WIDZE

31. Data: 2007-05-21 20:25:21

Temat: Re: WIDZE
Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka napisał(a):

> Miałam wychowawczynię les. Była fajna - lubiłam ją.
> Nie zabraniam nikomu "kochać inaczej" (...), tylko niech nie pcha się z tym do
szkoły
> mojego dziecka

Oj. To dlatego jestes taka porąbana? Współczuję.

E.

32. Data: 2007-05-21 20:58:33

Od: "Himera" <K...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

> "Himera" <K...@t...net> wrote in message

> Mam prawidłowe preferencje.

to ja nie mam bo ich akceptuje? (homoseksualistow znaczy sie)

--
"Sanity calms, but madness is more interesting."
/John Russell/

33. Data: 2007-05-21 21:03:34

Od: "Himera" <K...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" <i...@w...pl> wrote in message

> [...]
> homoseksualizmu mówię NIE. Ważne jest zjawisko, a nie poszczególne, znane
> nam osoby. Nie twierdzę, że będę z nim walczyć, ale nie pozwolę mu
> zajmować miejsca przeznaczonego na "normalność" w społeczeństwie, czyli
> miejsca w rodzinie, edukacji, kościele... Nie zabraniam nikomu "kochać
> inaczej", tylko niech nie krzyczy na ulicy, że to jest normalne i niech
> nie pcha się z tym do Kościoła oraz do szkoły mojego dziecka - tu akurat o
> tyle mniejsze niebezpieczeństwo, że swoje dzieci wychowałam w mocnym
> poczuciu nieprawidłowości modelu "homo".

"Pchaja sie" jak to bo chca byc na rowni traktowani z "normalnymi". Ja
napwarde nie widze nic niewlasciwego w zwiazkach homoseksualnych. Mam lekkie
jednak opory do adoptowania dzieci przez pary homoseksualne, jednak z tego
co czytalam do tej pory czesto wychodzi ze dzieci z takich rodzin maja
lepiej niz w rodzinach hetero.

34. Data: 2007-05-21 21:10:31

Od: "Bluzgacz" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jednak opory do adoptowania dzieci przez pary homoseksualne, jednak z tego
> co czytalam do tej pory czesto wychodzi ze dzieci z takich rodzin maja
> lepiej niz w rodzinach hetero.

Nie wierze w to.
Niby dlaczego?
--

Bluzgacz
GG:5015

35. Data: 2007-05-21 21:10:50

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Himera napisał(a):

> "Pchaja sie" jak to bo chca byc na rowni traktowani z "normalnymi". Ja
> napwarde nie widze nic niewlasciwego w zwiazkach homoseksualnych.

Ja też. Niech sobie siedzą w swoim świecie, nikt ich nie ruszy. Jednak
niech nie mówią o normalności. Normalność to miłość mężczyzny i kobiety
i rozmnażanie - możliwe tylko w ramach związku heteroseksualnego, a nie
obmacywanie się jednopłciowców.

> [...]
> jednak z tego
> co czytalam do tej pory czesto wychodzi ze dzieci z takich rodzin maja

Niedługo zoofile też będa chcieli ślubu i możliwości adopcji dzieci i
szczeniąt???
A co z nekrofilami? A inni?
:-o

--
XL wiosenna
Uwaga: to konto jest kontynuacją poprzedniego, którego profil znajdziesz

36. Data: 2007-05-21 21:26:04

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Himera napisał(a):

> Mam lekkie
> jednak opory do adoptowania dzieci przez pary homoseksualne, jednak z tego
> co czytalam do tej pory czesto wychodzi ze dzieci z takich rodzin maja
> lepiej niz w rodzinach hetero.

Strasznie mi zgrzyta, że używasz (choćby tylko domyślnie) terminu
"rodzina homoseksualna"... To znak czasu, o którym niedawno pisałam:
widzisz, sama ani się spostrzegłaś, że TO już jest blisko Ciebie i
wkracza w Twój świat, czy chcesz, czy nie... Jakaż to rodzina?!
A co z dziećmi w tych "rodzinach"? Kiedy pójdą do kościoła (bo pewno
pójdą, jak ich koledzy z klasy), czy trzeba będzie tylko dla nich
zmienić liturgię, aby nie padły słowa "matka" i "ojciec"? Jak sobie to
wyobrażasz? Przecież to niemożliwe, wiemy o tym wszyscy, bo Kościół nie
zmieni swoich podstawowych kanonów dla czyjegoś widzimisię, wynikającego
z chorych preferencji seksualnych. Ach, a to przecież tylko jeden mały
(?) problemik...

37. Data: 2007-05-23 19:00:03

Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Himera napisał(a):

> Mam lekkie
> jednak opory do adoptowania dzieci przez pary homoseksualne, jednak z tego
> co czytalam do tej pory czesto wychodzi ze dzieci z takich rodzin maja
> lepiej niz w rodzinach hetero.

Zdecydowanie lepiej niż w domach dziecka.

E.

38. Data: 2007-05-23 19:01:11

Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka napisał(a):

> A co z dziećmi w tych "rodzinach"? Kiedy pójdą do kościoła

Na szczęście "chodzenie do Kościola" nie jest tu jeszcze obowiązkiem.

E.

39. Data: 2007-05-24 23:45:42

Od: gctechs <g...@w...pl.usunto> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 21 May 2007 20:49:12 +0200, Ikselka <i...@w...pl> napisał:

> [...]
> nie pozwolę mu zajmować miejsca przeznaczonego na "normalność" w
> społeczeństwie, czyli miejsca w rodzinie, edukacji, kościele... Nie

i o to "w kosciele" za duzo. olac kosciol!

"nie pozwole"
znowu ktos zaczyna sie bawic w "filtr" spoleczny -
"oczyscimy spoleczenstwo ze smiecia".
homoseksualizm w przeciwienstwie do pedofilii czy zoofilii nie
oznacza krzywdzenia drugiej osoby/dziecka (no chyba ze mowimy
o gwalcie homoseksualnym) i w tym wzgledzie MOZE byc normalnoscia.
nikt nikogo homoseksualizmem nie zarazi, w przeciwienstwie do tego
co glosi Giertych (wstyd zreszta).
no chyba ze ktos sie bawi w NSDAP, wtedy niech "nie pozwala".

> [...]
> mojego dziecka - tu akurat o tyle mniejsze niebezpieczeństwo, że swoje
> dzieci wychowałam w mocnym poczuciu nieprawidłowości modelu "homo".

nie to zebym byl szczegolnie zlosliwy :], ale zycze Ci zeby ktores z twoich
dzieci okazalo sie "homo"....

> Dalej - proponuję poczytać tu, co tam będe perorować w sprawach oczywistych:
> http://www.wirtualnapolonia.com/teksty.asp?TekstID=1
1583

strona katolickich faszystow
(polonia to zreszta najwieksze zgrupowanie
fanatykow i ignorantow)

--
...::--_GomezCore Technologies_-::...
..DRUM.&.BASS..TECHNO..HARDCORE..

40. Data: 2007-05-25 00:05:28

Od: gctechs <g...@w...pl.usunto> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 21 May 2007 23:26:04 +0200, Ikselka <i...@w...pl> napisał:

> [...]
> zmieni swoich podstawowych kanonów dla czyjegoś widzimisię, wynikającego
> z chorych preferencji seksualnych. Ach, a to przecież tylko jeden mały

"bo pewno pojda, jak ich koledzy z klasy".
przeciez wiemy, ze to rodzice wybieraja, nie dzieci. w 99 procentach.
indoktrynacja katolicka (w tym przypadku) rozpoczyna sie od najmlodszych lat, nie
prawdaz?
pamietam, jak moi rodzice dali mi wybor (rzadkosc), czy chce wchodzic w to bagno czy
nie (rzecz jasna nie w tych slowach). bedac nastolatkiem nie zastanawialem sie nad
tym zbytnio, jednak w wieku okolo 20 lat zdecydowalem, ze nie chce miec nic wspolnego
z kosciolem jako instytucja. gdybym musial wczesniej biegac do kosciolka w niedziele,
tak samo jak do szkoly w Pn-Pt, w tym wieku pewnie uwazal bym taka decyzje za
"niemoralna" (czy cos w tym stylu). i pewnie wierzylbym we wszystko, co bym w
kosciele
uslyszal - czemu dziwic sie ze ludzie wychowani w tej atmosferze pozbawieni sa
tolerancji wobec czegokolwiek nie pasujacego do katolickiej linii. jak by nie patrzec
zreszta kosciol katolicki na przestrzeni wiekow pochlanal wiecej ofiar nic komunizm i
nazizm razem wziete, ale widac ze jakos to "prawdziwym" polakom nie przeszkadza.

i z pewnoscia wszystko to co powyzej napisalem jakis sprawny ksiezulo "obalilby" (a w
koncu to nie nauki scisle) w 5 min - w koncu oni znaja sie na robieniu wody z
mozgu...

--
...::--_GomezCore Technologies_-::...
..DRUM.&.BASS..TECHNO..HARDCORE..
..JAZZ..NOIZE..AMBIENT..IDM..JUNGLE..
..OLDSKOOL..MUSIQUE.CONCRETE..

Aborcja, a morderstwo - takie sobie bajdurzenia
O pojmowaniu rozumienia i rozumieniu pojmowania
June 6, World Contact with aliens
Apel Twojego Dziecka
Apel Twojego Dziecka