W sprawie koronek klockowych, to trzeba przeczytać

1. Data: 2002-10-01 17:22:13

Temat: W sprawie koronek klockowych, to trzeba przeczytać
Od: "Dorota" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Odkryłam w moich zbiorach książkę p.Marii Steczek "Wzornik koronek
klockowych", toż tutaj wszystko jest. Poszukuję Wrocławianki ze skanerem,
udostępnię książkę aby inne grupowiczki też się nacieszyły wiedzą.
Mam jeszcze tej samej autorki "Wzornik koronek teneryfowych".To są koronki
wykonane za pomocą dwóch igieł.
Czekam na właścicielke skanera, od poniedziałku mam urlop to mogę pomóc przy
skanowaniu.
Pozdrawiam
Dorota

1. Data: 2002-10-01 18:08:51

Temat: Re: W sprawie koronek klockowych, to trzeba przeczyta
Od: "Ewa20" <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem miłośniczką koronek klockowych od miesiąca i to dzięki grupie i mam
skaner tylko jak się skontaktujemy
podaj namiary na priva to się spotkamy

Użytkownik Dorota <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:anclfj$5sl$...@a...dialog.net.pl...

1. Data: 2002-10-01 21:15:13

Od: "Mirosława Zmysłowska" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja równiez mogę udostępnić skaner. Mieszkam na Hubach.
podaję ci adres e-mail do korespondencji
m...@w...pl
Pozdrawiam
Mira (Wrocław)>

1. Data: 2002-10-02 19:05:22

Od: Ewa Rymszewicz <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 01 paź 2002, w news:anclfj$5sl$1@absinth.dialog.net.pl "Dorota"
<d...@w...pl> pisze tak:

> [...]
> wiedzą. Mam jeszcze tej samej autorki "Wzornik koronek
> teneryfowych".To są koronki wykonane za pomocą dwóch igieł.

Aghu. Czy tego jest dużo stron? I czy ewentualnie mogłabym się ładnie
uśmiechnąć o wersję kserowaną? oczywiście za takie ksero bym zwróciła.
Dużą ilość stron na raz jako modemowiec średnio jestem w stanie odebrać.

Z drugiej strony takoż mam kilka książek, konkretnie trzy:
1) "Zręczne ręce" nr 3 --> rozdział o koronkach klockowych
2) "Koronkarstwo" Marii Steczek - tam takoż o koronkach klockowych jest
jeden rozdział, są też i inne - o koronkch igiełkowych, o koronkach
czółenkowych :-) , szydełkowych i siatkowych. Kupiłam niedawno w
Feniksie, widziałam też tą książkę w jednym z natykwariatów w Łodzi (ach
Łodzianki, ależ Wy macie fajnie z taką ilością antykwariatów...)
3) "Koronki klockowe" Marii Modes-Dudrewiczowej - ksero ksiażki z 1934 roku
:-) "upolowane" na kursie w Toruniu

W sumie jest tego nieco mniej niż 200 stron - i fizycznie nie jestem w
stranie tego zeskanować. Nie na moim skanerze. Wyliczyłam, że coś takiego
(czyli zeskanowanie w najniżeszej rozdzielczości, coby było szybciej +
obróbka typu poobracanie, pozmniejszanie objętościowe) zajęłoby mi minimum
6 godzin. Jeśli ktoś reflektuje, to mam dwa wyjścia:
1) ksero + poczta Twoimi przyjaciółmi
2) może któraś z kobitek z Trójmiasta ma skaner szybszy...?

pozdrowienia, ER

1. Data: 2002-10-02 19:35:06

Od: "Dorota" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Takoż się umawiam z koleżankami z Wrocławia na skanowanie. Trochę tego jest.
Ja się na tym nie znam, ale czy można wysyłać po kilka stron? Nie wszystko
na raz.
Dostałam od Joasi zeskanowane wzorki i jakoś to przelazlo. Co do ksera to
teraz w pracy wyliczają nam papier i qrczę nie mogę kserować pracy domowej.
Pozdrawiam
Dorota

1. Data: 2002-10-02 19:49:00

Od: "Elżbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa Rymszewicz" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> obróbka typu poobracanie, pozmniejszanie objętościowe) zajęłoby mi minimum
> 6 godzin. Jeśli ktoś reflektuje, to mam dwa wyjścia:

6 godzin?? 200 stron? Dziewczyno, ja 48 stron Sandry skanowalam ponad 6
h;(((( To Ty masz mercedesa, ja syrenke:)

Elzbieta

1. Data: 2002-11-16 13:26:14

Od: Mateusz Matuszek <m...@b...net> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Interesowaloby mnie koronkarstwo Marii Steczek (pozycja nr 2). Jak duzo
to ma stron?
Jak Ci przekazac pieniazki na ksero itp. ?
Do Trojmiasta niestety mam daleko...

pozdrawiam cieplutko

drzewko krakowskie

1. Data: 2002-11-16 13:27:19

Od: Mateusz Matuszek <m...@b...net> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

I co, udalo sie zeskanowac?
Bo jesli tak, to ja sie usmiecham bardzo szeroko i pieknie prosze o obie
ksiazeczki.

Pozdrawiam cieplutko

Drzewko

(d...@b...net)