W obronie Mikołajko

1. Data: 2016-06-03 03:11:46

Temat: W obronie Mikołajko
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Strasznie się poszarapeł z tzw. lewicą za obronę profesora Mikołajko i z
feministkami, więc zamieszczam o co mu chodzi moim zdaniem i dlaczego tak
atakowany......

On po prostu krytukuje chamstwo, plebs, "dialogi" mordobitne, doskonale widzi że
równość to zakłamana ideologia, zawsze są ci kulturalni i ci infantylni.
Niestety w Polsce ci infantylni zamiast podciągać się pod kulturę, nagle tych
kulturalnych zwalczają, jak biegali w Ormo za studentami tak biegają nadal krzycząc
lemingi.
Ja tu długo już pisałem że chłopstwo zdziczałe, niedojrzałe, dla którego kultura to
wróg i zgadzam się z Panem Mikołajko, bo celnie określa, że Polska to nie dwa
plemiona na równi.
Tylko Polska to podział na kulturalnych i chamowatych i on tym wartościuje, bo nie
wierzy w utopie równościowe, gdyż gołym okiem widać że ideologia równościowa to
bzdura na kółkach.

To pomoże niedoinformowanym zrozumieć jakimi drogami idzie w krytyce prof. Mikołajko.
Niestety sprane mózgi ideologią równościową, zartaciły jakiekolwiek wartościowanie
zachowań na te lepsze i te przyziemne.

2. Data: 2016-06-03 15:18:27

Temat: Re: W obronie Mikołajko
Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Wisz p.glob, doszedłem do wniosku że ty musisz być bardzo wielkim
patriotą, uciskanym przez reżim złych kaczystów i kler.
Na tem okazję mam dla ciebie obrazek, spróbuj, może się uda:
https://pbs.twimg.com/media/Cj7su5WWUAACVKh.jpg
Skoro syryjczykom się udaje, tobie też powinno się udać.

3. Data: 2016-06-03 16:15:57

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

A ja myśle że tutaj to wy w podskokach bedziecie wypierdalać do Watykanu, bo
jesteście zdrajcami ojczyzny.

Po prostu prawda
Zwiały przed "dobrą zmianą"?
Zabić Papieża
Nie masz kasy? OSZCZEDZAJ chocbys mial glodowac!
"Prawdziwa historia konika polnego i mrówki" Zdumionego