny, ze zniechecajacy troche do jakiejkolwiek dyskusji.

4. Data: 2011-07-20 14:17:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 17 Lip, 11:42, Lebowski <lebowski@*****.net> wrote:
> [...]
> Robicie ten cyrk tylko dla siebie, a nie dla niego i to bynajmniej nie

Nie tobie oceniać nasze pobudki ani to, czego On by chciał lub nie
chciał.

> BTW, gdyby ktos poczul, ze musi oddac hold takze Morrisonowi

Złożyć. Po polsku jest "złożyć hołd".
Oddaje się cześć. Po polsku.

MYLIŁAM SIĘ CO DO CIEBIE, PRYMITYWIE.
Przyznanie się do tego jestem winna przede wszystkim Panslaviście,
któremu nie dorastasz nawet do pięt i wszystkim, z którymi walczyłam w
twojej obronie, cieciu.

I po tej ostatniej lekcji generalnie - spierdalaj. Czcij Morrisona,
kopulując na jego grobie, ale wara ci srać na grobie Pansli.

To mój ostatni post. Jeśli ktoś go gdziekolwiek kiedykolwiek zacytuje,
powinno się w cytacie znaleźć wszystko, co powyższe.
Amen.

5. Data: 2011-07-20 17:00:50

Od: jadryś <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-19 14:49, Lebowski pisze:

> [...]
> wielokrotnie dali wyraz w swoich wypowiedziach, czasem nawet tak
> hmm... dobitny, ze zniechecajacy troche do jakiejkolwiek dyskusji.

I słusznie, nie było moim zamiarem zaczepianie ciebie. Ciekawiła mnie
tylko twoja odpowiedź - tak lub nie na moje pytanie. Tłumaczyć nic nie
trzeba, - stoi jak byk powyżej że jesteś za wesołym czczeniem pamięci po
kimś bliskim a masz za złe że ktoś wyraża swój żal i smutek publicznie z
tego powodu..
Chodziło mi tylko o potwierdzenie bądź zaprzeczenie temu co wcześniej
napisałeś.

6. Data: 2011-07-20 17:15:01

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-20 19:00, jadryś pisze:

> [...]
> tego powodu..
> Chodziło mi tylko o potwierdzenie bądź zaprzeczenie temu co wcześniej

Napisalem tylko ze jest roznica w oddawaniu czesci komus, faktycznie
komus, z godnie z tym kim ten ktos byl i jakie wartosci wyznawal, a
robieniu pokazowy dla wlasnej samooceny.

7. Data: 2011-07-20 17:16:59

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-20 16:17, Ikselka pisze:

> [...]
>
> To mój ostatni post. Jeśli ktoś go gdziekolwiek kiedykolwiek zacytuje,
> powinno się w cytacie znaleźć wszystko, co powyższe.

No coz, widze, ze kazdy rozumie tak jak chce lub potrafi.

8. Data: 2011-07-20 17:27:17

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-20 19:15, Lebowski pisze:

> Napisalem tylko ze jest roznica w oddawaniu czesci

Czci, inżynierku, czci.

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

9. Data: 2011-07-20 17:37:43

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-20 19:27, Aicha pisze:

> Czci, inżynierku, czci.

http://pl.wiktionary.org/wiki/cze%C5%9B%C4%87
przykłady:
(1.1) Prezydent oddał cześć poległym żołnierzom.
I spierdalaj nalkofcu

10. Data: 2011-07-20 17:41:45

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Lip, 19:37, Lebowski <lebowski@*****.net> wrote:
> http://pl.wiktionary.org/wiki/cze%C5%9B%C4%87
> przykłady:
>      (1.1) Prezydent oddał cześć poległym żołnierzom.

ale nie oddal czci, tumanie.

Ku pamieci Pana Panslavisty
Jurku, pamiętamy
[i]
How to lose 5 kg in 10 days
Grzybek Tybetański - naturalny zdrowy kefir