W USA zwolniono mezczyzn od zakladania gumki

31. Data: 2013-04-07 21:29:44

Temat: Re: W USA zwolniono mezczyzn od zakladania gumki
Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

news:9gme45334y9g$.1c9bl73gat5od$.dlg@40tude.net...

> Inny. Ale czy większy? - to trudno wymierzyć. Wg mnie identycznie
> nasilony.

No dobrze- ale w Twojej opinii- dlaczego jest 4 przykazanie- a nie ma
przykazania dotyczącego czczenia swoich dzieci?

--
Demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

--

Chiron

32. Data: 2013-04-07 22:11:00

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

wiadomościnews:9gme45334y9g$.1c9bl73gat5od$.dlg@40tu

.

> [...]
> przykazania dotyczącego czczenia swoich dzieci?
>
> --
> Demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny

Bo z dziećmi się nie liczono, jak nie ma też szanuj przyrodę czy
zwierzęta, bo takie stworzenia w hierachicznym społeczeństwie nie mają
wartości, staruch to pisał i chciał dla siebie szacunku jedynie.

33. Data: 2013-04-08 07:43:49

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 7 kwietnia 2013 12:49:35 UTC+2 użytkownik LeoTar napisał:
> Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości

ps.com...

> Ruszyło Cię publiczne ujawnienie Twojego oszustwa.

Nie. Pozwolilem ci myslec ze dalem sie sprowokowac.
I zadalem proste pytanie w formie jaka jest ci widac
nie na reke, bo sie jej czepiasz :)
Reszta to twoja nadinterpretacja...i proba obligowania innych by
respektowali twoje autorytarnie narzucane zasady. A moze jednak nie?

> I o to właśnie chodzi by
>
> człowiek NIE BYŁ ZMUSZANY wewnętrznie do ciągłego udowadniania sobie, że
>
> jest od kogoś lepszy bo taka rywalizacja doprowdziła do powstania
>
> najbardziej brutalnego kapitalizmu , wystarczy spojrzec na Polskę dnia
>
> dzisiejszego.

Przeciez ty robisz wlasnie to co zarzucasz innym :P

> Ujawnienie prawdy o oszuście nie jest manipulacja lecz leczeniem oszusta,
>
> uwalnianiem go z jarzma podświadomości.

"Lekarzu -ulecz sie sam" ;)

> Właśnie przyznałeś się do tego, że próbowałeś manipulować ale nie chciałeś
>
> aby zostało to ujawnione. Tak właśnie działa Kobieta, która handluje seksem
>
> w rodziniie dzięki czemu sprawuje nad rodziną władzę ale nie chce by jej
>
> manipulacja została ujawniona. Dokładnie tak samo jak w Twoim przypadku.
>
> Przepraszam za szczerość. ;)

Dokladnie to sam robisz to co zarzucasz innym.
Bo w innych widzimy jedynie siebie ;)))

I co? Zaufales juz Bogu ze wiedzial co robi
powolujac do istnienia klamcow i oszustow? ;P
Albo zobaczysz ze to ty ich takimi chcesz widziec
samemu bedac... :)))

34. Data: 2013-04-08 12:56:07

Od: LeoTar <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-04-07 11:44, Chiron pisze:
> Użytkownik "LeoTar" <L...@w...pl> napisał w wiadomości

ps.com...

> Ważne pytanie, IMO:
> czy gdybyś go wcześniej poniżył- jego poniżanie Ciebie było by
> usprawiedliwione?

> Dużo w tym racji. Jednaże to poniżej:

> Jest zupełnie bez sensu. Czy uważasz, że nie da się kogoś pokonać bez
> manipulacji? IMO- to nonsens.

Tylko człowieka swiadomego przyczyny manipulacji nie da sie pokonać
manipulacją.

Władek Tarnawski
LeoTar

35. Data: 2013-04-08 12:59:44

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LeoTar" <z...@g...pl> napisał w wiadomości

ps.com...

> Tylko człowieka swiadomego przyczyny manipulacji nie da sie pokonać
> manipulacją.

Zmieniasz założenie. Ty stwierdziłeś, że rywalizacji towarzyszyć musi
manipulacja. Ja postawiłem tezę, że można rywalizować bez manipulacji.

--

Chiron

36. Data: 2013-04-08 13:06:09

Od: LeoTar <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-04-08 14:59, Chiron pisze:

> [...]
>
> Zmieniasz założenie. Ty stwierdziłeś, że rywalizacji towarzyszyć musi
> manipulacja. Ja postawiłem tezę, że można rywalizować bez manipulacji.

Rywalizacja jest dążeniem do wykazania swojej wyższości nad
przeciwnikiem, rywalem. Jest dążeniem do poczucia się lepszym od
drugiego człowieka. Ażeby to osiągnąć trzeba drugiego zmanipulować tak
by się poddał. I zycięstwo w rywalizacji gotowe.

Rywalizacja = mmanipulacja

Władek Tarnawski
LeoTar

37. Data: 2013-04-08 13:11:58

Od: LeoTar <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-04-08 09:43, m...@g...com pisze:

> [...]
>>
> I co? Zaufales juz Bogu ze wiedzial co robi
> powolujac do istnienia klamcow i oszustow? ;P
> Albo zobaczysz ze to ty ich takimi chcesz widziec

Byłem kłamcą ale się odmieniłem. :)))))
I wiem dzięki czemu tak sie stało.

--
Władek Tarnawski
LeoTar

38. Data: 2013-04-08 13:17:33

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 8 kwietnia 2013 15:11:58 UTC+2 użytkownik LeoTar napisał:

ps.com...

> Byłem kłamcą ale się odmieniłem. :)))))

E. Nic z tego. Przeszedles tylko na wyzszy poziom samooklamywania i tyle. ;)

> I wiem dzięki czemu tak sie stało.

Nie watpie ze jakas trauma wepchnela cie w to samozaklamanie.

39. Data: 2013-04-08 13:24:07

Od: LeoTar <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-04-08 15:17, m...@g...com pisze:

> E. Nic z tego. Przeszedles tylko na wyzszy poziom samooklamywania i tyle. ;)

> Nie watpie ze jakas trauma wepchnela cie w to samozaklamanie.

Więc wskaż mi miejsce, w którym oszukuję samego siebie.
Będę wdzięczny za taką pomoc.

--
Władek Tarnawski
LeoTar

40. Data: 2013-04-08 13:24:10

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 8 kwietnia 2013 15:06:09 UTC+2 użytkownik LeoTar napisał:

> [...]
>
> drugiego człowieka. Ażeby to osiągnąć trzeba drugiego zmanipulować tak
>
> by się poddał. I zycięstwo w rywalizacji gotowe.

Rywalizacja i manipulacja to zwykle-naturalne-przyrodzone mechanizmy
psychosocjologiczne. By byc ponad nie trzeba umiec sie uznac za wciaz im
podlegajacego. Wtedy przychodzi uspokojenie. A nie kiedy od nich sie probujesz odciac
-to tylko ucieczka od swojej natury, wyparcie inaczej rzecz ujmujac.
Wtedy tez probujesz caly swiat przerobic na swoje "odmienione" kopyto, albo
dezawulowac klamstwo zawsze i wszedzie, co jest ssstttraaaasznie meczace.
Tak uspokojenia swej skolatanej duszy nie znajdziesz.
"Poznacie prawde a prawda was wyzwoli."
Prawda jest ze wciaz pozostajemy klamcami i manipulatorami -siebie i innych.
Inaczej -jak ci juz pisalem- wchodzimy na wyzszy poziom samozaklamania.
A chyba nie o to ci chodzi...prawda? ;)

O własności prywatnej.
O czym mówiła Nałkowska że wywołała skandal?
Aż tak źle.
Tradycjo wróć, byłoby tak pięknie i zdrowo.
Po Konopnickiej kolejni homo...