Re: W poszukiwaniu dorodnego samca

From: n...@p...ninka.net
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: W poszukiwaniu dorodnego samca
Date: 20 Sep 2000 12:54:35 -0700

Angela Thomas <t...@h...com> writes:

> Dla niektorych one sa lepsze, bo trudno im w wieku 15 lat zajsc w ciaze,
> kierujac sie takimi zasadami.

Wystarczy stosowac antykoncepcje - tez sie nie zajdzie w ciaze... to
takie proste.

> Moim zdaniem nie mozna sie nie dobrac w ten sposob. Poza ekstrymalnymi
> przykladami ktore podalas nie ma takiego czegos jak nie dobranie sie w
> sferze seksu. Zawsze, w kazdej parze, w kazdym malzenstwie beda takie

Sorry, ale malo wiesz na ten temat.
Porozmawiaj sobie moze z jakims seksuologiem.
Moge ci tez pare rzeczy na priv (artykolow glownie psychoterapeutow i
seksuologow) pare rzeczy podeslac.

> czasy kiedy jedno lub drugie nie ma ochoty, albo kiedy kobieta zajdzie w
> ciaze, moze miec opory, bo bedzie sie czula niesfojo. I jezeli maz nie
> jest typem "ty mi nie dalas to znajde sobie kogos kto mi da" to wszystko
> bedzie OK.

Hm... a w ilu zwiazkach z mezczyznami bylas, ze mowisz "zawsze" mozna
sie dogadac? Wyciagasz wnioski na podstawie swojego meza, ktory byl
twoim pierwszym mezczyzna?

Sorry, ale z tego ze Tobie sie udalo nie wynika ze twoja metoda jest
dobra dla wszystkich i zawsze. Tym bardziej ze rozgladajac sie wokol
siebie mozna odniesc przeciwne wrazenie.
Mialam znajomego, ktoremu "odmrozenie" (to znaczy zlikwidowanie blokad
w psychice zony - do seksuologa pojsc nie chciala) zonki zajelo 4 lata
przed slubem i 5 lat po. Razem 9.
Jak myslisz, ilu facetom sie bedzie chcialo czekac 9 lat na to, zeby
miec udany seks?

Zreszta, jeden z przespiscow podal juz przyklad na to.

--
Nina Mazur Miller
n...@p...ninka.net