Re: W kasie państwowej widać dno

Data: 2018-08-11 18:40:07
Temat: Re: W kasie państwowej widać dno
Od: XL <i...@g...pl>

<f...@g...com> wrote:

> https://youtu.be/gLXCqjfdRB0
>

> Wiesz kto to powiedział?
> cyt.
>
> Kto?
>
> - PO. Tchórze, oportuniści, koniunkturaliści, kabotyni. Jeden zapomniał,
> drugi nie widział, trzeci wolał ciepłą wodę w kranie, żeby się czasem nie
> sparzyć. Fajni byli, nasi, ale inercyjni do bólu.
>
> Czujesz się zawiedziona?
>
> - Ja czy ludzie, którzy żyli za haniebne pensje? Pracownicy na kasach w
> supermarketach, którzy zarabiali po 800 zł? Nie słyszeliśmy o tym? Rząd
> [...]

,,(...)Polityk musi mieć energię. Podobnie jak artysta na scenie. Energia to
jest to, co porywa tłumy - może być cyniczna i szalona, jak u Trumpa czy
Kaczyńskiego, ale to działa na ludzi. A jaką energię miał pan Komorowski w
kampanii wyborczej? W skali od 1 do 10 to chyba było zero plus.

I nadal, niestety, tak jest. Nasza opozycja przypomina przebitą dętkę. Bo
co my tam mamy? Alimenciarz, casanova i partia, która zapomina o ludziach.
Czy ja mam walczyć o powrót pana Arłukowicza, który jako minister zdrowia
raz mówił to, a zaraz potem coś innego? Pan Radziwiłł przynajmniej
refunduje lek, który ratuje mi życie. I może zalegalizuje leczniczą
marihuanę, która takim osobom jak ja pomaga w kojeniu bólu.

Myślisz, że PiS zalegalizuje leczniczą marihuanę?

- Dzwonią do mnie różni chorzy i pytają, jak załatwić marihuanę leczniczą?
Czy mogłabym pomóc? Pytam wtedy: ,,Jak to? Wy dzwonicie do mnie? Przecież ja
jestem ofiarą, to do mnie przyszli o piątej rano z psami i robili
przeszukanie. Liberalny rząd PO zafundował mi kryminał, więc jeśli jest
szansa za PiS, to walczcie!".(...)"

:-)

--
XL