W poszukiwaniu pomieszanych...

1. Data: 2001-12-28 23:47:47

Temat: W poszukiwaniu pomieszanych...
Od: "Irmina" <i...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesteśmy tutaj nowi ale od jakiegos czasu przegladam Waszą listę i być może
źle wybrałam,ale chciałabym porozmawiać z rodzinami mieszanymi kulturowo a
żyjącymi w naszej polskiej rzeczywistości,
Pozdrawiamy Wszystkich serdecznie
Irmina, Jean Louis i Debora(13 miesięcy)

2. Data: 2001-12-29 10:49:49

Temat: Re: W poszukiwaniu pomieszanych...
Od: "Jacek Rozanski" <j...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jogibabu!

Irmina napisal/a:
> [...]
>żyjącymi w naszej polskiej rzeczywistości,
>Pozdrawiamy Wszystkich serdecznie
>Irmina, Jean Louis i Debora(13 miesięcy)

Po tygodniu lektury tej grupy dochodze do wniosku, ze o powazne tematy
bedzie chyba trudno. Jakies zachwyty nad kotami, jakies zabawki w
supermarketach... No, ale poczekajmy, moze ilosc postow przejdzie w jakosc
a gadulstwo ustapi konkretom.

Pozdrowienia

--
/Jacek Różański/
KS Polonia Warszawa Website http://www.kspolonia.soccer.com.pl

3. Data: 2001-12-29 12:34:52

Od: Tomasz Fidecki <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Rozanski wrote:

> [...]
> bedzie chyba trudno. Jakies zachwyty nad kotami, jakies zabawki w
> supermarketach... No, ale poczekajmy, moze ilosc postow przejdzie w jakosc

No cóż, to faktycznie na razie tak wygląda. Mam nadzieję, że to choroba
wieku dziecięcego i powoli znikną wszelkie "och'y" i "ech'y" i
niekończące się powitania...

Tomek

4. Data: 2001-12-29 14:18:02

Od: "Marek W." <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No cóż, to faktycznie na razie tak wygląda. Mam nadzieję, że to choroba
> wieku dziecięcego i powoli znikną wszelkie "och'y" i "ech'y" i
> niekończące się powitania...
>
> Tomek

A ja juz z niepokojem co innego obserwuje.
Jeszcze się ta grupa na dobre nie rozkrenciła a juz pojawili sie pierwszy
sceptycy którym żadna wypowiedż i żadny temt nie podoba
Pojawial się też juz pierwszy wojownik o netykiete (głównie to robiący )
na innych grupach kończy sie tym że ludzie z nich uciekają bo mają dosyć
ruchu sprowadzającego się do głupich uwag nie na temat
Ludzi nie rozwalajcie tej grupy zanim się się jeszcze na dobre nawet nie
zaczęła

pozdrawiam

Marek

5. Data: 2001-12-29 14:52:49

Temat: Odp: W poszukiwaniu pomieszanych...
Od: "Ramzes" <w...@w...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bedzie chyba trudno.
> No, ale poczekajmy, moze ilosc postow przejdzie w jakosc

Całkowicie się z tobą zgadzam, a jeszcze na dodatek mam wrażenie, że
zdominowana zostanie przez dyskusje o dzieciach. Wiem,że dzieci są prawie
zawsze w centrum zaiteresowania każdej rodziny, ale jest już grupa gdzie
dyskutuje się przede wszystkim o dzieciach. Myślę,że ta grupa ma mieć trochę
inną formułę.
Pozdrawiam Ramzes.

6. Data: 2001-12-29 16:51:51

Od: "Jacek Rozanski" <j...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jogibabu!

Marek W. napisal/a:

> [...]
>uciekają bo mają dosyć ruchu sprowadzającego się do głupich uwag
>nie na temat Ludzi nie rozwalajcie tej grupy zanim się się

A konkretniej?
Osobiscie uwazam, ze przestrzeganie netykiety na zadnej grupie nikomu nic
zlego jeszcze nie zrobilo. Jesli zaraz na poczatku ustali sie zasady
wspolzycia, bedzie nam wszystkim latwiej w przyszlosci. Przyjemniej bedzie
grupe czytac i sciagac bez zgrzytania zebami nad rachunkiem telefonicznym.

Pozdrowienia

7. Data: 2001-12-29 18:49:25

Od: "Ania" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moi drodzy
Niestety Wy też nie przyczyniacie się do lepszego funkcjonowania tej
grupy:( Dziewczyna pisze, że chciałaby porozmawiać z rodzinami mieszanymi
kulturowo, a Wy jej na to o tym, że grupa funkcjonuje nie tak jak
należy:((((
Nie ten wątek Panowie, nie ten:(

--
Ania
Zuzia 5 lat i 2 miesiące

8. Data: 2001-12-29 19:03:26

Od: Marynatka <m...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 29 Dec 01 17:51:51 +0100, podpisując się jako "Jacek Rozanski"
<j...@s...com.pl>, napisałeś (aś) :

> Przyjemniej bedzie
>grupe czytac i sciagac bez zgrzytania zebami nad rachunkiem telefonicznym.

Ja mam stałe łącze ;-))))))))))

Marzenka wesolutka

9. Data: 2001-12-29 19:05:13

Od: Marynatka <m...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 29 Dec 2001 15:52:49 +0100, podpisując się jako "Ramzes"
<w...@w...krakow.pl>, napisałeś (aś) :

> [...]
>dyskutuje się przede wszystkim o dzieciach. Myślę,że ta grupa ma mieć trochę

E..no ma........o alimentach było, o mojej mamie było..........
;))))))))

Tak swją drogą dziś u niej byłąm i znów była kochaną moją mamusią.
Myślę, że to nadmiar świątecznych obowiązków rzucił jej sięjednorazowo
na mózg i w przyszłym roku Wigilia u mnie :)

Marzenka Wigilijna

10. Data: 2001-12-29 19:20:23

Od: "Marek W." <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> grupe czytac i sciagac bez zgrzytania zebami nad rachunkiem telefonicznym.

Ja osobiście jak najbardziej za tylko drażni mnie n-ty post od tej samej
osoby na wyłączny temat netykiety - w tym momencie ro bi się to spam

Ja jestem na tej grupie praktycznie od 1szego posta i jakoś nikt nie ma
powodów na narzekanie raczej )))

A tearaz żeby nie było ze mówimy tylko nie na temat

Hmm ciężko moze być z trafieniem na naszej grupie aqrat na tego typu
malżeństwo ale..
Bedąc na studiach spotkałem się z tego typu parami i wiem ze potrafiłybyc to
szcześliwe związki. Zyczę ci tez powodzenia w twoim
Z czytania grupy pl.soc.sex wiem że tam była oPozdrawimasoba bedąca w
stałym związku ( nie małżeństwie) z osobą z innej kultury - nie znam
sczegółow - chodziło o zejmana - wiem ze mimo jakichś straszliwych trudności
zdecydowali sie na małżeństwo.

Pozdrawiam

Marek

Ale nastroje po świętach