W sprawie tej biedronki

1. Data: 2006-03-19 22:29:05

Temat: W sprawie tej biedronki
Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pomijając aspekt psychologiczny ... :)

Jak myślicie, czy warto sztywno trzymać się tak zwanych reguł demokracji,
czy może lepiej byłoby ich odrazu rozstrzelać .... nawet bez powoływania
komisji śledczej w ich sprawie ? :)

Na populistyczną propagandę zaprosił
P.D.

2. Data: 2006-03-19 23:06:46

Temat: Re: W sprawie tej biedronki
Od: "tomla" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> Pomijając aspekt psychologiczny ... :)
> Na populistyczną propagandę zaprosił
> P.D.

wiesz co? odpowiem dowcipem ;)

Warszawa, korek na Jerozolimskich, do jednego kierowcy odzywa się
drugi - słuchaj, porwali prezydenta Kaczyńskiego, ządają 100 000
000 złotych, bo inaczej obleją go benzyną i podpalą, robimy
właśnie zbiórkę...
- Tak? A po ile dają inni kierowcy?
- No tak po 2 - 3 litry..

pozdrawiam, T>

3. Data: 2006-03-19 23:22:14

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tomla" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> drugi - słuchaj, porwali prezydenta Kaczyńskiego, ządają 100 000
> 000 złotych, bo inaczej obleją go benzyną i podpalą, robimy

Mam Ci powiedzieć z której grupy zrobiłeś copy-paste ? :)

--
pozssdrafiam fższyskich polaków
P.D.

4. Data: 2006-03-19 23:31:39

Od: "tomla" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam Ci powiedzieć z której grupy zrobiłeś copy-paste ? :)

wierze ze potrafisz ;) Trzeba przyznac, ze teraz polityka interesuja sie
nawet ci ktorym to do tej pory wisialo, oj dzieje sie ;)

5. Data: 2006-03-19 23:39:04

Od: "sheerer" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tomla" <t...@w...pl> napisał

> Trzeba przyznac, ze teraz polityka interesuja sie
> nawet ci ktorym to do tej pory wisialo, oj dzieje sie ;)

Ja się nigdy nie interesowałem, ale teraz się boję.

6. Data: 2006-03-19 23:46:18

Od: "tomla" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sheerer" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "tomla" <t...@w...pl> napisał

> Ja się nigdy nie interesowałem, ale teraz się boję.

a jednak, z drugiej strony moze to i dobrze, wiecej swiatlych ludzi pojdzie
na wybory bo biernosc prowadzi do takiej sytuacji jaka mamy aktualnie ;-/

7. Data: 2006-03-20 06:17:01

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

tomla wrote:

> a jednak, z drugiej strony moze to i dobrze, wiecej swiatlych ludzi pojdzie
> na wybory bo biernosc prowadzi do takiej sytuacji jaka mamy aktualnie ;-/

W Iraku, żołnierz amerykański i polski po służbie dyskutują sobie:
Amerykanin - Ok, we have George Bush but we have Stevie Wonder, Bob Hope
and Jonny Cash too!
Na co Polak - We have Kaczyński and... no wonder, no hope and no cash...

--
careful with that axe Eugene!

8. Data: 2006-03-20 13:28:20

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gazebo" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

> Na co Polak - We have Kaczyński and... no wonder, no hope and no cash...

Spaliles, zapomniales dodac ze to powiedial jakis byly SBek :) (a moze
Kwasniewski?)
Duch

Mam matkę alkoholiczkę
Neuro Programmer 2 szukam !!!