[WAW] Spotkanie pru

1. Data: 2004-08-11 10:53:13

Temat: [WAW] Spotkanie pru
Od: "Sana/Anna" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak się jakoś w puszysto-włosowym temacie zaczełyśmy zastanawiać z Anek nad
stolycowym spotkaniu pru. Jakieś chętne? Preferowane miejsca i terminy?
Sugeruję jakąś kawiarnię - coś w deseń CoffeeHeaven na przykład. Mnie
najlepiej pasuje przyszły tydzień... zresztą ja się raczje dostosuję ;-)

--

Sana
Dwa półgłówki nie tworzą jednej głowy (prof. T. Kotarbiński)

1. Data: 2004-08-11 11:03:35

Temat: Re: OT Spotkanie pru
Od: "zuleyka" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sana/Anna" <c...@p...onet.pl> napisał:

> Dwa półgłówki nie tworzą jednej głowy (prof. T. Kotarbiński)

O, a ja zawsze myslalam, że to myśl nieuczesana Leca :)

Pozdr

zulu

1. Data: 2004-08-11 11:09:02

Od: "Sana/Anna" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

zuleyka z adresu z...@g...pl plauszszkami na klawiaturze wystukał(a):
> O, a ja zawsze myslalam, że to myśl nieuczesana Leca :)
Rany...ale mnie strach obleciał - az musiałam sprawdzić.
http://glinki.com/?l=8edjm6 . Jednak miałam rację.. uff...

1. Data: 2004-08-11 12:11:51

Od: "zuleyka" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sana/Anna" <c...@p...onet.pl> napisał:

> Rany...ale mnie strach obleciał - az musiałam sprawdzić.
> http://glinki.com/?l=8edjm6 . Jednak miałam rację.. uff...

matkobosko - cale zycie trwalam w błędzie.
ja chce umrzec ;))
Naprawde wydawało mi się, że widziałam to w tomiku "Myśli..." :)

Pozdr

zula

1. Data: 2004-08-11 12:30:57

Temat: Re: [WAW] Spotkanie pru
Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sana/Anna wrote:

> [...]
> Sugeruję jakąś kawiarnię - coś w deseń CoffeeHeaven na przykład. Mnie
> najlepiej pasuje przyszły tydzień... zresztą ja się raczje dostosuję ;-)

Pomysl swietny i zazdroszcze tym, co beda, bo za 2 dni wyplywam i wroce
we wrzesniu :-)
Jakies zdjecia prosze i relacje ! :-)

T.

--
http://www.fun.from.hell.pl/2003-03-24/Hot_chick_wit
h_nice_pussy.jpg

1. Data: 2004-08-11 13:29:33

Od: "Miśka" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sana/Anna <c...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> Sugeruję jakąś kawiarnię - coś w deseń CoffeeHeaven na przykład. Mnie
> najlepiej pasuje przyszły tydzień... zresztą ja się raczje dostosuję ;-)

Ooo...ja bym była bardzo chętna, ale co z tego, nie mam żadnych szans
niestety:(
Sana, ale jakby spotkanie doszło do skutku to zrelacjonuj koniecznie:))

Miśka

1. Data: 2004-08-11 13:31:01

Od: "Sana/Anna" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Miśka z adresu m...@g...pl plauszszkami na klawiaturze
wystukał(a):
> Ooo...ja bym była bardzo chętna, ale co z tego, nie mam żadnych szans
> niestety:(
> Sana, ale jakby spotkanie doszło do skutku to zrelacjonuj koniecznie:))

Brrr... niewiele brakuje, a i mnie cos zaraz wyskoczy - Bieszczady jakieś,
czy coś. No ale zobaczymy, czekamy dalej na chętne/chętnych.

1. Data: 2004-08-11 17:35:14

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 11 Aug 2004 12:53:13 +0200, in pl.rec.uroda "Sana/Anna"
<c...@p...onet.pl> wrote in <cfctqb$9s6$1@news.onet.pl>:

> [...]
>Sugeruję jakąś kawiarnię - coś w deseń CoffeeHeaven na przykład. Mnie
>najlepiej pasuje przyszły tydzień... zresztą ja się raczje dostosuję ;-)

no, jestem na tak. ale gdzieś tak ok. 18.00, co?

an.

ps i które CH?

1. Data: 2004-08-15 13:41:28

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 11 Aug 2004 12:53:13 +0200, in pl.rec.uroda "Sana/Anna"
<c...@p...onet.pl> wrote in <cfctqb$9s6$1@news.onet.pl>:

wracam do tematu: kto jest chętny? we dwie mamy z Saną iść na kawę?:))

an.

1. Data: 2004-08-15 13:48:52

Od: Pako <x...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anna M. Gidyńska napisał:

> [...]
> <c...@p...onet.pl> wrote in <cfctqb$9s6$1@news.onet.pl>:
>

> wracam do tematu: kto jest chętny? we dwie mamy z Saną iść na kawę?:))

a kiedy jest i gdzie?

--

Wszystko jest trudne nim stanie się proste,
bo jak nie, to kaplica - Pako 2004

gg 7136389
pozdrawiam
PAKO