W temacie covid-19 cos drgnelo!

11. Data: 2020-05-06 11:15:05

Temat: Re: W temacie covid-19 cos drgnelo!
Od: sylwester balkanski <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 06.05.20 um 02:27 schrieb Izaura:

> No, ja... Jak Titanic tonol to tez orkiestra grala...

Apropos roznych obsesji. Kiedys donoszono u nas o islamiscie "spiochu",
ktorego przygotowano na zamach samobojczy na lotnisku. Zbieral w
mieszkaniu bron, materialy wybuchowe i robil plany. Czekal, czekal,
mijaly lata, a rozkaz nie nadchodzil. 74-letni Pakistanczyk Amal
al-Majid zmarl ze starosci w Berlinie.
To bylo przed trzema laty. A ostatnio pisali, ze pewien salafista
sfrustrowany zamknieciem obiektow religijnych z powodu pandemii wlamal
sie do meczetu, zeby sie pomodlic.

>IS-Schläfer, der Anschlag auf BER verüben sollte, an Altersschwäche
gestorben<

--
Saludos y hasta luego...
sb

12. Data: 2020-05-06 11:23:36

Od: sylwester balkanski <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 06.05.20 um 07:43 schrieb Ghost:

> Użytkownik "Izaura"  napisał w wiadomości grup
pl...

> //przeczytaj moze raz jeszcze, czwarty akapit w pierwszym watku...?
>
> MSW mowi, ze na razie nawet do Austrii nie bedzie mozna wyjechac (uda
> sie we wrzesniu?), choc tam i gdzie indziej (Grecja, Wlochy, Hiszpania,
> Chorwacja) hotelarze i restauratorzy czekaja. MSZ nie chce wydawac
> pieniedzy na nastepna akcje sciagania obywateli w razie drugiego etapu
> pandemii, wiec o dalszych destynacjach mozna na razie pomarzyc.
>
> noi?

>mamy juz 202 zarazonych (3 przybylo) w okregu oraz 243 (plus 5) w
miescie, zmarlych od dni nie ma nowych (2 x 6). Kraj (Land) ma 42.997
(1.926 ofiar), ale glownie na poludniu i w duzych miastach.

W telewizji i internecie jeden z znanych wirologow zrobil badania i
oglosil, ze oficjalne statystyki obejmuja tylko przypadki stestowane
(163.175 z tego 132.700 wyzdrowialo)<

Pytanie za butelke Corona extra cerveza: o jaki kraj tu chodzi?

http://pokazywarka.pl/jev3qv/

13. Data: 2020-05-06 19:07:06

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-06 07:43, Ghost wrote:

> [...]
> pieniedzy na nastepna akcje sciagania obywateli w razie drugiego etapu
> pandemii, wiec o dalszych destynacjach mozna na razie pomarzyc.

I wyobraz sobie, ze to pisal Niemiec, ktory zjezdzil caly swiat, byl
nawet w Pernambuko i twierdzi, ze w Niemczech najlepiej...

14. Data: 2020-05-06 19:12:28

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-06 11:15, sylwester balkanski wrote:

> [...]
> To bylo przed trzema laty. A ostatnio pisali, ze pewien salafista
> sfrustrowany zamknieciem obiektow religijnych z powodu pandemii wlamal

//a dziadek Irlmayer ostrzegal...

https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=A
lois+Irlmaier

15. Data: 2020-05-07 18:38:24

Od: <Ghost> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Izaura" napisał w wiadomości grup
a.pl...

On 2020-05-06 07:43, Ghost wrote:

>I wyobraz sobie, ze to pisal Niemiec, ktory zjezdzil caly swiat, byl nawet
>w Pernambuko i twierdzi, ze w Niemczech najlepiej...

Co to ma do rzeczy?

16. Data: 2020-05-07 20:08:30

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-07 18:38, Ghost wrote:

> Użytkownik "Izaura"  napisał w wiadomości grup
a.pl...

> Co to ma do rzeczy?

Znaczy, normalny jest...

//gdyby nie byl, to by go deportowali.

17. Data: 2020-05-09 18:30:57

Od: <Ghost> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Izaura" napisał w wiadomości grup
a.pl...

On 2020-05-07 18:38, Ghost wrote:

> Użytkownik "Izaura" napisał w wiadomości grup
a.pl...

>Znaczy, normalny jest...

>//gdyby nie byl, to by go deportowali.

Naczy plonk dla jebnietego izaury

18. Data: 2020-05-09 20:04:31

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-05-09 18:30, Ghost wrote:

> Użytkownik "Izaura"  napisał w wiadomości grup
a.pl...

a.pl...

> Naczy plonk dla jebnietego izaury

//siem tam czepiasz... a on zapomnial, jak zwykle otagowac... <ironia>
... </ironia>

19. Data: 2020-05-12 09:20:55

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

>Znaczy, normalny jest...

>//gdyby nie byl, to by go deportowali.

Naczy plonk dla jebnietego izaury
---
Oj zabolalo. Znaczy prawda byla ;P

Piaskownica dla starszakow
Panie Prezydencie
Niemianskie Szczepionki Darmo Dla Wszystkich!!!
[BlisKOcorazBlizej]
Kolejny dohtorek KOronaswirusek