Re: W sumie to zal kobiety- Danuta Walesa (link)

Data: 2011-11-23 19:01:23
Temat: Re: W sumie to zal kobiety- Danuta Walesa (link)
Od: "Szaulo" <z...@...ll>

X-No-Archive:yes

news:z6j6fp8dc97i.1c2fumebllnrs.dlg@40tude.net...
> [...]
_-emocjonalnie--psychicznie,wiadomosc.html

> Aha - że mądra i biedna. Aha :-P

Biedna nie w sensie ubóstwa tylko tego, co musiała znosić.
Nie wiem, nie czytałem, słyszałem tylko parę zdań, jak zachwalała u Lisa
swojego syna Jarka jako kandydata na męża, który da kobiecie szczęście: że
komplementa prawić potrafi i przynosi różne drobne prezenty. Ale od Ciebie
dowiaduję się, że ten chuj zajechał drogę i już nie wiem, komu wierzyć.

Sz.