W jakich produktach najwięcej magnezu ?.

1. Data: 2008-11-08 12:36:06

Temat: W jakich produktach najwięcej magnezu ?.
Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiem że była taka dyskusja niedawno na grupie, i nawet ktoś "zapodał"
tabelę, ale jakoś nie mogę jej znależć w archiwum. Może ktoś pomoże ?.

Dr.Endriu

2. Data: 2008-11-08 13:16:19

Temat: Re: W jakich produktach najwięcej magnezu ?.
Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dr.Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
> Wiem że była taka dyskusja niedawno na grupie, i nawet ktoś "zapodał"
> tabelę, ale jakoś nie mogę jej znależć w archiwum. Może ktoś pomoże ?.

czekolada:)

3. Data: 2008-11-08 13:28:36

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czekolada:)

A właśnie że g...o prawda. Z tego co pamiętam to na szczycie tej tabelki
były chyba pestki dyni. (mogę się mylić).

Dr.Endriu

4. Data: 2008-11-08 14:42:39

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dr.Endriu" napisał:

> Z tego co pamiętam to na szczycie tej tabelki
> były chyba pestki dyni. (mogę się mylić).

Pestki dyni to na prostatę.
A co do magnezu - zarodki kukurydzy?
http://www.przychodnia.pl/osteoporoza/index4.php3?s=
3&d=15&t=4
(druga tabelka)

--
Pozdrawiam - Aicha

5. Data: 2008-11-08 14:44:21

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha"

> http://www.przychodnia.pl/osteoporoza/index4.php3?s=
3&d=15&t=4
> (druga tabelka)

Wróć - trzecia.

--
Pozdrawiam - Aicha

6. Data: 2008-11-08 15:34:23

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pestki dyni to na prostatę.
> A co do magnezu - zarodki kukurydzy?
> http://www.przychodnia.pl/osteoporoza/index4.php3?s=
3&d=15&t=4
> (druga tabelka)

A co to są te zarodki kukurydzy i czy idzie cuś takiego kupić w sklepie ?

Dr.Endriu

7. Data: 2008-11-08 15:45:37

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pestki dyni to na prostatę.

I dlaczego akurat na prostatę ...?

Dr.Endriu

8. Data: 2008-11-08 16:23:59

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> I dlaczego akurat na prostatę ...?

http://www.fit.pl/dietadlaciebie/dynia,114,18,11,148
3,1577,2910,0,0.html

--
Pozdrawiam - Aicha

9. Data: 2008-11-08 16:50:14

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dr.Endriu" napisał:

> A co to są te zarodki kukurydzy i czy idzie cuś takiego kupić w
sklepie ?

Google zamknęli?

--
Pozdrawiam - Aicha

10. Data: 2008-11-08 18:48:32

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> sklepie ?
>
> Google zamknęli?

Ale w takim zwykłym Lidlu czy Biedronce. Przecie nie będę jakiś zarodków
kukurydzy przez internet kupował na boga....

Dr.Endriu

Prośba o objaśnienie opisu zdjęcia RTG
Czy zaplodniona zygota ma dusze?
Przyczyny nasilonego wypadania włosów