W sprawie podkładów

1. Data: 2004-01-25 11:48:20

Temat: W sprawie podkładów
Od: "anpaho" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkie grupowiczki i grupowiczów!
Mam 25 lat i nazywam sie Ania (tak dla przypomnienia, bo już kiedyś
odwiedzałam grupę)

Mam takie pytanko: czy stosowanie podkładów może mieć związek z częstszym
występowaniem wyprysków?
Od jakiegoś czasu zauważyłam, że częściej pojawiają mi się nowe krostki,
czy to może mieć związek z podkładem?
Rok temu zimą również uzywałam podkładu, ale wtedy sytuacja była inna
,miałam wrażenie, że mnie uczulał i od tego momentu miałam kłopoty z twarzą,
używałam kosmetyków do cery wrażliwej i suchej. A teraz mam wrażenie, że mam
cerę mieszaną (przez te wypryski). Czy możliwa jest taka zmiana cery?
Może przy okazji zaproponujecie jakiś dobry podkład do cery mieszanej,
obecnie używam Translucide L'oreala (ale to chyba raczej do suchej cery)

Dzięki i pozdrawiam

1. Data: 2004-01-25 11:54:04

Temat: Re: W sprawie podkładów
Od: Beth Winter <n...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

anpaho wrote:

> [...]
> występowaniem wyprysków?
> Od jakiegoś czasu zauważyłam, że częściej pojawiają mi się nowe krostki,

Jesli go zle zmywasz albo za dlugo trzymasz, to mozliwe. Albo jestes na
niego tez uczulona.

Ogolnie mozliwe, ze masz cere tlusta/przesuszona - sprobuj moze pod
podklad klasc krem nawilzajacy albo nawilzajaco-matujacy? Yves Rocher
robi taki w serii BioSpecific.

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

stroje kąpielowe zimą - deficyt
znowu o przebarwieniach
znowu o przebarwieniach
pond's
Seboradin vs Petrole vs Henna Treatment Wax