stroje kąpielowe zimą - deficyt

1. Data: 2004-01-25 10:33:30

Temat: stroje kąpielowe zimą - deficyt
Od: "ulla" <i...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Obeszłam wszystkie sklepy sportowe w moim mieście i nic, odwiedziłam też
sklepy z bielizną - same niegodne uwagi resztki. A więc internet. Jedynym
znanym mi sklepem oferującym kilka ciekawych modeli jest biust.pl. I pewo tam
się zdecyduję kupić ten strój kąpielowy (jednoczęściowy), chyba że - byłoby
mi miło - doradzicie gdzie jeszcze w internecie kupię np. strój Adidasa, może
być też Triumph.

1. Data: 2004-01-25 15:09:49

Temat: Re: stroje kąpielowe zimą - deficyt
Od: "Kamila" <l...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
byłoby
> mi miło - doradzicie gdzie jeszcze w internecie kupię np. strój Adidasa,

poszperaj na allegro
albo....
ja w zeszlym roku kupilam stroj na wiosne, fakt ze to byl model
"zeszloroczny" ale co tam i tak byl ladny
kupilam go w atlanticu po jakiejs smiesznej cenie
poszukaj moze jeszcze zanim zdecydujesz sie na net, moze w supermarketach
(tzn w tych sklepach w galeriach)
daj znac jak cos wyszukasz ciekawego

Kamila :-)

1. Data: 2004-01-28 13:10:41

Od: "Lady Huncwot" <l...@W...autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Potrzebujesz stroju plażowo-kąpielowego na wakacje teraz gdzieś w ciepłym
kraju czy stroju kąpielowego do chodzenia na basen?
Jeśli to drugie, to szukaj w sklepach sportowych np. Go Sport.
Jeśli to pierwsze, to może być rzeczywiście kłopot...

Lady Huncwot

znowu o przebarwieniach
znowu o przebarwieniach
pond's
Seboradin vs Petrole vs Henna Treatment Wax
Zaszalalam z bielizna.