Re: W kasie państwowej widać dno

Data: 2018-08-15 13:54:26
Temat: Re: W kasie państwowej widać dno
Od: k...@g...pl

W dniu środa, 15 sierpnia 2018 13:28:42 UTC+2 użytkownik Trybun napisał:

> Widać dno i nie widać. Z jednej strony znajoma zarejestrowała się do
> onkologa - termin wizyty na 2020 rok.. Z drugiej, w poprzednią sobotę
> opijałem z takim jednym jego przejście na emeryturę. Byczek w wieku
> 37lat, na początek dostał prawie 2700zł, ale to pestka, w tym niezbyt
> bogatym kraju gdzie do lekarza trzeba się zapisywać lata przed wizytą,
> wojsko za sponsorowało mu na odejście spłatę kredytu na dom, na
> zakupione auto, łącznie ponad 120 000zł, aha jeszcze odprawa - 30tys.
> Bogaty kraj czy nie. Z jednej strony nie ma po parę zł na podwyżki dla
> [...]

Ale co chcesz udokumentować podając powyższe przykłady?
Dobrze wiesz że można żyć na kredyt.
Dom na raty, samochód na raty, wyjazd na Dominikanę na raty.
Teraz się żyje,zapłaci się później.

W skali państwa tych "rat" i kredytów może być więcej.
Do tego ciągle drukowane Obligacje Skarbu Państwa,
na które spekulanci czekają jak kania na deszcz.

Kiedyś trzeba będzie za to zapłacić.
Za pińcet z plusem.
Za komisje św. Antoniego.
Za zakupy złomu (uzbrojenia)
Za rozdawnictwo stanowisk w spółkach państwowych.
itp. itede.