W związku z nudą...

1. Data: 2010-12-05 22:02:21

Temat: W związku z nudą...
Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

... która tutaj ostatnio rządzi.
Zapodaję ze szmatławca:

http://www.fakt.pl/Gwiazdy-za-kilkanascie-lat,galeri
a,415,1.html

(: V-V :)

2. Data: 2010-12-05 22:20:27

Temat: Re: W związku z nudą...
Od: Paweł <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> napisał w wiadomości
news:4cfc0bf6$0$27023$65785112@news.neostrada.pl...
> ... która tutaj ostatnio rządzi.
> Zapodaję ze szmatławca:
>
> http://www.fakt.pl/Gwiazdy-za-kilkanascie-lat,galeri
a,415,1.html

> (: V-V :)

Julia wiecznie piękna.

P.

3. Data: 2010-12-06 07:25:17

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-05 23:02, Veronika pisze:
> ... która tutaj ostatnio rządzi.
> Zapodaję ze szmatławca:
>
> http://www.fakt.pl/Gwiazdy-za-kilkanascie-lat,galeri
a,415,1.html

> (: V-V :)

Kilkanaście lat?! To chyba jakiś błąd w tłumaczeniu...
Poza tym bardzo widać preferencje personalne symulatora. ;)

Aha, większości z tych gwiazd w ogóle nie znam.

Ewa

4. Data: 2010-12-06 09:43:04

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł" <z...@...ll> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> napisał w wiadomości

a,415,1.html

> Julia wiecznie piękna.

Taaaaa... może i wiecznie, ale nie zawsze. :)

http://www.fakt.pl/O-fuj-Ktora-celebrytka-tak-sie-za
puscila-,galeria-artykulu,81283,1.html

V-V

5. Data: 2010-12-06 15:05:07

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-06 10:43, Veronika pisze:

> Użytkownik "Paweł" <z...@...ll> napisał w wiadomości

a,415,1.html

> Taaaaa... może i wiecznie, ale nie zawsze. :)

> [...]

No faktycznie, nie ogoliła się pod pachami, więc się strasznie zapuściła
i jest okropnym niechlujem! Świat zwariował...

Ewa

6. Data: 2010-12-06 15:17:55

Od: Paweł <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

a,415,1.html

puscila-,galeria-artykulu,81283,1.html

> No faktycznie, nie ogoliła się pod pachami, więc się strasznie zapuściła i
> jest okropnym niechlujem! Świat zwariował...

Strasznie - nie, ale faktycznie wydawało mi się, że ogolone pachy są już
teraz u cywilizowanych kobiet w standardzie.
Nie?

P.

7. Data: 2010-12-06 17:00:07

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-06 16:17, Paweł pisze:

> Strasznie - nie, ale faktycznie wydawało mi się, że ogolone pachy są już
> teraz u cywilizowanych kobiet w standardzie.
> Nie?

Są w standardzie, ale nagłówki do tych zdjęć są grubo przesadzone IMO.
Aktor też człowiek. I w ogóle to podoba mi się dystans Julii Roberts do
swojej urody. ;)
Mam nadzieję, że nigdy nie dojdzie do tego - oj, zobaczcie jak się
strasznie zapuściła, nie wypełniła sobie ust silikonem!

Ewa

8. Data: 2010-12-06 17:08:09

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Mam nadzieję, że nigdy nie dojdzie do tego - oj, zobaczcie jak się
> strasznie zapuściła, nie wypełniła sobie ust silikonem!

No bez przesady.
To zupełnie dwie różne rzeczy.
I owszem, zapuściła się potwornie. Z lenistwa.
Nosz wąsy pod pachami na oskarowej gali to szczyt lenistwa.

V-V

9. Data: 2010-12-06 17:15:43

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-06 18:08, Veronika pisze:

> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> No bez przesady.
> To zupełnie dwie różne rzeczy.

To jest tylko i wyłącznie kwestia aktualnych standardów mody. Jeszcze 50
lat temu (a może nawet i później?) włosy pod pachami były po prostu normą.

> I owszem, zapuściła się potwornie. Z lenistwa.
> Nosz wąsy pod pachami na oskarowej gali to szczyt lenistwa.

Sądzisz? No nie wiem, nie znam jej i nic właściwie o niej nie wiem, ale
trudno mi uwierzyć, że jakakolwiek aktorka pozwala sobie na takie rzeczy
wyłącznie z powodu lenistwa.

Ewa, dbając o swój wizerunek nieogolonej, zapuszczonej feministki ;-P

10. Data: 2010-12-06 17:24:45

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To jest tylko i wyłącznie kwestia aktualnych standardów mody.

Raczej pojebania czytelniczek tych kupowatych pisemek. No bo (nawet jesli
wypadaloby) skoro sie jej nie chcialo ogolic, to nalezy wystawic ja na
pregierz ja przed pierdyliard kretynek nie majacych w swoim zyciu zadnego
celu, ni osiagniec - ale za to mogacych sie takimi zdjeciami dowartosciowac?

BTW Nie, nie przepadam za nia jako aktorka.

InovaBrasil
AICHY
Pytanie o manipulację.
Ekspert w dziedzinie psychologii perswazji, emocji i podświadomości
Generacja bi.