[WAW] ceny malowania

1. Data: 2006-09-17 13:33:11

Temat: [WAW] ceny malowania
Od: mirekm <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Dostałem dziś ofertę na pomalowanie 2,5 pomieszczenia za 1800 złotych.
Trochę mnie to zwaliło z nóg, ale może obecnie to normalne stawki na
Ursynowie?

Do pomalowania mam:

Pokój 20 m^2 o powierzchni do malowania 60 m^2.
W tym:
naprawa pęknięć w tynku (około 15 metrów), i inne drobiazgi;
gruntowanie;
malowanie;
+ wpuszczenie czterech puszek na gniazdka elektryczne w ścianę z betonu;
+ malowanie grzejnika.

Kuchnia 10 m^2 24 m^2 ścian:
tylko malowanie, jest już zagruntowana.

Przedpokój 9m^2, tylko sufitu:
conajwyżej grunt i malowanie;

Dodatkowo załatanie i pomalowanie 14 otworów po rurach od c.o. ;

pozdrawiam,

mirek

2. Data: 2006-09-17 18:15:10

Temat: Re: [WAW] ceny malowania
Od: "jaQbek" <j...@s...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mirekm" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> Dostałem dziś ofertę na pomalowanie 2,5 pomieszczenia za 1800 złotych.
> Trochę mnie to zwaliło z nóg, ale może obecnie to normalne stawki na
> Ursynowie?

Skąd ekipa ? Jesli Warszawska, to się nie dziwię - ceni ą się chłopaki, chcą
zarobić tyle, co kumle w Dublinie :). Poszukaj kogoś przyjezdnego, zrobi o wiele
taniej

3. Data: 2006-09-18 08:03:25

Od: Beniamin <w...@n...spamuj.mnie.na.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

mirekm napisał(a):
> [...]
>
> Przedpokój 9m^2, tylko sufitu:
> conajwyżej grunt i malowanie;
>
> Dodatkowo załatanie i pomalowanie 14 otworów po rurach od c.o. ;

Hej
Mi ekipa malowało po 6zł/m2 a puszki po 20 pln za sztukę. W sumie robili
wiele i cały remont zamknął się w 8k za robociznę, ale myślę, że gdyby
robili mniej to stawki nie byłyby dużo wyższe. Sam sobie przelicz czy
nie trafiłeś na najdroższą ekipę we wsi :)

Beniamin

4. Data: 2006-09-18 16:12:22

Od: "Hipcio" <h...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Dostałem dziś ofertę na pomalowanie 2,5 pomieszczenia za 1800 złotych.
> Trochę mnie to zwaliło z nóg, ale może obecnie to normalne stawki na

Obecnie nie ma w Warszawie ludzi do pracy, część powyjezdzała, inni maja
zlecenia stad windowanie cen za prace. Odnosnie pochodzenia czy z Wawy czy
przyjezdni, nie ma to znaczenia gdyz przyjezdnych ceny znajacych swoją
robotę są rynkowe

Trudno znalezc glazurnika, czy kogos od remontów. Obecnie dobry glazurnik
wyciaga około 8k miesiecznie - wiec jesli cos zajmie tydzien, to trzeba
policzyc proporcjonalnie

5. Data: 2006-09-21 21:01:53

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Niech pracuje 22 dni w miesiacu.
To oznacza 360 zł/dzień
No niech pracuje 9 godzin dzien za dniem regularnie.
To oznacza 40 zł za godzinę.
Ile metrów kwadratowych glazury potrafi wg Ciebie ułożyc w ciagu 9-godzinnej dniówki,
łacznie ze wszystkimi pracami
przygotowawczymi?
JaC

> Obecnie dobry glazurnik wyciaga około 8k miesiecznie - wiec jesli cos zajmie
tydzien, to trzeba policzyc
proporcjonalnie

It has removed 1996 spam emails to date.
Try SPAMfighter for free now!

6. Data: 2006-09-21 23:32:29

Od: "Hipcio" <h...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " 666" <j...@w...eu> napisał w wiadomości

> Niech pracuje 22 dni w miesiacu.

gostkowie pracują zwykle 6 dni w tygodniu i 10h dziennie. MIeszkają na
miejscu, jedza konserwy

> Ile metrów kwadratowych glazury potrafi wg Ciebie ułożyc w ciagu
> 9-godzinnej dniówki, łacznie ze wszystkimi pracami przygotowawczymi?

ile metrów to mniej istotne, bo to co płacisz to w wiekszosci prace
dodatkowe typu montaz kabiny montaz kompakta, przeniesienie rurek,
przeniesienie gniazdka, wybudowanie polki etc. W kazdym razie gdy korzytałem
z usług takich panów to tak to wygladało. Za glazure z metra wyszło z 1kPLN,
a za cała reszte ze 2kpln.
Prace maja ciężką, bo mieszkaja czesto w nieogrzewanych pomieszczeniach, bez
wody, spia na materacach itp. Ale nie pracuja za marchewke

kafelki, terakota i panele podłogowe
Bateria z wkładką ceramiczną
Wyciąg - gdzie się podłącza ?
Jaki to zawór ?