W kasie państwowej widać dno

21. Data: 2018-08-12 13:44:20

Temat: Re: W kasie państwowej widać dno
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12/08/2018 o 07:54, XL pisze:

> Zupełnie jak tzw. opozycja w Polsce.

> No właśnie!

mnie sie wszystko z dupa kojarzy i nie boje sie otworzyc lodowki

--
gazebo

22. Data: 2018-08-12 22:25:34

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Znasz tę powieść?

23. Data: 2018-08-15 13:30:30

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-08-10 o 09:21, k...@g...pl pisze:
> Koniec propagandy sukcesu, i bredzenia o doskonałej kondycji budżetu państwa.
> Czekają nas podwyżki i drożyzna. Może skończyć się hiperinflacją.
> Państwo zdemolowane w swerze obronności.
> Z rozwalonym systemem prawnym.
> Grozi nam bieda, terror, oraz izolacja w stosunkach międzynarodowych.
> Oto efekt rządów PiS czyli Pieniądze i Stanowiska.

Widać dno i nie widać. Z jednej strony znajoma zarejestrowała się do
onkologa - termin wizyty na 2020 rok.. Z drugiej, w poprzednią sobotę
opijałem z takim jednym jego przejście na emeryturę. Byczek w wieku
37lat, na początek dostał prawie 2700zł, ale to pestka, w tym niezbyt
bogatym kraju gdzie do lekarza trzeba się zapisywać lata przed wizytą,
wojsko za sponsorowało mu na odejście spłatę kredytu na dom, na
zakupione auto, łącznie ponad 120 000zł, aha jeszcze odprawa - 30tys.
Bogaty kraj czy nie. Z jednej strony nie ma po parę zł na podwyżki dla
pielęgniarek, z drugiej -  szastanie kasą na lewo i prawo w stylu iście
bizantyjskim. Aha, ten obdarowany nie ma nic wspólnego z PiSem.

24. Data: 2018-08-15 13:48:05

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> [...]
> pielęgniarek, z drugiej -  szastanie kasą na lewo i prawo w stylu iście
> bizantyjskim. Aha, ten obdarowany nie ma nic wspólnego z PiSem.

Zgadnę: z WSI?
Retoryczne pytanie.
Też znam takiego 37-letniego emeryta.

--
XL

25. Data: 2018-08-15 13:54:26

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 15 sierpnia 2018 13:28:42 UTC+2 użytkownik Trybun napisał:

> [...]
> pielęgniarek, z drugiej -  szastanie kasą na lewo i prawo w stylu iście
> bizantyjskim. Aha, ten obdarowany nie ma nic wspólnego z PiSem.

Ale co chcesz udokumentować podając powyższe przykłady?
Dobrze wiesz że można żyć na kredyt.
Dom na raty, samochód na raty, wyjazd na Dominikanę na raty.
Teraz się żyje,zapłaci się później.

W skali państwa tych "rat" i kredytów może być więcej.
Do tego ciągle drukowane Obligacje Skarbu Państwa,
na które spekulanci czekają jak kania na deszcz.

Kiedyś trzeba będzie za to zapłacić.
Za pińcet z plusem.
Za komisje św. Antoniego.
Za zakupy złomu (uzbrojenia)
Za rozdawnictwo stanowisk w spółkach państwowych.
itp. itede.

26. Data: 2018-08-17 20:04:42

Od: f...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik k...@g...pl napisał:

> W skali państwa tych "rat" i kredytów może być więcej.
> Do tego ciągle drukowane Obligacje Skarbu Państwa,
> na które spekulanci czekają jak kania na deszcz.

Ale że co? Twoi fumfle nie zadłużali?

Przeca zdaje się jedynym który nie chciał zadłużania był Kurwin
wtedy go wyśmiali za ten pomysł. A teraz go wycinają.
https://youtu.be/prbHcXCGjNo

Jedynie w "nasz czas" co pisali o spekulacji złotówką.
W tivi nikt o spekulacji złotówką nic nie wspominał ile bankierka
zachodkowa na tym zarobiła.

27. Data: 2018-08-18 04:00:28

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Spróbuj swoje kwestie przedstawiać językiem chociaż w miarę literackim.
To popierwsze, bo po drugie jaki sens ma stawianie zarzutów ad personam.
Skąd wiesz jakie mam znajomości i kto jest moim kolegą.
Uważam że w każdym przypadku ważniejsze jest wskazanie określonego zjawiska,
społecznego, ekonomicznego, historycznego... itp.,
niż oskarżanie o niestworzone rzeczy osoby, której się nie zna.

28. Data: 2018-08-18 04:09:56

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Musi jaki kapelan albo inny prominentny członek czarnej mafii?

29. Data: 2018-08-18 12:58:58

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-08-15 o 13:48, XL pisze:

> Zgadnę: z WSI?
> Retoryczne pytanie.
> Też znam takiego 37-letniego emeryta.

No tak, brak powiązań z PiS znaczy WSI.  Zdajesz sobie sprawę że z
żandarmerii wojskowej propaganda zrobiła demona? Wszechwładnego demona z
którym PiS prowadzi bohaterską wojnę i ratuje przed nim Polaków..

30. Data: 2018-08-18 12:59:22

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-08-15 o 13:54, k...@g...pl pisze:

> [...]
> Za komisje św. Antoniego.
> Za zakupy złomu (uzbrojenia)
> Za rozdawnictwo stanowisk w spółkach państwowych.

Tylko to że Polacy płacą za/na coś i mają prawo coś za to dostawać, a
władza mówi że nie dostaną bo nie ma pieniędzy, ma natomiast pieniądze
na obdarowywanie swoich faworytów... i oczywiście - siebie samych.

Piękny pogrzeb
Każdy kto tutaj pisze
Chwała Bohaterom Powstania!
Miasta braterskie - Słupsk i Paryż!