W kasie państwowej widać dno

11. Data: 2018-08-11 19:33:46

Temat: Re: W kasie państwowej widać dno
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<k...@g...pl> wrote:
> Tia, a teraz jesteś taka wolna?

Taja - jaka?
Im mniej Ty, tym bardziej ja. To se oblicz.

--
XL

12. Data: 2018-08-11 19:50:35

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-08-11 o 19:33, XL pisze:

> Taja - jaka?
> Im mniej Ty, tym bardziej ja. To se oblicz.

Kwintesencja kato-pislamskiego umysłu :)
Przez swoją nienawiść do ludzi dostaniesz zawału i będziesz się w piekle
smażyć.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

13. Data: 2018-08-11 19:58:19

Od: f...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Kviat napisał:

> Kwintesencja kato-pislamskiego umysłu :)

https://img8.dmty.pl//uploads/201706/1498594537_thp1
du_600.jpg

Masz demotywatora, bo czasu na Ciebie szkoda.

14. Data: 2018-08-11 20:13:15

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Schowasz się za barierki ustawione wokół Sejmu w ramach tej pisowkiej wolności.
Dodatkowo za kordonem dzielnych panów policjantów,
którzy wykręcą ci ręce dla ochrony Twojego zdrowia.

15. Data: 2018-08-11 20:52:20

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<k...@g...pl> wrote:
> Schowasz się za barierki ustawione wokół Sejmu w ramach tej pisowkiej wolności.

Takie jak te?
https://i.iplsc.com/siedziba-parlamentu-europejskieg
o-w-strasburgu/0005E2TYNL073RN0-C122-F4.jpg

> Dodatkowo za kordonem dzielnych panów policjantów,
> którzy wykręcą ci ręce dla ochrony Twojego zdrowia.

Nie nazywam się Frasyniuk.

--
XL

16. Data: 2018-08-11 21:41:22

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W jednej z najpiękniejszych książek jest taka kwestia,
że bohater odwiedza pensjonariuszy szpitala dla chorych psychicznie
po to by ich zjednać rozdaje im sugusy,
ale oni się nie cieszą bo myślą że to są czopki.

No właśnie, jak komuś wszystko kojarzy się z D...

17. Data: 2018-08-12 08:54:41

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<k...@g...pl> wrote:
> W jednej z najpiękniejszych książek jest taka kwestia,
> że bohater odwiedza pensjonariuszy szpitala dla chorych psychicznie
> po to by ich zjednać rozdaje im sugusy,
> ale oni się nie cieszą bo myślą że to są czopki.

Zupełnie jak tzw. opozycja w Polsce.

> No właśnie, jak komuś wszystko kojarzy się z D...

No właśnie!

--
XL

18. Data: 2018-08-12 10:37:15

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-08-11 o 20:52, XL pisze:

> Takie jak te?
> https://i.iplsc.com/siedziba-parlamentu-europejskieg
o-w-strasburgu/0005E2TYNL073RN0-C122-F4.jpg

Nie.
Takie jak te:
http://bi.gazeta.pl/im/02/16/15/z22113026V,Komendant
-glowny-Panstwowej-Strazy-Pozarnej-genera.jpg

Znajdź różnicę.

> Nie nazywam się Frasyniuk.

Od Frasyniuka dzielą cię lata świetlne, za to bardzo blisko ci do
Pawłowicz. I do Tarczyńskiego. Ostatnio jeszcze bardziej zbliżył się do
waszego poziomu.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

19. Data: 2018-08-12 10:42:50

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-08-11 o 19:58, f...@g...com pisze:

> https://img8.dmty.pl//uploads/201706/1498594537_thp1
du_600.jpg

> Masz demotywatora, bo czasu na Ciebie szkoda.

Najbardziej mnie rozbawiło (bo kościelna pedofilia nie jest śmieszna)
"Jan Paweł II obalił setki dyktatorów".

20. Data: 2018-08-12 13:43:13

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12/08/2018 o 09:42, Kviat pisze:

> [...]
> "Jan Paweł II obalił setki dyktatorów".
> Kwintesencja kato-pislamskiego umysłu :)

to wcale nie bylo smieszne jak obalil nam PRL, albo, bo to chyba on,
wytyczyl granice w Rosji, albo, no nie, to juz bylo kuriozalne, jak
kibole wstali w gtrakcie meczu zeby uczcic dzien jego smierci, chociaz
smieszne bylo jak wjezdzali ludziom do domow Krakowie, moze nie dla tych
ludzi akurat, i pytali kto co i po co i zagladali do lodowek

--
gazebo

Piękny pogrzeb
Każdy kto tutaj pisze