[W-wa] Gdzie filtry do frytownic?

1. Data: 2008-02-19 15:46:02

Temat: [W-wa] Gdzie filtry do frytownic?
Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Potrzebuję filtr weglowy do frytownicy Tefal Minute Snack.
Model niesprzedawany w Polsce, więc jestem gotów przyciąć jakiś uniwersalny filtr do
frytownic, ewentualnie może dobiorę
kształtem z innego Tefala.
Ale szczęka mi opadła, bo kiedy pytałem w Saturnie i Euro paniusie niemal wrzasnęły
na mnie z obrzydzeniem "nie ma i
nigdy nie było" ;-)
Były owszem filtry do okapów, ale nie jestem pewien, czy sa dobre do frytownicy (w
okap jednak nie wlatuje para
wodno-olejowa ogrzana do ponad 100°C).
Pytanie: gdzie w W-wie dobry wybór filtrów do frytownic?
Ewentualnie zostaje internet...
JaC

2. Data: 2008-02-20 17:06:58

Temat: Re: [W-wa] Gdzie filtry do frytownic?
Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Miałem podobny problem. Początkowo wycinałem z arkusza włókniny (takiej
białej), którą dostałem od znajomego według kształtu starego filtra. Potem,
jak włókniny brakło użyłem złożonego podwójnie ręcznika papierowego
kuchennego (nie śmiać się) i też działa. Nie jest to może hi-tech ale na
moje frytki, czy udka z kurczaka raz na dwa tygodnie spokojnie wystarcza
Jacek

3. Data: 2008-02-25 11:42:37

Od: Marcin Krzyżanowski <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

666 pisze:
> Potrzebuję filtr weglowy do frytownicy Tefal Minute Snack.
> Model niesprzedawany w Polsce, więc jestem gotów przyciąć jakiś uniwersalny filtr
do frytownic, ewentualnie może dobiorę
> kształtem z innego Tefala.

mediamarkt, widziałem kilka dni temu akurat na Ostrobramskiej.

4. Data: 2008-03-02 12:20:06

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Ale widziałeś filtry do frytownic, czy po prostu uniwersalne do przycinania (np. do
okapów)?
JaC

-----

5. Data: 2008-03-24 09:31:03

Od: Kasia <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin Krzyżanowski pisze:

> mediamarkt, widziałem kilka dni temu akurat na Ostrobramskiej.

Kto z Was ma (robił) sufit napinany?
wanna
jak przykleic karimate
Administracja osiedla a klimatyzacja