W-wa kurs języka migowego

1. Data: 2004-05-25 17:28:57

Temat: W-wa kurs języka migowego
Od: "Marcin Kuzminski" <m...@e...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapraszamy chętnych do nauki języka migowego.

W celu uzyskania szczegółowych informacji proszę o kontakt telefoniczny pod
numerem (22) 628 19 10 lub poprzez e-mail e...@e...edu.pl

ESA Specjalistyczne usługi językowe

2. Data: 2004-05-26 05:43:06

Temat: Re: W-wa kurs języka migowego
Od: "scorpio" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zapraszamy chętnych do nauki języka migowego.

he he he pewnie odplatne zaproszenie

3. Data: 2004-05-26 09:48:52

Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

scorpio napisał:

> he he he pewnie odplatne zaproszenie

Ano właśnie... czy wie ktoś może o kursach _nieodpłatnych_ języka
migowego? Czy kiedykolwiek istniała/ istnieje możliwość nauczenia się
choćby jego podstaw na jakichś bezpłatnych kursach? (Miasto: DC). Od
jakiegoś czasu zastanawiałem się nad tym, ale na co dzień bardziej jest
mi potrzebna znajomość języków obcych aniżeli migowego, w związku z czym
wszelkie "inwestycje edukacyjne" lokowałem poza tym zainteresowaniem.

Pzdr
PWZ

4. Data: 2004-05-27 06:20:29

Od: "scorpio" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ano właśnie... czy wie ktoś może o kursach _nieodpłatnych_ języka
> migowego? Czy kiedykolwiek istniała/ istnieje możliwość nauczenia się
> choćby jego podstaw na jakichś bezpłatnych kursach?

Racja. Dlatego zdziwiło mnie - "Zapraszamy chętnych do nauki ...." ja bym
napisał "Zapraszamy chętnych na pół litra".

pensjonat
poradzcie
EDNA - ksiazki audio ???
Pytanie.