[WAW] Gdzie Dermedic z filtrami?

1. Data: 2004-06-02 20:18:56

Temat: [WAW] Gdzie Dermedic z filtrami?
Od: "Anna/Sana" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trochę szukałam po aptekach Dermedic Sun Protect 60 i jakoś marnie mi szło
to szukanie, bo nie znalazłam nawet w aptece, która ogłasza w internecie, że
takie kosmetyki posiada. Ktokolwiek widział? Ktokolwiek wie?

--
Sana
Dwa półgłówki nie tworzą jednej głowy (prof. T. Kotarbiński)

1. Data: 2004-06-02 20:35:44

Temat: Re: [WAW] Gdzie Dermedic z filtrami?
Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

w aptece w wola parku. albo w dowolnej aptece na zamówienie

1. Data: 2004-06-02 21:46:38

Od: "Anna/Sana" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justy" napisała:
> w aptece w wola parku. albo w dowolnej aptece na zamówienie

O, to świetnie, bo to pod moim domem prawie, choć jest to wyjątkowo droga
apteka... A w aptece na rondzie ONZ (gdzie dermedica mają) mówili, że ja
koniecznie musze kupić coś z Avene lub LRP... (nachalne to trochę było...).
Nawet mi nie proponowano zamówienia...
Ale, jak zwykle nieoceniona Justy, dziekuję :-)

1. Data: 2004-06-03 13:10:03

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

oczywiście, że nie musisz Avene ani LRP, ale pamiętaj, ze jednak chronia
lepiej niż Dermedic

1. Data: 2004-06-03 14:25:18

Od: "Anna/Sana" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justy" < napisała:
> oczywiście, że nie musisz Avene ani LRP, ale pamiętaj, ze jednak chronia
> lepiej niż Dermedic

Tak, wiem, ale niestety są 2-3 razy droższe, a u mnie na koncie coraz
cieniej.
Kupiłam dziś dermedic, sześćdzesiątkę, posmarowałam sie i szczerze mówiąc
zastanawiam sie, czy nie byłoby sprytniej kupić coś droższego, bo zapowiada
się, że będzie bardzo mało wydajny. No ale to było 28 zł, a nie 64...

Slodzenie herbat ziolowych (cukier, miod)
zamszowa kurtka - prasować?
antycelulitowe serum Eris - relacja prawie na żywo
Krem Wyszczuplajacy - Vichy
domowe sposoby na spierzchniete usta