[WAW] gdzie dobierają staniki?

1. Data: 2006-08-26 07:21:27

Temat: [WAW] gdzie dobierają staniki?
Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukam sklepu w Wa-wie, gdzie pomagają dobrać stanik. Znam ten na
Grochowskiej, ale tam ostatnio panie sobie niewąsko pogrywają... Byłam
wczoraj - przerwę sobie zrobiły, jak na poczcie normalnie. A przed sklepem
kolosalna kolejka... W zeszłą sobotę sprzedawczyni zamknęła mi drzwi przed
nosem, mimo iż była dopiero godz. 13.30, a pracują do 14.00...
Znacie miejsce, gdzie podobnie dobierają staniczki?
Iwona

2. Data: 2006-08-27 20:30:34

Temat: Re: gdzie dobierają staniki?
Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Marchewka napisał(a):
> Znacie miejsce, gdzie podobnie dobierają staniczki?
Jeśli nie wiesz sama, jak dobrać stanik, poczytaj w necie. Nikt Ci
tak dobrze nie dobierze, ja Ty sama :-) , wszelkie "sklepowe
doradczynie" są zawodne, uważam, że działają głównie w interesie
sklepu, aby sprzedać droższy (niekoniecznie dobry) stanik. Czy
jesteś w stanie zaufać obcej osobie np. przy wyborze butów, spodni?
Według mnie ich konstrukcja jest tak samo skomplikowana, jak
konstrukcja stanika i musisz sama je poczuć na swoim ciele, tylko Ty
możesz powiedzieć, czy są dla Ciebie odpowiednie. Wszelkie bajania
sprzedawczyń o ich cudownych zaletach i materiałach, z jakich są
wykonane, to sprawa wątpliwa. W biustonoszach nic odkrywczego nie
znajdziesz, wszystkie są wykonane podobnie i z podobnych materiałów,
różnią się tylko szczegółami, a krój jest tu najważniejszy.
Nikt inny tego nie sprawdzi , tylko kupująca.

3. Data: 2006-08-27 21:01:55

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to 27 Aug 2006 13:30:34 -0700, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <i...@w...pl> i powiedziała:

> doradczynie" są zawodne, uważam, że działają głównie w interesie
> sklepu, aby sprzedać droższy (niekoniecznie dobry) stanik.

Jasne.

Zuzanka (u pani Hani dostałam stanik 30 zł taniej niż gdzie
indziej, no orżnęła mnie baba strasznie)

*:.
We Are a Non Prophet Organization

4. Data: 2006-08-27 21:20:36

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgorzata Krzyżaniak" <z...@t...eu.org> napisał w
wiadomości

> Jasne.
>
> Zuzanka (u pani Hani dostałam stanik 30 zł taniej niż gdzie
> indziej, no orżnęła mnie baba strasznie)

Ja myślę, że nie chodziło jej o panią Hanię z Grochowskiej (czy jak jej tam
na imię), tylko o doradczynie sklepowe, które znają się na stanikach jak
kura na pieprzu. Wiemy dobrze, że nie trzeba być znawcą czegoś, zwłaszcza na
początku, żeby coś komus sprzedać. Wiem, bo miałam (już dawno) praktyki w
sklepie komputerowym. Sprzedałam panu książkę, na szczęście dobrą i nawet
teraz jestem tego pewna, ale wtedy nie miałam jakiegoś wielkiego pojęcia, w
czym się tworzy strony www...

Maja

5. Data: 2006-08-27 21:34:37

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@w...pl> napisał w wiadomości
ps.com...
Jeśli nie wiesz sama, jak dobrać stanik, poczytaj w necie. Nikt Ci
tak dobrze nie dobierze, ja Ty sama :-)

I tu się, niestety, bardzo mylisz. Dopóki nie odwiedziłam wymienionego
przeze mnie sklepu, nie wiedziałam o doborze staników kompletnie nic.

wszelkie "sklepowe
doradczynie" są zawodne

Te są akurat pod względem doboru staników znakomite.

uważam, że działają głównie w interesie
sklepu, aby sprzedać droższy (niekoniecznie dobry) stanik.

Znów się mylisz.

Czy
jesteś w stanie zaufać obcej osobie np. przy wyborze butów, spodni?

Sorry, ale komoletnie nie wiesz, o co chodzi w doborze staników przez
pracujące w tym sklepie panie...

W biustonoszach nic odkrywczego nie
znajdziesz, wszystkie są wykonane podobnie i z podobnych materiałów,
różnią się tylko szczegółami, a krój jest tu najważniejszy.
Nikt inny tego nie sprawdzi , tylko kupująca.

Mylisz się kolejny raz.
A chodziło mi o info nt. podobnej obsługi w innym sklepie, a nie o Twoje
wyobrażenie na temat tego, czego nie doświadczyłaś.
W sobotę wybrałam się jednak do tego sklepu. Panie idą na urlop od wtorku i
odstałam, co swoje... Ale musiałam mieć nowy stanik, bo jestem w ciąży,
biust mi się powiększył i nie mogę czekać.
Iwona
Iwona

6. Data: 2006-08-28 05:44:51

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Sun, 27 Aug 2006 23:20:36 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <a...@W...onet.pl> i powiedziała:

> Ja myślę, że nie chodziło jej o panią Hanię z Grochowskiej (czy jak jej tam
> na imię), tylko o doradczynie sklepowe, które znają się na stanikach jak
> kura na pieprzu.

A ja już się nawet nie zastanawiam, bo i po co? ;-)

Zuzanka

*:.
We Are a Non Prophet Organization

7. Data: 2006-08-28 11:27:52

Od: Aneczka <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka napisał(a):

> I tu się, niestety, bardzo mylisz. Dopóki nie odwiedziłam wymienionego
> przeze mnie sklepu, nie wiedziałam o doborze staników kompletnie nic.

To nie czytałaś, albo mało... Poszukaj na gazeta.pl forum "dla
biuściastych" - wiele dziewczyn na podstawie tamtych opisów zaczęło
nosić porządnie dobrane biustonosze.

> wszelkie "sklepowe
> doradczynie" są zawodne
>
> Te są akurat pod względem doboru staników znakomite.

A ja się zawiodłam (na wspomnianym forum zresztą dokładnie opisałam moją
wizytę tam). To jak z kosmetykami - X, Y, Z będą zachwycone, a trafi się
A i B, które powiedzą coś zupełnie innego. Ja byłam niestety w tej
drugiej grupie...

> [...]
> różnią się tylko szczegółami, a krój jest tu najważniejszy.
> Nikt inny tego nie sprawdzi , tylko kupująca.

Tu się zgadzam. Tyle, że tak naprawdę kwestia dobrego doboru nie jest
wielką tajemnicą, ale trzeba cokolwiek chcieć się dowiedzieć.
Porównałabym to do używania programu pocztowego - można po prostu tylko
odebrać i wysłać wiadomość, a można poustawiać filtry antyspamowe,
posegregować wiadomości w folderach, ustawić tapetę, czy podpis. Ale
trzeba trochę poczytać i popróbować...

--
Pozdrówki,
Aneczka

8. Data: 2006-08-28 17:26:15

Temat: Re: [WAW] gdzie dobierają staniki?
Od: "m." <m...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <M...@b...pl> napisał w
wiadomości news:ecosh9$l3k$1@news.onet.pl...
> [...]
> nosem, mimo iż była dopiero godz. 13.30, a pracują do 14.00...
> Znacie miejsce, gdzie podobnie dobierają staniczki?

Nie wiem czy podobnie, ale chyba nieźle jest na Al. Jerozolimskich pomiędzy
Marszalkowską a Jana Pawła (idąc od Marszałkowskiej to po lewej stronie).
Mały sklepik z bielizną, ale babka całkiem przyjemna. Ponoć też lekko
przerabiają jakby była potrzeba (wcześniej zajmowali się gorseciarstwem).
Stamtąd dostałam stanik w prezencie i jestem zachwycona. Spróbuj, może
zadowoli ciebie ten sklep.

m.

9. Data: 2006-08-28 19:18:48

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneczka" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> Tu się zgadzam. Tyle, że tak naprawdę kwestia dobrego doboru nie jest
> wielką tajemnicą, ale trzeba cokolwiek chcieć się dowiedzieć.

Wiem o doborze staników od tych pań oraz z netu, a także z jakichś
publikacji. Ale wiedza a praktyka, to IMo 2 rózne sprawy. Pani mi zakładała
w sobotę z 4 czy 5 staników. W 3 czułam się bardzo OK i wydawało mi się, że
leżą też OK i nic im nie brakuje. Dopiero po pokazaniu przez panią, co w
danym staniku nie jest OK, spostrzegąłam te wady/defekty, których w ogóle
nie widziałam. Chodziło o to np., że biust się 'rozjeżdża' na boki albo
stanik odstaje w przodu, co nadaje się do zwężenia (teraz panie oddają
zakupione staniczki do dodatkowej przeróbki, żeby leżał idealnie). W końcu
wybrała mi taki staniczek, z którym wszystko było OK. I nawet przerabiać nie
trzeba było. I bardzo dobrze, bo był mi potrzebny niemal na gwałt. ;-) A i
cena bardzo mnie zadowoliła, bo chyba jakieś 65 zł kosztował. Co jak na
Triumpha jest dobrą ceną. A pewnie pochodzę w nim jakiś miesiąc zaledwie, bo
biust w ciąży rośnie...
Iwona

10. Data: 2006-08-28 19:19:26

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "m." <m...@W...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Marszalkowską a Jana Pawła (idąc od Marszałkowskiej to po lewej stronie).
> Mały sklepik z bielizną, ale babka całkiem przyjemna.

Dzięki! :-)
Iwona

Magnetic-Sabatini,czy mozna go gdzies dostac?
Z serii co przywiezc z...
Kosmetyki do włosów Farouk - opinie???
Domain For Sale: Auction Airsoft .co .uk
czy ktoś pamieta zielony Adidas woman?