opalizujace cienie - jakie ??

1. Data: 2004-08-11 08:25:18

Temat: opalizujace cienie - jakie ??
Od: "beny" <b...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

hejka wiem ze temat cieni byl mocno poruszany juz ale prosze o rade
chce zonce kupic opalizujace cienie w kolorze blekitu

co polecicie ??

dobrze jakby w komplecie byl losos i grafit
bo tak ja wizazystka pomalowala i jej sie spodobalo

chodzi mi o dobre i nie za drogie

pozdrawiam

Beny

1. Data: 2004-08-11 08:58:49

Temat: Re: opalizujace cienie - jakie ??
Od: "iska" <i...@s...zbedne.pl> szukaj wiadomości tego autora

"beny" <b...@d...pl> wrote in message
> [...]
>
> co polecicie ??
>
> dobrze jakby w komplecie byl losos i grafit
> bo tak ja wizazystka pomalowala i jej sie spodobalo

Bardzo dobre opalizujace cienie robi GOSH. Mialam co prawda nie w blekicie
a w lekko denimowym niebieskim ale wybor kolorow jest spory. Opalizujace
to te malutkie w sloiczkach.
Pozdrawiam
iska

[polecam] poziomkowy balsam do ciała
Spa
oferta YR
Body Shop na Allegro...
[allegro] prosba o weryfikacje oryginalnosci