Re: W zwi±zku z nud±...

21. Data: 2010-12-07 10:11:50

Temat: Re: W zwi±zku z nud±...
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł" <z...@...ll> napisał w wiadomości
news:idl0sr$hsr$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości

> Widzę błąd!
>
> "nami" też powinno być wielkimi literami
>
> P.
Bo?

MK

22. Data: 2010-12-07 10:25:57

Temat: Re: W związku z nudą...
Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Vilar wylazło do ludzi i marudzi:

> Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości

> Tato, toperz leci?

Nic mnie zdziwi. Dźwiedzia już widziałam (na dzieciach grasuje).
Zadziwiające, że się w grudniu pokazał. Pewnie ta zima to jakaś ściema.

Qra
--
bez krzaczorów

23. Data: 2010-12-07 10:28:31

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Nic mnie zdziwi. Dźwiedzia już widziałam (na dzieciach grasuje).
> Zadziwiające, że się w grudniu pokazał. Pewnie ta zima to jakaś ściema.

Bo chyba,
ze względu na urocze okoliczności przyrody,
wszystkim nam, powolutku zaczyna odwalać....

MK

24. Data: 2010-12-07 10:31:54

Temat: Re: W zwi&#177;zku z nud&#177;...
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości

> ...zlamany.

Ja mam pytanie, bo mnie dręczy:
Jaką wyobraźnię miał Han Solo?
Hmmmm

O rurkach i młoteczkach doczytałam - ale to było też w dokumencie TED, który
znalazłam na Tubce.

W ogóle, chyba w ramach posiadania zbyt dużej ilości wolnego czasu (?????)
wezmę się chyba za tłumaczenie dokumentów TED...

MK

25. Data: 2010-12-07 11:37:18

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> W sumie to nie kto inny, ale Ty, powinnaś doskonale znać odpowiedź na to
> pytanie.

Hehehe.
Lepiej być nadętym bucem, czy może przynudzającą księżniczką?

V-V

26. Data: 2010-12-07 11:40:04

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości

> Hehehe.
> Lepiej być nadętym bucem, czy może przynudzającą księżniczką?
>
> V-V

Może w dni parzyste -pierwszym, a w nieparzyste - drugim.
Żeby człowiek z nudów nie umarł.

MK

27. Data: 2010-12-07 12:16:10

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-06 22:26, Veronika pisze:

> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> Nowięc właśnie sprawdziłam i u mnie jest chlujnie.
> Podejrzewam Ciebie, bo po sąsiedzku również krzaki zaczęły wyskakiwać.
> Weźnosprawdź.

Pudło niestety. Nawet jeśli się zdarzy, że ktoś ma inne kodowanie, to
poprawiam odpowiadając. A to odnóże z krzakami (he he) u mnie się nawet
w osobnym wątku pojawiło.

Ewa

28. Data: 2010-12-07 13:08:25

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote in message

> Bo chyba,
> ze względu na urocze okoliczności przyrody,
> wszystkim nam, powolutku zaczyna odwalać....

Tkwiem niewruszonym.

29. Data: 2010-12-07 13:10:47

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote in message

> Tkwiem niewruszonym.

Nic Cie nie rusza?
Nie trafia Cię z wolna jakiś szlag, albo cuś? Mnie tak.....

Chociaż liczę dziś egoistycznie na jakieś opady - utyrałam się okropnie
ostatnio i zdrowego machania szuflą mi trzeba, jak dżdżu.

MK

30. Data: 2010-12-07 13:12:26

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> napisał w wiadomości

> Może w dni parzyste -pierwszym, a w nieparzyste - drugim.
> Żeby człowiek z nudów nie umarł.

Ja obstawiam, ze najlepiej leniwym nikim, bez przy i prze -szlosci.

Badania On-Line: Relacje w związkach emocjonalnych
MOIM KOCHANKOM
W związku z nudą...
InovaBrasil
AICHY