Re: W zwi±zku z nud±...

1. Data: 2010-12-06 20:15:37

Temat: Re: W zwi±zku z nud±...
Od: "Veronika" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W dniu 2010-12-06 lebowski pisze:

> Nie rozumiem czemu na nia donosisz?
> Znaczy sie bardziej sie zapuscila pod pachami od ciebie czy mniej?
> Jakis malutki komentarz raczej by nie za szkodzil, bo tak to kij wie, o
> co ci kaman i jak bardzo szlachetne pobudki toba kieruja.

A ty co?
Pierwszy czy drugi (po Ghostku) przedstawiciel niechlujstwa?
Komentarz może być taki.
Niechlujowi żadne osiągnięcia nie pomogą. I tak pozostanie niechlujem.

V-V

2. Data: 2010-12-06 20:23:31

Temat: Re: W zwi&#177;zku z nud&#177;...
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Veronika" <v...@o...pl> napisał w wiadomości

> A ty co?
> Pierwszy czy drugi (po Ghostku) przedstawiciel niechlujstwa?

W trosce o chlujstwo mojej przegladarki, czy moglbym prosic o niewydzenie z
KF? Dziekuje.

3. Data: 2010-12-06 20:28:42

Od: v...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Veronika" <v...@o...pl> napisał w wiadomości

> W trosce o chlujstwo mojej przegladarki, czy moglbym prosic o niewydzenie z
> KF? Dziekuje.

Zafunduj se szczelniejszy kf.
Taki, który ci nie pozwoli odpowiadać na posty splonkowanych poprzez
pośredników. To ci dopiero błyskotliwe.
Pajacu.

A może ktoś wie, dlaczego niektórzy rodzą się nadęci jak buce?
I tak im już zostaje?

V-V

4. Data: 2010-12-06 20:30:37

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-12-06 21:23, niebożę Ghost wylazło do ludzi i marudzi:

> Użytkownik "Veronika" <v...@o...pl> napisał w
> wiadomości news:0edf.00000002.4cfd4469@newsgate.onet.pl...

> W trosce o chlujstwo mojej przegladarki, czy moglbym prosic o
> niewydzenie z KF? Dziekuje.

No nie chluju!

Qra

5. Data: 2010-12-06 20:40:27

Od: Paweł <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <v...@o...pl> napisał w wiadomości

[...]

> A może ktoś wie, dlaczego niektórzy rodzą się nadęci jak buce?
> I tak im już zostaje?

Geny, pani, plus wychowanie w poczuciu wychwalania bucefalowatości jako
"uzasadnionego" poczucia wyższości, nie?

P.

6. Data: 2010-12-06 20:41:18

Od: Paweł <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pośredników. To ci dopiero błyskotliwe.
> Pajacu.
>
> A może ktoś wie, dlaczego niektórzy rodzą się nadęci jak buce?

Czy to Ty masz to zajebiste kodowanie:
Re: W zwi&#177;zku z nud&#177;... ?

P.

7. Data: 2010-12-06 20:45:30

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł" <z...@...ll> napisał w wiadomości
> Użytkownik <v...@o...pl> napisał w wiadomości
>
> [...]
>
> Geny, pani, plus wychowanie w poczuciu wychwalania bucefalowatości jako
> "uzasadnionego" poczucia wyższości, nie?

Aha, jednak wolę poczucie humoru.
No i ten oklepany dystans do własnej osoby.
Taki nadęty to zanim pęknie zatruwa powietrze bliższym i dalszym.

V-V

8. Data: 2010-12-06 20:46:10

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik <v...@o...pl> napisał w wiadomości

> Czy to Ty masz to zajebiste kodowanie:
> Re: W zwi&#177;zku z nud&#177;... ?

No właśnie się zastanawiam.
Skąd te krzaki u mnie.

V-V

9. Data: 2010-12-06 20:50:11

Od: Paweł <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> napisał w wiadomości

[...]
> No właśnie się zastanawiam.
> Skąd te krzaki u mnie.

Nie ogoliłaś się! :D

P.

10. Data: 2010-12-06 20:51:27

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> napisał w wiadomości
>
> [...]
>
> Nie ogoliłaś się! :D

Golarka mi się rozładowała. :)

V-V

Badania On-Line: Relacje w związkach emocjonalnych
MOIM KOCHANKOM
W związku z nudą...
InovaBrasil
AICHY