W sumie to zal kobiety- Danuta Walesa (link)

101. Data: 2011-11-23 23:20:28

Temat: Re: W sumie to zal kobiety- Danuta Walesa (link)
Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-23 21:41, Ikselka pisze:
> Przyjmując następujące parametry
> - środek ciężkości kierowcy motocykla na wysokości 1 metra
> - długość lotu ok. 25 metrów (pozostałe 5 metrów ciało mogło koziołkować po
> jezdni)
> Z obliczeń wychodzi
> czas lotu t= pierwiastek(2*h/g)=pierwiastek(2*1 m/9,81
> m/sek2)=0,45 sekundy
> Prędkość:
> v=25 m/0,45 s = 55,5 m/s = 199,8 km/h
> Przy takiej prędkości przejechanie 200 metrów zajmuje niespełna 4 sekundy.
> Ciekawe jak kierowca toyoty mógł zauważyć Wałęsę. Gdy rozpoczynał on manewr
> [...]

Jednka nie zdzierżę :)
Iksi - a uruchom wyobraźnię i załóż, że motocyklista nie leciał poziomo,
tylko motor uderzający w samochód przednim kołem
zadziałał jak katapulta i wyrzucił go powiedzmy pod kątem 30 stopni
(nie dokładnie poziomo - a takie jest założenie wg. pokazanych wyżej
obliczeń). I jaka Ci teraz wychodzi prędkość ?

102. Data: 2011-11-23 23:31:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 23 Nov 2011 21:54:31 +0100, Szaulo napisał(a):

> X-No-Archive:yes

> [...]
>
> Moja policja mówiła o osiemdziesiątce i że omijał, a nie wyskakiwał, ale to
> tylko moja niereprezentatywna policja.

Żeby ominąć, trzeba najpierw WYSKOCZYĆ:
http://www.szkolnictwo.pl/test,4,684,1,Omijanie
Myslę, że ta lekcja i rysunek poglądowy Ci wiele wyjaśnią.
Chyba, że nie jesteś kierowcą...

103. Data: 2011-11-23 23:32:35

Od: Nixe <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-24 00:15, michał pisze:

> Macierewicz wyliczył kiedyś, że duży samolot powinien tylko ściąć
> brzózkę i bezpiecznie wylądować.

A masz jakieś wątpliwości??

N.

104. Data: 2011-11-23 23:35:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 23 Nov 2011 21:58:02 +0100, Paulinka napisał(a):

> Europoseł Wałęsa jeszcze nie otrzymał wyroku.

I nie otrzyma. Otrzyma kierowca Toyoty.
:-/

105. Data: 2011-11-23 23:36:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 23 Nov 2011 21:58:20 +0100, Szaulo napisał(a):

> ale może policja ustali, że któryś z nich nie zachował
> wystarczającej ostrożności.

Ta sama policja, która mnie i męża straszyła i zmusiła do wycofania zeznań,
kiedy ich kolega na nas wymusił pierwszeństwo?
3-)

106. Data: 2011-11-23 23:38:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 23 Nov 2011 22:00:21 +0100, Szaulo napisał(a):

> X-No-Archive:yes

> [...]
> [...]
>
> A to ciekawe. Pewnie się boi długich rąk Wałęsy, nie?

"...nie ma WYRAŹNYCH..."
3-)

107. Data: 2011-11-23 23:40:33

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-24 00:32, Nixe pisze:

> A masz jakieś wątpliwości??

No nie, sam kiedyś osobiście ściąłem brzózkę i żyję. A siekierka była
tycia tycia, mniejsza dużo od tupolewa.

michał

108. Data: 2011-11-23 23:45:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 23 Nov 2011 22:15:05 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2011-11-23 22:00, niebożę Szaulo wylazło do ludzi i marudzi:

> Albo Danka

Dlaczego tak zniekształcasz jej imię? naprawdę jest ona dla Ciebie takim
nikim?
:-P

> napisze drugą powieść. Tym razem kryminalną.

Atam. Program zrobi. O dobrych manierach i jedzeniu "beza" :->

109. Data: 2011-11-24 00:01:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 23 Nov 2011 23:15:10 +0100, Aicha napisał(a):

> Ty uważasz - vide:

Taaaaak???? Powinnaś zatem wysnuć jeszcze ciekawsze wnioski, gdybym szerzej
wymieniła tytuły interesujace moje dzieci...

110. Data: 2011-11-24 00:11:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 23 Nov 2011 23:57:42 +0100, Paulinka napisał(a):

> [...]
_-emocjonalnie--psychicznie,wiadomosc.html

Abina

a.doc

> Nie polecaj. Wydźwięk był jednoznacznie negatywny.

Ileż się musicie nadenerwować z powodu własnej niewiedzy :-)

> Im bardziej brniesz,
> tym bardziej mi Cię szkoda.

Doucz się, nie żałuj.

Dała przykład nam Islandia
Dlaczego genialna "teoria nadistot" Wisniewskiego nam ujawnia, ze "alegorycznym pozywieniem" Boga jest wiedza
wnioskowanie o osobie
Jest taki stan...
Gowin uchyla przyłbicy