WOŚP.

111. Data: 2014-01-31 12:07:53

Temat: Re: WOŚP.
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "ikka" <i...@n...pl> napisal w wiadomosci
news:lcfvup$k3t$2@node2.news.atman.pl...

> [...]

A konkretnie- cos napiszesz?

--

Chiron

112. Data: 2014-01-31 12:52:07

Temat: Re: WO?P.
Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 01/31/2014 12:07 PM, Chiron wrote:
> Uzytkownik "ikka" <i...@n...pl> napisal w wiadomosci

> A konkretnie- cos napiszesz?
>
> --
>
> Chiron

ale co byś chciał konkretnie? przecież nie będę ci udowadniać, że to
oszołom. będziesz chciał to sam zobaczysz :)

113. Data: 2014-01-31 14:41:30

Od: Lolitka <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikka
Oko to chory psychicznie inkwizytor, jego wypowiedzi to tylko kłamstwo i skrajna
nienawiść. Dokładnie tacy jak on ludzi palili na stosie kiedyś. Dla Chirona zacny
człowiek, bardzo ciekawe , ale tylko dlatego że Chiron również jest chorym z
nienawiści śmieciem. Ta religia pomaga mu racjonalizować, bo oparta jest na
relatywizowaniu wad w cnoty, im bardziej śmierdzi tym bardziej siebie i innych chce
przekonać o ładnym zapachu.

114. Data: 2014-01-31 14:57:17

Od: Lolitka <5...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zresztą chyba sami to widzicie że do kościoła chodzą osoby chore z nienawiści do
wszystkich, taka wiocha na której aż atmosfera gęstnieje w monotonii, bo każdy
skrajnie nienawidzi i jeden z drugim czeka tylko na sposobność ataku, ta swołocz non
stop, patologiczna , stara się zrobić wszystko aby wszystkich zapluć, ale jeśli będą
pluć w imię dobrego boga, to tu następuje racjonalizacja -plujemy z dobroci czyli
jesteśmy dobrzy-, wszyscy opluci jadem nienawiści a oni przekonani że są dobrzy i
postępują właściwie i cwaniactwo, że szkody które robią nienawiścią to robią to inni,
jacyś żydzi, homki, gender ......o...i tak w koło wojtek.

.

115. Data: 2014-01-31 15:37:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 31 Jan 2014 05:23:06 +0100, Chiron napisał(a):

> Doceniam to- nie żebrzą, lecz pracują. Więc płacę- i cieszę
> się, że są jeszcze tacy młodzi ludzie, którzy potrzebne im pieniądze
> zdobywają swoją pracą. Znaczy- gdybym im nie płacił, wtedy nie byłbym
> idiotą? Naprawdę trudno mi za Twoim rozumowaniem nadążyć:-\

Też jakoś nie mogę... Żebrać dzieciom pozwala i pochwala, a pracować nie...
--
XL
"Świat Amerykanina jest tak wielki jak jego gazeta. " A. Einstein

116. Data: 2014-01-31 15:38:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 31 Jan 2014 05:26:28 +0100, Chiron napisał(a):

> Ba! Ten szef nie waha się by użyć w charakterze tarczy

...raczej argumentu do moralnego szantażu...

> nawet
> umierającego dzieciaka!

Nic dodać, nic ująć.

117. Data: 2014-01-31 15:39:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 31 Jan 2014 05:28:28 +0100, Chiron napisał(a):

> Własnie w tym rzecz, ze i on ma- a może nawet bardziej

Dokładnie.

118. Data: 2014-01-31 15:40:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 31 Jan 2014 05:31:30 +0100, Chiron napisał(a):

> znajomymi na stałe mieszkającymi za grnicą- często coś
> podobnego słyszę. Dla nich Polska składa się z proeuropejskich fajnych ludzi
> i kruchtowych pisiaków. To stereotyp wykreowany przez me(r)dia mętnego
> nurtu. Ale żeby mieszkanka Polski tak myślała? No cóż- po coś wydają te
> pieniądze na propagandę:-]

I po coś było te 50 lat zamordyzmu u nas... Nadal owocuje.

119. Data: 2014-01-31 15:48:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 31 Jan 2014 08:36:49 +0100, Qrczak napisał(a):

> [...]
> obligatoryjnymi badaniami wykrywającymi fenyloketonurię i wrodzoną
> niedoczynność tarczycy (hipotyreozę). Od czerwca 2009 wszystkie
> noworodki objęte są badaniami w kierunku mukowiscydozy. Od stycznia 2010
> roku wszystkie noworodki urodzone na terenie województw: mazowieckiego,
> lubelskiego, podlaskiego i warminsko-mazurskiego objęte są badaniami
> wykrywającymi choroby związane z wadami metabolizmu. Od 2002 roku dzięki
> Fundacji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy noworodki podawane są
> badaniom przesiewowym w zakresie wad słuchu."
oworodek/1345-badania-przesiewowe-noworodka.html

Chba mnie NIE ZROZUMIAŁAŚ: płacę za wszystko.
Generalnie nie obchodzi mnie, czy pieniądze państwowe przejdą najpierw
przez WOŚP czy nie oraz dlaczego WOŚP robi to, co robi, za MOJE pieniądze
ZAMIAST państwa, które powinno robić a nie robi.

120. Data: 2014-01-31 17:49:07

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Dokładnie.

Tyle, że z jego mania w dupie jednak dzieci mają przesiewowo badany słuch. I
dostają inkubator.
Moim "się nie należało", bo Owsiak jeszcze na badania słuchu nie zbierał.

TV temat namber łan - Ukraina :-/
Co to jest Monarchia?
Pascalina
Grunt, to mieć...