Re: W zwi±zku z nud±...

11. Data: 2010-12-06 20:57:36

Temat: Re: W zwi±zku z nud±...
Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-06 21:46, Veronika pisze:

> Użytkownik "Paweł" <z...@...ll> napisał w wiadomości

> No właśnie się zastanawiam.
> Skąd te krzaki u mnie.

Zwykłe niechlujstwo! ;-P

Ewa

12. Data: 2010-12-06 21:26:05

Temat: Re: W zwi&#177;zku z nud&#177;...
Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zwykłe niechlujstwo! ;-P

Nowięc właśnie sprawdziłam i u mnie jest chlujnie.
Podejrzewam Ciebie, bo po sąsiedzku również krzaki zaczęły wyskakiwać.
Weźnosprawdź.

V-V

13. Data: 2010-12-06 21:56:21

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik <v...@o...pl> napisał w wiadomości
>
> [...]
>
> Geny, pani, plus wychowanie w poczuciu wychwalania bucefalowatości jako
> "uzasadnionego" poczucia wyższości, nie?

Nienienienie, to jest przepis na wymagajacego konesera X muzy, ceniacego
role jaka w kóltóże wyznaczaja czasopisma dla intelektółalistuf.

14. Data: 2010-12-06 22:05:06

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości
> Dnia 2010-12-06 21:23, niebożę Ghost wylazło do ludzi i marudzi:

> No nie chluju!

...zlamany.

15. Data: 2010-12-07 09:01:51

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pośredników. To ci dopiero błyskotliwe.
> Pajacu.
>
> A może ktoś wie, dlaczego niektórzy rodzą się nadęci jak buce?

W sumie to nie kto inny, ale Ty, powinnaś doskonale znać odpowiedź na to
pytanie.

To co powiesz? Bo właściwie jedynym ciekawym elementem całego wątku jest
prosty fakt, DLACZEGO zdecydowałaś się podzielić z nami czymś takim.

MK

16. Data: 2010-12-07 09:02:25

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Qra
> --
> nie wiem, nie znam się, zarobiona jestem

Tato, toperz leci?

MK

17. Data: 2010-12-07 09:03:37

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lebowski" <lebowski@*****.net> napisał w wiadomości

> Jej zaniedbanie jest poza wszelkim sporem.
> Ja natomiast podnioslem kwestie ujawnienia tego.
> Jakby to wyjasnic najprosciej.
> Czy np. sasiad, ktory zamiast pilnowac wlasnych spraw donosi na sasiada
> pedzacego bimber jest mniej patologiczny?

Powiem Ci, że idea pędzenia bimbru budzi we mnie rozmaite, za to bardzo
przyjazne skojarzenia.
Chociaż właściwie nie piję..... (tylko winko).

MK

18. Data: 2010-12-07 09:58:08

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To co powiesz? Bo właściwie jedynym ciekawym elementem całego wątku jest
> prosty fakt, DLACZEGO zdecydowałaś się podzielić z nami czymś takim.

Dla jaj, księżniczko.

V-V

19. Data: 2010-12-07 10:05:20

Od: Paweł <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> To co powiesz? Bo właściwie jedynym ciekawym elementem całego wątku jest
> prosty fakt, DLACZEGO zdecydowałaś się podzielić z nami czymś takim.

Widzę błąd!

"nami" też powinno być wielkimi literami

P.

20. Data: 2010-12-07 10:11:36

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości

> Dla jaj, księżniczko.
>
> V-V

Baaa, i popatrz jak się rzucili :-))), MK

Badania On-Line: Relacje w związkach emocjonalnych
MOIM KOCHANKOM
W związku z nudą...
InovaBrasil
AICHY