W temacie covid-19 cos drgnelo!

1. Data: 2020-05-04 23:35:05

Temat: W temacie covid-19 cos drgnelo!
Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Pare dni mielismy przerwe tak, ze zaczalem zalowac facetow w strojach
roboczych stojacych przed centrum testujacym (obok jeszcze autobus).
Stoja sobie przed namiotami i wielkim budynkiem mieszczacym normalnie
plywalnie otwarta i basen miejski i nie maja zadnej roboty! Nuda!

Pare dni nie widac bylo ruchow w statystyce, gazeta rowniez nie
meldowala wielu pogrzebow. Dzisiaj widze, pogoda sie zepsula i cos
drgnelo: mamy juz 202 zarazonych (3 przybylo) w okregu oraz 243 (plus 5)
w miescie, zmarlych od dni nie ma nowych (2 x 6). Kraj (Land) ma 42.997
(1.926 ofiar), ale glownie na poludniu i w duzych miastach.

W telewizji i internecie jeden z znanych wirologow zrobil badania i
oglosil, ze oficjalne statystyki obejmuja tylko przypadki stestowane
(163.175 z tego 132.700 wyzdrowialo), a faktycznie dziesiec razy wiecej
czyli 1.8 mln mialo z wirusem kontakt, i z tego ok. 22% nawet tego nie
zauwazylo. Pozostali moze mieli bol glowy, katar lub kaszel, ale to byl
czas przeziebien i grypy, wiec nie klopotali sie tym? Sporo, ale za
malo, zeby mowic o masowej odpornosci, wiec trzeba dalej sie maskowac
(sklepy, komunikacja, lekarz, apteka, gimnastyka itp.) oraz social
distancing.

MSW mowi, ze na razie nawet do Austrii nie bedzie mozna wyjechac (uda
sie we wrzesniu?), choc tam i gdzie indziej (Grecja, Wlochy, Hiszpania,
Chorwacja) hotelarze i restauratorzy czekaja. MSZ nie chce wydawac
pieniedzy na nastepna akcje sciagania obywateli w razie drugiego etapu
pandemii, wiec o dalszych destynacjach mozna na razie pomarzyc.

Jest czas na lektury (zebralo sie sporo), powtorzenia potrzebnych do
podrozy jezykow, lepszego przygotowania tras, zwiedzania. Np. trzy razy
bylem na poludniu i jakos nie udalo mi sie zidentyfikowac Krzyza
Poludnia, nie sledzilem tez czy rzeczywiscie woda w zlewie plynie w
innym kierunku, a na Alasce bylem zbyt leniwy, zeby sledzic wschody i
zachody slonca (noce nie byly ciemne).
Wydawalismy mniej pieniedzy, choc troche zamawiali (jedzenie, Amazon),
wiec moze bedzie wiecej na przyszle wojaze? Dokad?

http://pokazywarka.pl/jev3qv/
--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
????????????????
"Polska tym razem zostanie oszczędzona. Ona będzie jedynym państwem,
które ze światowego kataklizmu wyjdzie silniejsze, potężniejsze i
wspanialsze. Od Polski zależeć będzie przyszłość Europy. Obdarzy ona
braterstwem wszystkie narody świata. Ona będzie przygarniać, chronić,
nieść pomoc. Pomoc i opieka Maryi Królowej Polski będzie wam towarzyszyć".

2. Data: 2020-05-05 00:44:32

Temat: Re: W temacie covid-19 cos drgnelo!
Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-04 23:35, Sylvio Balconetti wrote:
> [...]
> Wydawalismy mniej pieniedzy, choc troche zamawiali (jedzenie, Amazon),
> wiec moze bedzie wiecej na przyszle wojaze? Dokad?

A nie odczuwasz niepokoju, ze do wrzesnia gospodarka siem zawali i
wkorwieni azylanci wyjdom na ulice...?

3. Data: 2020-05-05 17:31:45

Od: sylwester balkanski <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> A nie odczuwasz niepokoju, ze do wrzesnia gospodarka siem zawali i
> wkorwieni azylanci wyjdom na ulice...?

Bardzo dowcipne.
Gospodarka sie rozwija. Wszedzie budowy, remonty, Siemens ekspanduje,
nowy uniwersytet stawiaja, rzemieslnicy ciagle gdzies do nas zagladaja,
gastronomia przestawila sie na online, Amazon & co nie moga nadazyc z
zamowieniami, a znajomy Syryjczyk przeprowadzil sie z rodzina na
poludnie i robi za inzyniera (na wizyty bedzie trzeba poczekac).
Wrocilem wlasnie z treningu (cholera, podrozal! 179 za 10 posiedzen),
drogi pelne aut jak kiedys, w sklepach obnizki cen, ale tam nie
wytrzymasz 10 minut z maska (cwiczyc tez trudno, smierdzi tez alkoholem).
Jak tylko otworza hotele, biura podrozy i lotniska, to ruszy turystyka i
wyjdziemy z dolka (jak w 2007/8, choc wtedy tez jakos nie bylo widac
kryzysu).
Mam nadzieje, ze granica wschodnia pozostanie zaryglowana, bo tam
przewiduje niezle ruchawki. Gospodarka pojdzie na dno, demografia zla
(mlodsi, wykwalifikowani i zaradniejsi beda uciekac), a rzadzacy w amoku.

Nie z mojej bajki, tym bardziej cos mowia.

https://youtu.be/wGBAbnQgNfY?t=13

https://youtu.be/UQU-9Rw1jf4

https://youtu.be/g-sVhLoTzQw

Btw. Kryzys dotknal podobno wlamywaczy, bo troche ludzi (gowniarzeria)
siedzi w domu, wielu robi home office, oraz znikneli zebracy. No coz,
kryzys!
--
Saludos y hasta luego...
sb

4. Data: 2020-05-05 22:04:13

Od: <Ghost> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sylvio Balconetti" napisał w wiadomości grup

>MSZ nie chce wydawac pieniedzy na nastepna akcje sciagania obywateli w
>razie drugiego etapu pandemii, wiec o dalszych destynacjach mozna na razie
>pomarzyc.

Misiu, Polacy wracali opłacając gigantyczny haracz LOTowi, albo w
późniejszym etapie, gdy już było wiadomo, ze pozostałych nie stać na takie
opłaty, rząd polski łaskawie dołączył do programu unijnego i ka koszt unii
reszta wróciła.
Tyle w temacie MSZ nie chce wydawać pieniędzy.

5. Data: 2020-05-05 22:15:47

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 05.05.20 um 22:04 schrieb Ghost:

> [...]
> koszt unii reszta wróciła.
> Tyle w temacie MSZ nie chce wydawać pieniędzy.

Drobne nieporozumienie:
Nie wiem jak bylo z LOTem i polskim rzadem. Piszac o MSZ mialem na mysli
H.Maas, a MSW H.Seehofer, bo ich slowa i decyzje dotycza mnie.

6. Data: 2020-05-05 23:00:23

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Drobne nieporozumienie:
Nie wiem jak bylo z LOTem i polskim rzadem. Piszac o MSZ mialem na mysli
H.Maas, a MSW H.Seehofer, bo ich slowa i decyzje dotycza mnie.
---
Mysisz PO POlsku
Jak wielu Niemcow ;P

7. Data: 2020-05-05 23:27:19

Od: <Ghost> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

>Nie wiem jak bylo z LOTem i polskim rzadem. Piszac o MSZ mialem na mysli
>H.Maas, a MSW H.Seehofer, bo ich slowa i decyzje dotycza mnie.

masz rowno pod sufitem?

8. Data: 2020-05-06 02:27:33

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-05 17:31, sylwester balkanski wrote:

> [...]
>

> Btw. Kryzys dotknal podobno wlamywaczy, bo troche ludzi (gowniarzeria)
> siedzi w domu, wielu robi home office, oraz znikneli zebracy. No coz,

No, ja... Jak Titanic tonol to tez orkiestra grala...

9. Data: 2020-05-06 02:30:43

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-05 23:27, Ghost wrote:

> Użytkownik "Sylvio Balconetti"  napisał w wiadomości grup

> masz rowno pod sufitem?

//przeczytaj moze raz jeszcze, czwarty akapit w pierwszym watku...?

10. Data: 2020-05-06 07:43:22

Od: <Ghost> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Izaura" napisał w wiadomości grup
pl...

On 2020-05-05 23:27, Ghost wrote:

> [...]

pieniedzy na nastepna akcje sciagania obywateli w razie drugiego etapu
pandemii, wiec o dalszych destynacjach mozna na razie pomarzyc.

noi?

Piaskownica dla starszakow
Panie Prezydencie
Niemianskie Szczepionki Darmo Dla Wszystkich!!!
[BlisKOcorazBlizej]
Kolejny dohtorek KOronaswirusek