WOJNA!!!

1. Data: 2003-06-21 16:14:08

Temat: WOJNA!!!
Od: "Viadro" <un_seen@_no-spam-man_interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Komunikat wojenny z przeprowadzonej ofensywy na twierdzę miłości.

Na rozkaz marszałka Mózgu, generał Członek przeprowadził ofensywę na
Twierdzę Miłości, znajdującą się we wsi Dolne Uda, przy miejscowości
Międzykrocze.
Generał Członek w porozumieniu z majorem Ręką posłał na zwiad kaprala
Paluszka, który po powrocie zameldował: teren jest lekko górzysty, silnie
zalesiony i miejscami podmokły.
Wobec takiego stanu rzeczy generał Członek wydaje rozkaz i nagłym atakiem
zesuwa się do przodu tj. do wsi Brzuszkowice, bez większego trudu zdobywa
wieś Pępkowice, a w międzyczasie rzuca niespodziewany atak na miejscowość
Cyckowice, gdzie po zaciętych walkach zdobywa dwa wzgórza o strategicznym
znaczeniu. Rozpoczyna się ostatni atak w Dolinie Miłości.
Naczelne dowództwo zostaje powierzone generałowi Gołogłowemu, który
otrzymuje do dyspozycji dzieło dużego kalibru. Rozpoczęła się walka, polała
się krew. W ogniu walki zginął porucznik Błonka, który jakiś czas bronił się
przed atakiem generała Gołogłowego. Jednak generał Gołogłowy wykazał się
wielką sztuką walki i wycofał się. Sierżant Śmietanka został wzięty do
niewoli przez kaprala Ustnika. W czasie bitwy zginął kapitan Sztywny, a
odnalazł się pułkownik Flak. Ponieważ sytuacja generała Gołogłowego chwilowo
stała się beznadziejna, więc został zmuszony do wycofania się wraz z
pułkownikiem Flakiem do wsi Pępkowice, celem nabrania sił i rozpoczęcia
nowej walki.

Dowództwo II Pułku Majtkowskiego

GEN. Władysław Ruchałowski

1. Data: 2003-06-23 09:18:18

Temat: Re: WOJNA!!!
Od: "Jacek Bocian" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Viadro" <un_seen@_no-spam-man_interia.pl> napisał w
wiadomości bd57mk$jja$...@a...news.tpi.pl...
> Komunikat wojenny z przeprowadzonej ofensywy na twierdzę
miłości.

W latach 70-tych ten tekścik krążył między szkolnymi ławkami,
dzisiaj jest już lekko zakurzony, aż dziwne, że ktoś go jeszcze
odkopał, chyba, że to wieś, gdzie wiadomości dochodzą po
kilkudziesięciu latch....

1. Data: 2003-06-23 09:22:22

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Bocian"
> [...]

> dzisiaj jest już lekko zakurzony, aż dziwne, że ktoś go jeszcze
> odkopał, chyba, że to wieś, gdzie wiadomości dochodzą po

znam takie dzieła ludzkiego geniuszu, które stale ktoś odkopuje
pomimo, że mają setki a nawet tysiące lat...

odkopuje --> czyta --> i się dziwi ;)))

ksRobak
\|/
$

1. Data: 2003-06-23 14:28:51

Od: "uzus" <u...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Viadro <un_seen@_no-spam-man_interia.pl> napisał(a):

> [...]
> stała się beznadziejna, więc został zmuszony do wycofania się wraz z
> pułkownikiem Flakiem do wsi Pępkowice, celem nabrania sił i rozpoczęcia

Generał? Chyba że w stanie świętego spoczynku. Czy się śmiać, czy płakać,
powiedzcie dziewczyny, bo z pewnością nie da się tu niczego nauczyć.
Tekst trąci myszką, szumnie zwie się _Wojna!!!_, może to wspomnienia jakiegoś
starszego pana? Też nie, każdy przecież był kiedyś młody, a ten, kto dumnie
zwie się się generałem, wygląda na takiego, który nie był wcale. To się
zdarza.
Tu potrzebny żołnierz, może być prosty, powiedzmy szczerze, nawet podoficer,
byle z wyobraźnią, z kawaleryjską fantazją. Czy nie tak, dziewczyny? Sam
jeden stoczy potyczkę na przyzwoitym poziomie, uzupełni nadwątlone
generalskie siły.
uzus

1. Data: 2003-06-23 17:44:28

Temat: Odp: WOJNA!!!
Od: "Viadro" <un_seen@_no-spam-man_interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Generał? Chyba że w stanie świętego spoczynku.

... :| ......

> Czy się śmiać, czy płakać,
> powiedzcie dziewczyny, bo z pewnością nie da się tu niczego nauczyć.

normalnie bym ci parskną śmiechem w twarz ale net nie daje takiej
możliwości, lecz daje inną:)
uzus (zakładam że facet) biedaczku szukasz poparcia swoich biednych wymysłów
u pań oj oj oj porażka
nie umiemy jeszcze odróżnić żarów od rzczywistości, a mówią że to dzieci
które oglądają przemoc w TVce i w grach tego nie potrafią(:P

> [...]
dumnie
> zwie się się generałem, wygląda na takiego, który nie był wcale. To się

buraku jeden czy ty nie potrafisz nic na żart przyjąć??? za dużo dorosłości
w twoim biednym w śmiech życiu...:P

bbbbbbuuuuuuuuuuuuuuuuu rak ;D jesteś

żal mi ciebie

Zasady