Re: WOJNA!!!

From: "uzus" <u...@N...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: WOJNA!!!
Date: Mon, 23 Jun 2003 14:28:51 +0000 (UTC)

Viadro <un_seen@_no-spam-man_interia.pl> napisał(a):

> Komunikat wojenny z przeprowadzonej ofensywy na twierdzę miłości.
>
> Na rozkaz marszałka Mózgu, generał Członek przeprowadził ofensywę na
> Twierdzę Miłości, znajdującą się we wsi Dolne Uda, przy miejscowości
> Międzykrocze.
> Generał Członek w porozumieniu z majorem Ręką posłał na zwiad kaprala
> Paluszka, który po powrocie zameldował: teren jest lekko górzysty, silnie
> zalesiony i miejscami podmokły.
> Wobec takiego stanu rzeczy generał Członek wydaje rozkaz i nagłym atakiem
> zesuwa się do przodu tj. do wsi Brzuszkowice, bez większego trudu zdobywa
> [...]

Generał? Chyba że w stanie świętego spoczynku. Czy się śmiać, czy płakać,
powiedzcie dziewczyny, bo z pewnością nie da się tu niczego nauczyć.
Tekst trąci myszką, szumnie zwie się _Wojna!!!_, może to wspomnienia jakiegoś
starszego pana? Też nie, każdy przecież był kiedyś młody, a ten, kto dumnie
zwie się się generałem, wygląda na takiego, który nie był wcale. To się
zdarza.
Tu potrzebny żołnierz, może być prosty, powiedzmy szczerze, nawet podoficer,
byle z wyobraźnią, z kawaleryjską fantazją. Czy nie tak, dziewczyny? Sam
jeden stoczy potyczkę na przyzwoitym poziomie, uzupełni nadwątlone
generalskie siły.
uzus