Nie masz kasy? OSZCZEDZAJ chocbys mial glodowac!

1. Data: 2016-05-30 17:47:21

Temat: Nie masz kasy? OSZCZEDZAJ chocbys mial glodowac!
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

POgielo ich na maxa, byle banki mialy dePOzyty:
"POlacy oszczędzają za mało. Z ostatnich badań przeprowadzonych na panelu badawczym
Ariadna wynika, że 35 proc. Polaków ma odłożone pieniądze na zaledwie tydzień życia.
Kolejna grupa - 30 proc. - przeżyłaby po utracie pracy tylko miesiąc. Do stabilności
finansowej daleka droga - rozmowa money.pl z prof. Dominiką Maison."
http://m.money.pl/wiadomosci/artykul/oszczednosci-po
lakow-badania-maison,194,0,2090946.html

2. Data: 2016-05-30 22:02:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 30 May 2016 08:47:21 -0700 (PDT), m...@g...com
napisał(a):

> [...]
finansowej daleka droga - rozmowa money.pl z prof. Dominiką Maison."

Bo tylko głupi trzyma w banku - jeśli w ogóle ma.

3. Data: 2016-06-01 12:45:23

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Bo tylko głupi trzyma w banku - jeśli w ogóle ma.

A mądry gdzie trzyma?
Na giełdzie w akcjach?
Czy u mamusi w materacu?

4. Data: 2016-06-01 12:51:46

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote in message
ps.com...
> POgielo ich na maxa, byle banki mialy dePOzyty:

Myślę że artykuł nie upiera się na to aby robić depozyty w bankach!
Zwłaszcza nie ma to sensu gdy oprocentowanie niewielkie...

Oszczędzać można na różne sposoby i część warto mieć w postaci
płynnej, nieulokowanej w inwestycjach, właśnie na czarną godzinę.

Ci, którzy głodują zwykle nie mają co odkładać, ale to mała grupa.

Artykuł raczej krytykuje filozofię wydawania wszystkiego co się teraz ma,
nawet na niepotrzebne rzeczy, bez myśli o tym "co będzie jak utracę pracę?"
albo co będzie jak zachoruję i potrzebuję kasę na szpital? Ludzie często
wydają kasę na pierdoły, choćby aby zaimponować kolegom: nowe Najki?
jakaś koszulka za $150 Abercrombie & Fitch ? no tak, te już niemodne...
Nie chodzi tylko o tych co głodują, o nie. Problem dotyczy bogatszych też.

5. Data: 2016-06-01 12:54:43

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 01.06.2016 o 12:45, Pszemol pisze:

> A mądry gdzie trzyma?
> Na giełdzie w akcjach?
> Czy u mamusi w materacu?

Mądry zapewne inwestuje w ziemię. A w razie nagłej potrzeby nie będzie
nawet mógł jej sprzedać, bo PiS mu zabronił.

Ewa

6. Data: 2016-06-01 13:01:23

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 1 czerwca 2016 12:52:01 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:
> <m...@g...com> wrote in message
ps.com...

> Ci, którzy głodują zwykle nie mają co odkładać, ale to mała grupa.

Pszemol czy ty czytasz ze zrozumieniem????!!!
"35 proc. Polaków ma odłożone pieniądze na zaledwie tydzień życia. Kolejna grupa - 30
proc. - przeżyłaby po utracie pracy tylko miesiąc"
35+30=65%populacji jest wlasciwie bez zadnych oszczednosci
(NAWET miesieczne zabezpieczenie to przecież własciwie nic)
Ciekawe ilu Polakow faktycznie nie ma nawet tygodniowego zabezpieczenia...

7. Data: 2016-06-01 13:15:05

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote in message
ps.com...
ps.com...

> Pszemol czy ty czytasz ze zrozumieniem????!!!

Co Ci nie pasuje?

> [...]
> (NAWET miesieczne zabezpieczenie to przecież własciwie nic)
> Ciekawe ilu Polakow faktycznie nie ma nawet tygodniowego zabezpieczenia...

Myślę że dużo nie ma.

8. Data: 2016-06-01 14:45:51

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-06-01 o 12:45, Pszemol pisze:

> A mądry gdzie trzyma?
> Na giełdzie w akcjach?
> Czy u mamusi w materacu?

W Ikselkowej skarpecie spokojnie mieści się ze 100tys euro. I to w bilonie.

Pozdrawiam
Piotr

9. Data: 2016-06-01 15:22:55

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-06-01 o 14:45, Kviat pisze:

> W Ikselkowej skarpecie spokojnie mieści się ze 100tys euro. I to w bilonie.

Mi z obliczeń wychodzi sześcian o długości krawędzi ~42cm o wadze 425
kg. W obliczeniach uwzględniłem że moneta zajmuje miejsce kwadratu w
który jest wpisana. Wziąłem z wikipedii wymiary monety o nominale 2
euro. Tak więc w jednej skarpecie może nie, ale tak dużo to znowu tych
skarpet nie trzeba.

Dębska

10. Data: 2016-06-01 15:48:20

Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-06-01 o 15:22, Przemysław Dębski pisze:

> [...]
> który jest wpisana. Wziąłem z wikipedii wymiary monety o nominale 2
> euro. Tak więc w jednej skarpecie może nie,

W europejskiej skarpecie się nie zmieści.

> ale tak dużo to znowu tych
> skarpet nie trzeba.

Prawdziwa skarpeta, polska, da radę. Ikselka tylko takich używa przecież.

Pozdrawiam
Piotr

"Prawdziwa historia konika polnego i mrówki" Zdumionego
Jak fałszują
W normalnym kraju to podlega pod paragraf
Biedny Balcerowicz
Wyborów nie będzie