W kasie państwowej widać dno

1. Data: 2018-08-10 09:21:53

Temat: W kasie państwowej widać dno
Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Koniec propagandy sukcesu, i bredzenia o doskonałej kondycji budżetu państwa.
Czekają nas podwyżki i drożyzna. Może skończyć się hiperinflacją.
Państwo zdemolowane w swerze obronności.
Z rozwalonym systemem prawnym.
Grozi nam bieda, terror, oraz izolacja w stosunkach międzynarodowych.
Oto efekt rządów PiS czyli Pieniądze i Stanowiska.

2. Data: 2018-08-10 10:44:22

Temat: Re: W kasie państwowej widać dno
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<k...@g...pl> wrote:
> [...]
> Grozi nam bieda, terror, oraz izolacja w stosunkach międzynarodowych.
> Oto efekt rządów PiS czyli Pieniądze i Stanowiska.

Stare komuchy już mają odloty. Super! Oto efekt rządów PiS.

--
XL

3. Data: 2018-08-11 16:27:55

Od: f...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik k...@g...pl napisał:

> Grozi nam bieda

https://youtu.be/gLXCqjfdRB0

Wiesz kto to powiedział?
cyt.

Kto?

- PO. Tchórze, oportuniści, koniunkturaliści, kabotyni. Jeden zapomniał, drugi nie
widział, trzeci wolał ciepłą wodę w kranie, żeby się czasem nie sparzyć. Fajni byli,
nasi, ale inercyjni do bólu.

Czujesz się zawiedziona?

- Ja czy ludzie, którzy żyli za haniebne pensje? Pracownicy na kasach w
supermarketach, którzy zarabiali po 800 zł? Nie słyszeliśmy o tym? Rząd nie słyszał?
Ludzie godzili się na głodowe wynagrodzenia, a głupia władza przez osiem lat nie
rozumiała, że nie da się tak żyć, że to jest niemożliwe.

4. Data: 2018-08-11 17:57:19

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Zawsze można pracę zmienić.
Są takie piękne zawody:
murarz, mechanik samochodowy, kopacz rowów... itp.
Nie każdy musi być sprzedawcą ,,na kasie"

A w ogóle to co Tobie skradziono za rządów PO?
Że się tak unosisz!

5. Data: 2018-08-11 18:23:45

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<k...@g...pl> wrote:
> [...]
> murarz, mechanik samochodowy, kopacz rowów... itp.
> Nie każdy musi być sprzedawcą ,,na kasie"
>
> A w ogóle to co Tobie skradziono za rządów PO?

Wolność.

--
XL

6. Data: 2018-08-11 18:27:40

Od: f...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik k...@g...pl napisał:
> Zawsze można pracę zmienić.

Nie pytałem o to czy pracę można zmienić, tylko czy wiesz kto to powiedział.

7. Data: 2018-08-11 18:40:07

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<f...@g...com> wrote:

> [...]
> przez osiem lat nie rozumiała, że nie da się tak żyć, że to jest niemożliwe.

,,(...)Polityk musi mieć energię. Podobnie jak artysta na scenie. Energia to
jest to, co porywa tłumy - może być cyniczna i szalona, jak u Trumpa czy
Kaczyńskiego, ale to działa na ludzi. A jaką energię miał pan Komorowski w
kampanii wyborczej? W skali od 1 do 10 to chyba było zero plus.

I nadal, niestety, tak jest. Nasza opozycja przypomina przebitą dętkę. Bo
co my tam mamy? Alimenciarz, casanova i partia, która zapomina o ludziach.
Czy ja mam walczyć o powrót pana Arłukowicza, który jako minister zdrowia
raz mówił to, a zaraz potem coś innego? Pan Radziwiłł przynajmniej
refunduje lek, który ratuje mi życie. I może zalegalizuje leczniczą
marihuanę, która takim osobom jak ja pomaga w kojeniu bólu.

Myślisz, że PiS zalegalizuje leczniczą marihuanę?

- Dzwonią do mnie różni chorzy i pytają, jak załatwić marihuanę leczniczą?
Czy mogłabym pomóc? Pytam wtedy: ,,Jak to? Wy dzwonicie do mnie? Przecież ja
jestem ofiarą, to do mnie przyszli o piątej rano z psami i robili
przeszukanie. Liberalny rząd PO zafundował mi kryminał, więc jeśli jest
szansa za PiS, to walczcie!".(...)"

:-)

--
XL

8. Data: 2018-08-11 18:46:13

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Tia, a teraz jesteś taka wolna?

9. Data: 2018-08-11 18:47:07

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-08-11 o 18:23, XL pisze:

> Wolność.

A tak konkretnie to co ci skradziono?

Nie dali ci paszportu i zakazali wyjeżdżać na wakacje? W aptece
odmówiono ci sprzedaży środków antykoncepcyjnych? Zmusili do lekcji religii?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

10. Data: 2018-08-11 19:18:05

Od: f...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 11 sierpnia 2018 18:40:09 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> [...]
> jestem ofiarą, to do mnie przyszli o piątej rano z psami i robili
> przeszukanie. Liberalny rząd PO zafundował mi kryminał, więc jeśli jest

O ja Cię, do tego nie doczytałem:)

Coś tam było z paczką dla psa, ale że był wjazd na chatę za lyberałów pełoskich
tego nie wiedziałem:)

cyt.
Po trafieniu na komisariat i przesłuchaniu, przeszukano dom

Piękny pogrzeb
Każdy kto tutaj pisze
Chwała Bohaterom Powstania!
Miasta braterskie - Słupsk i Paryż!