WITAMINA C KRYSTALICZNA, NIE KWASNIA

1. Data: 2005-02-04 12:56:50

Temat: WITAMINA C KRYSTALICZNA, NIE KWASNIA
Od: "aaa_kaja" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

oczu).
SUPER-C WITAMIN C CRYSTALS (kod 125) to opakowanie zawierające 340 gram
krystalicznej witaminy C w proszku. 1/4 łyżeczki do herbaty proszku to
1000mg witaminy C (starcza na pół roku)

SUPER C Caplets (kod 160) to opakowanie zawierające 90 tabletek.

http://www.formor.com/127181

JESLI JESTEŚ ZAINTERESOWANY, PROSZE O KONTAKT
7...@v...pl

2. Data: 2005-02-04 12:59:23

Temat: Re: WITAMINA C KRYSTALICZNA, NIE KWASNIA
Od: "eS_Pe" <e...@P...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aaa_kaja" napisał w wiadomości

> 1/4 łyżeczki do herbaty proszku to
> 1000mg witaminy C (starcza na pół roku)

Dodaj odrazu cos na kamienice nerkowa bo jak ktos zacznie tyle sypac to
pewnie sie przyda.

3. Data: 2005-02-04 13:22:56

Od: "aaa_kaja" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

RACZEJ NIE, STOSUJĘ SAMA OD DŁUŻSZEGO CZASU I NIE MAM TAKICH PROBLEMÓW MIMO
IZ OD LAT MAM PIASEK W NERKACH, TO NIC SIĘ NIE NASILIŁO.

4. Data: 2005-02-04 13:28:30

Od: "eS_Pe" <e...@P...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aaa_kaja" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> RACZEJ NIE, STOSUJĘ SAMA OD DŁUŻSZEGO CZASU I NIE MAM TAKICH PROBLEMÓW
> MIMO
> IZ OD LAT MAM PIASEK W NERKACH, TO NIC SIĘ NIE NASILIŁO.

Poczekamy zobaczymy, mimo iz kwas askorbinowy jest wydalany z moczem to w
takich dawkach nerki nie wyrabiaja. Pisze sie malymi literami.

5. Data: 2005-02-04 13:53:44

Od: "aaa_kaja" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

... juz wiem, że małymi :-)

wiesz biorę to od roku i narazie nic, ale zapytam lekarza, bo wiesz ta
witamina w smaku w ogóle nie jest kwaśna i to jest jakiś ich patent, więc
może i nie ma takich działań ubocznych, bo gdyby tak, to przy moim piasku,
po roku stosowania, to pewnie miałabym juz jakieś kamyki? Na wszelki wypadek
zapytam, dzięki
pozdrawiam

> Użytkownik "aaa_kaja" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> >

> Poczekamy zobaczymy, mimo iz kwas askorbinowy jest wydalany z moczem to w
> takich dawkach nerki nie wyrabiaja. Pisze sie malymi literami.

OCZYŚĆ ORGANIZM I SCHUDNIJ!
ZWIĘKSZENIE ENERGII-MACA GOLD - dla sportowców, kulturystów, mężczyzn!
PRODUKT ANTYRAKOWY
KURACJA ODMŁADZAJĄCA
RATUNEK DLA STAWOW