Re: W poszukiwaniu dorodnego samca

From: "spider" <s...@c...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: W poszukiwaniu dorodnego samca
Date: Wed, 20 Sep 2000 16:43:18 +0200

> Skoro tak mowisz to pewnie masz racje - slownik tak moze i mowi, tyle
> tylko ze ja mam w dupie to co mowi slownik skoro sie z tym nie zgadzam.

to czemu uzywasz takich pojec skoro sie z nimi nie zgadzasz?
a poza tym skad mam teraz wiedziec czy piszac 'jablko' nie myslisz o
'gruszcze'????
Wybacz, ale jesli nie zgadzasz sie z przyjetym przez spoleczenstwo
okreslaniem pewnych rzeczy to nie uzywaj takich nazw, bo wprowadzasz mnie w
ten sposob w blad i nigdy nie bedziemy wiedziec o co tutaj chodzi. Moze
piszac 'seks' Ty widzisz cos innego niz ja i co wtedy? Skoro masz w dupie to
co mowi slownik, wiec laskawie oswiec mnie co do wszystkich pojec, ktorych
uzywasz.

> :-) Nawet jak to powie Jan Pawel II, Marian Krzaklewski, Czeslaw Milosz
> to i tak nie zmienie zdania.

Eee, no nazwiskami nie musisz rzucac :).

> Jak przez wieki ciemnoty mowiono ze ziemia
> jest plaska to tez mozna bylo o tym poczytac.

Owszem, o wielu rzeczach mozna poczytac, ktorych tak naprawde nie ma.
No to prosze o definicje wg pk pojec:
- psychologia
- psychika
- dusza
- seks

Tyle na poczatek powinno mi wystarczyc.

> Nie posiadam duszy a
> jednak potrafie (co prawda nieudolnie) rozmawiac z Toba

Nieudolnie? Wytlumacz co masz na mysli.

> konstrukcja psychofizyczna

To tez mi mozesz wyjasnic, jesli oczywiscie masz czas i checi.

> Powiedz mi jednak cos wiecej o duszy
> moze i ja ja takze mam

Dusza wg mnie?
Sa to mysli, swiadomosc, umysl, wola, osobowosc, sumienie to wszystko sklada
sie na dusze. Tego nie maja zwierzeta. Byc moze dla Ciebie to zupelnie cos
innego.

- ALE O TYM NIE WIEM. Chcialbym byc lepszy niz
> jestem ;-) Bo domyslam sie ze Ci ktorzy maja dusze sa chyba troche lepsi
> od reszty stada baranow - moze to wybrancy ?

Nie obrazajmy baranow, to calkiem mile zwierzatka ;).

> Mianowicie ? Powiesz pewnie ze Bogiem. Tyle tylko ze istnieja religie
> nie zakladajace istnienia Boga.

No i pewnie sa religie nie zakladajace istnienie duszy.
Wg mnie religia to nauka opierajaca sie na pismach objawionych.

> Cieszysz sie ze popelniam bledy ?

Hmm... przyznajesz sie, ze popelniles gdzies tu bledy?
Moze pokazesz, w ktorym miejscu, bo teraz to ja juz nie wiem co jest bledem,
a co Twoim pogladem.

> Nie rozmaiwmy chyba aby popisywac sie
> znajomoscia znaczenia wyuczonych regulek ?

Uwazasz, ze sie popisuje?

> To do cholery ktos tu pieprzy bzdury (!) - bo ja wiem ze mam
> wyobraznie, a moze my troche inaczej formulujemy znaczenie pojecia dusza
> ?

Byc moze, a raczej na pewno. Pewnie teraz sie wszystko wyjasni.

> A moze jestem cyborgiem ? ;-)

Ktoz to moze wiedziec ? :))))

> Szkoda tylko ze umre :-(

Na kazdego kiedys przychodzi w koncu pora.

> Jestes bezlitosny ! Wrzuciles do jednego wora pszczolki, weze, pieski i
> szympansy ? Przemysl to jeszcze - daj szanse chociaz pieskom i
> szympansom ;-)))

Ech, nie po to wrzucam do wora, zeby potem stamtad wyciagac ;).

> uczucia = dusza
> , czy tak ?

Nie, uczucia to konsekwencje posiadania duszy. Uczucia sie nie posiada tylko
odczuwa.

> Ty wtedy uczyles sie na pamiec slownika ;-)

Ale nawet nie wiesz jak bardzo sie wtedy obijalem ;)

> Gralismy razem w pilke ;-) Byla dobra !

Fajnie :). To Ty musisz byc strasznie stary skoro grales z nia w pilke ;)

> Widzisz uzywam przykladow niekoniecznie majac nadzieje ze beda one
> calkowicie adekwatne do tego co chce powiedziec.

To moze nie uzywaj takich przykladow?

> Kontrolujac cos
> /ograniczajac/ co jest wewnetrzna potrzeba nie podaza sie IMO w
> konstruktywnym kierunku.

Czyli uwazasz, ze brak jakiejkolwiek kontroli jest jak najbardziej pozytywne
(oczywiscie mowimy tu tylko o sferze seksu).

> Tyle tylko ze seksualizm jes nieodlaczna
> czescia czlowieka i kontrolowanie go moze wyrzadzic wiecej szkody niz
> pozytku.

hmm... a co powiesz o gwalcicielach? Albo o zboczencach (oczywiscie nie wiem
kogo Ty uwazasz za zboczenca)? Mi sie wydaje, ze oni wlasnie nie potrafia
kontrolowac wlasnej seksualnosci i dlatego wyrzadzaja wiecej szkod niz
pozytku.

> Ale one nie ograniczaja
> seksualizmu - a wrecz przeciwnie, ukazuja jego piekno w zupelnie innym
> wymiarze.

Ale kontrolowanie wcale nie musi oznaczac ograniczanie.

> Postawiony w sytuacji niecodziennej i zupelnie nowej mozesz stac sie
> kims innym, nie wierze bys nie mial slabosci.

hmm... to sie mylisz, bo kazdy z nas ma jakies slabosci.

> Niewykluczone ze Twoja osobowosc miesci sie w sredniej statystycznej,
> uprawiasz seks raz na tydzien, po bozemu i nie masz innych marzen.

A dlaczego znowu schodzisz na moj temat?
Jak wspominalem pozory moga mylic ;) Byc moze jestem pedofilem, albo gejem,
albo sodomita, ale Ty o tym nie wiesz (jak juz wspominalem), takze nie
uogolniaj mojej osoby, bo mam jakiestam poglady.

> Jest
> jednad wielu ludzi dla ktorych seks to znacznie wiecej niz podazanie do
> orgazmu. To moze tez byc gra pelna blaskow i cieni gdzie chodzi to cos
> znacznie ciekawszego niz mechaniczna kopulacja.

No to zapytam tez o Twoja definicje 'seksu'.

> Gdy wypali sie
> inspiracja do uczestniczenia w tej grze nie za bardzo sie chce
> zaangazowac w cos mniej ekscytujacego. Inspiracja moze byc nowy partner.
> Czy rozumiesz ?

Hmm... no dobrze, ale czlowiek tez sie starzeje. W koncu pod wplywem wieku
czlowiek nie jest zdolny do seksu i co wtedy? Czlowiek zyje z kobieta
powiedzmy 30 lat, ma dorosle dzieci, zostal impotentem i co wtedy? Zona ma
go zostawic i powinna szukac czegos nowego, co ekscytuje, kogos, kto
zaspokoi jej potrzeby?
Prosze tez Ciebie o definicje 'milosci'.

> Jesli wysmiewanie sie ze mnie daje Ci przyjemnosc to sobie nie zaluj
> :-))))

Hmm.. ja sie nie wysmiewam, ja sie tylko do Ciebie usmiecham ;).
Nie chce, zeby niezgodnosc naszych pogladow wywolala wrogosc :).

> Ale co z samokontrola ? Co prawda mnie to nie rani ale mogloby. Widzisz
> wiec ze ranic mozna nawet nie majac zlych intencji, poniewaz ty ich
> pewnie nie masz, raczej wolisz blyszczec swoja elokwencja ;-)

:)) to sie zgadza, nie mam zlych intencji. Nie wiedzialem, ze mozna ranic
usmiechem. Przepraszam, bede teraz smiertelnie powazny ;).

> Nikt nie kaze takiej osoby odrzucac - lepiej jej szczerze powiedziec.
> Jestes fajna mila dowcipna itd ... ale nie zaspokajasz mnie w lozku. To
> juz cos, jakis punkt wyjscia

No prosze, to jednak nie tak od razu szukasz nowego partnera. I co dalej?

> Moze zacznie myslec i
> analizowac sama siebie, dla swojego przyszlego szczescia.

A moze to Ty powinienes zanalizowac siebie? Byc moze to z Toba jest cos nie
tak, a nie z ta dziewczyna i to dla Twojego szczescia powinienes to zrobic.
Oczywiscie ten caly przyklad jest czysto hipotetyczny.

> Szanuje Twoje poglady - moje sa odmienne, jesli nie znalezlismy dla
> siebie argumentow ktore by nas przekonaly to przynajmniej ja jestem
> zadowolony ze tas rozmowa byla dla mnie ciekawa i nie tracilem czasu. Za
> co dziekuje.
Rzeczywiscie robi sie ciekawie, ale to jeszcze chyba nie koniec.
bye
spider.
ps. Ludzie, kochajcie sie!!!