WOŚP.

131. Data: 2014-01-31 21:35:58

Temat: Re: WOŚP.
Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Flyer" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
news:MPG.2d5623263aca6ca989a98@news.neostrada.pl...

> Owsiak miał [ma?] pracownię witraży - w tym pojęciu mieszczą się
> też żyrandole. "Towarzystwo Przyjaźni Chińskich Ręczników" to
> abstrakcja odwołująca się do wszechobecnych od 1981 na polskim
> rynku chińskich produktów [zaczęło się od gumek i temperówek].
Przeczytaj, co napisałem. On był pieszczoszkiem władzy- i za komuny (w
stanie wojennym!!!) oficjalnie występował z tym w radiu! Dlaczego? Odpowiedź
moze być tylko jedna: resortowy dzieciak miał za zadanie skupiać wokół
siebie tych, co naprawdę chcieli działać- żeby byli pod kontrolą a nie np
szli do Pomarańczowej Alternatywy. Uważaz, że taki człowiek jest w stanie
prowadzić działalność charytatywną? No zgoda- ludzie przechodzą przemianę
duchową- rzadko, ale zdarza się Paweł z Szawła. Znasz taki szczegół z jego
życiorysu? Kolejna rzecz- bardzo ważna: Woodstock: to największe w Polsce
ćpunowisko. Ogromna ilość inicjacji narkotykowych. No i nie sposób pominąć
jego reakcji na konkretne zarzuty: odwalil cyrk ze słoikiem i zasłonił się
(ponoć) umierającym dzieciakiem. Jak ktoś taki jest zdolny do działalności
charytatywnej- to ja jestem seryjnym zabójcą.

> Co do ośrodka - jestem w stanie uwierzyć, że przejął młyn w
> stanie ruiny. Może i odrestaurował go za pieniądze Orkiestry,
> ale to nie jego posiadłość, ale Orkiestry.
Nie- jego fundacji Złoty Melon.

> Samochód? ;> Popatrz na samochód E.Błaszcyk z fundacji Budzik,
> która nie musi dojeżdżać do żadnego Szadowa.

Jeszcze raz: niech poda, kiedy i za co to kupił- posiadłość i auto. Ot-
napisze o takich rzeczach na swojej stronie- ludzie zobaczą- kto będzie
chciał dalej płacić na niego, niech płaci. Tylko niech postępuje
transparentnie, a nie szuka słoików!

,,Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

---
ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

132. Data: 2014-01-31 21:37:53

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:

> [...]
> idzie kasa - w sposób przezroczysty- i go pochwalę. Poczytaj Matkę Kurkę-

A czy ja twioerdzę, że on jest szczerozłoty? Nie wiem. Nawet jak mi pokaże
papiery - to nie rozkmnię, bo nie znam się na fundacjach i księgowości.
Ja sobie słucham i czekam.
Może wyniknie coś dobrego z tej afery i _wszystkie_ organizacje charytatywne
rozgonią na 4 wiatry.
Jak Kidprotect.

133. Data: 2014-01-31 21:40:56

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ikka" <i...@n...pl> napisał w wiadomości

> o tym mówisz?
> http://jjjblog.salon24.pl/560632,jak-matkakurka-klam
ie-o-wosp

http://kontrowersje.net/odpowied_na_list_zakup_w_z_b
iedronki_wykopan_przez_niejakiego_rineo

tyle, że ten cały rineo najpierw odmówił publicznej dyskusji, a potem Matka
Kurka podał, że to członek tak zwanego "patrolu pokoju" z Woodstock.

134. Data: 2014-01-31 21:42:00

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks wrote:

> No ale przecież Budzik - owszem, zbudowany z datków na fundację - ma
> podpisane umowy z NFZ na działalność (lekarzy, badania itd.)

Mój znajomy też ma podpisane umowy z NFZ na działalność( niektóre zabiegi
czy badania) co nie oznacza, że z tego się utrzymuje jego prywatny zakład
medyczny. I NFZ nie wyposaża jego pracowni.

135. Data: 2014-01-31 21:42:36

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 01/31/2014 09:19 PM, FEniks wrote:

> No ale przecież Budzik - owszem, zbudowany z datków na fundację - ma
> podpisane umowy z NFZ na działalność (lekarzy, badania itd.)
>
> Ewa

A nawet od WOŚP dostał co nieco:

http://s2.wosp.org.pl/uploaded/files/files/20Finalsp
rawozdanie.pdf

136. Data: 2014-01-31 21:43:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 31 Jan 2014 21:17:38 +0100, Flyer napisał(a):

> Owsiak miał [ma?] pracownię witraży

Tia, a w niej braciszka.

A swój czas spędza coraz częściej w sądzie:
http://marucha.wordpress.com/2013/01/12/owsiak-msci-
sie-na-studentce-z-kostrzynia-ktora-zdemaskowala-jeg
o-klamstwa/
A gdyby nie WOŚP...
"Owsiak byłby nikim, gdyby nie poparcie udzielane mu przez moich
kochanych, rozumnych i oczywiście katolickich rodaków. Gdyby nie te tysiące
ochotników żebrzących z puszkami na mrozie, gdyby nie setki tysięcy
bezmózgich tumanów, wkładających do tych puszek pieniądze aby poczuć się
hojni i publicznie licytujących się o jakieś gówno - musiałby pójść do
zwykłej roboty, być może jako stróż."

" Pan Owsiak czuje się pewny siebie i atakuje jedną z mieszkanek Kostrzyna
nad Odrą za to, że stanęła w obronie trzeźwości, w obronie młodzieży. Jerzy
Owsiak mści się za obnażenie jego kłamstw.

Mieszkanka Kostrzyna nad Odrą, pani Renata Głuszko, została pozwana przez
pana Jerzego Owsiaka, organizatora Przystanku Woodstock, przed Sąd Okręgowy
w Gorzowie Wielkopolskim.

P. Owsiak oskarża p. Głuszko o naruszenie jego dóbr osobistych. Domaga się
od niej publicznych przeprosin i nałożenia na nią przez sąd kary
finansowej. Zarzuca jej, iż w artykule "Zło zwycięża tylko dlatego, że
dobro milczy..." (zamieszczonym w "Tygodniku Ziemi Kostrzyńskiej") zawarła
nieprawdę. P. Renata Głuszko napisała tam m.in.:

"[Na Przystanku Woodstock w Żarach] widziałam wiele upojonej alkoholem i
znarkotyzowanej młodzieży (...). Słyszałam jak pan Owsiak w wulgarnych
słowach wyrażał się o naszym kraju i podburzał młodych przeciwko Polsce.
Widziałam w jaki sposób odśpiewany był hymn narodowy. To była istna
profanacja, za którą powinni ponieść karę (...).

Ktoś, kto rozpija młodzież jest wrogiem Narodu! Czy prawdziwy katolik
stwarzałby przeszkody "Przystankowi Jezus", a w niesamowity sposób
promowałby Hare Kriszna i inne groźne sekty?!? (...).

Śmiem twierdzić, że wszystko co zostało powiedziane przez pana Owsiaka na
konferencji prasowej mogło być kłamstwem. Nawet to, co tyczyło się
zabezpieczenia imprezy. W swoim myśleniu posuwam się dalej. Każde słowo i
działanie pana Owsiaka może być przesiąknięte kłamstwem!"

Pan Owsiak wyrwał z kontekstu całego artykułu kilka zdań, by poprzeć
postawiony p. Renacie Głuszko zarzut. Jednak te zdania bronią się same!
Otóż:

1 J. Owsiak zarzuca nieprawdę R. Głuszko, która napisała, iż ktoś, kto
rozpija młodzież jest wrogiem Narodu!

Jest to twierdzenie prawdziwe. Ten, kto rozpowszechnia, promuje i popiera
zwyczaj picia alkoholu wśród młodzieży (czyli w grupie szczególnie podatnej
na uzależnienia) wzmaga ryzyko, iż młodzież może zacząć nałogowo pić
alkohol. Alkoholizm jest groźną chorobą, która stała się w Polsce bardzo
poważnym problemem społecznym. Okupanci niemieccy i sowieccy, wrogowie
polskiego Narodu, rozpijali Polaków zachęcając do picia alkoholu. Na
Przystanku Woodstock pośród handlujących przeważają stoiska z piwem. Wśród
kilkuset tysięcy uczestników dominuje młodzież - szkolna, studencka,
akademicka. P. Owsiak często podkreśla, że na każdym Przystanku Woodstock
będzie łatwo dostępne piwo. Według nas jest to rozpowszechnianie, promocja
i popieranie picia alkoholu przez młodzież. A jeśli p. Owsiak odnosi do
swojej osoby wspomniane zdanie, sam potwierdza, iż ma nieczyste sumienie w
tym względzie.

2 P. Owsiak zarzuca nieprawdę p. Głuszko, która pyta w artykule: Czy
prawdziwy katolik stwarzałby przeszkody "Przystankowi Jezus", a w
niesamowity sposób promowałby Hare Kriszna i inne groźne sekty?!?

Gdzie tu jest nieprawda lub naruszenie dóbr osobistych p. Owsiaka? Czy
dlatego się denerwuje, bo uważa się za tego, który promuje Hare Kriszna i
inne groźne sekty? W książce "Dwa oblicza Hare Kriszna" p. Owsiak paraduje
w stroju wyznawcy Hare Kriszna podczas jednego z Przystanków Woodstock.
Znamy historię niebezpiecznego ruchu Hare Kriszna i sekt satanistycznych,
znamy satanistyczne znaki, którymi posługują się niektórzy uczestnicy
Woodstocku i ich idole (np. grupa Sweet Noise), satanistyczne symbole
wszechobecne na Woodstocku (np. pentagram, pacyfa). Tak jak p. Głuszko
obawiamy się promocji w naszym mieście niebezpiecznych sekt, ruchów i
podkultur.

3 P. Owsiak uznał, że p. Głuszko naruszyła jego dobra osobiste, gdyż
stwierdziła iż w obecności licznych dziennikarzy dopuścił się całej listy
kłamstw.

Nie oskarżyliśmy go za ubiegłoroczne kłamstwa. Jesteśmy zwykłymi
obywatelami mającymi poważniejsze obowiązki i zajęcia niż wieloletnie
utarczki sądowe z osobą, która posiada imponujące zaplecze
medialno-finansowe i liczy na bezkarność.

Pan Owsiak czuje się pewny siebie i atakuje jedną z mieszkanek Kostrzyna
nad Odrą za to, że stanęła w obronie trzeźwości, w obronie młodzieży. Jerzy
Owsiak mści się za obnażenie przez Renatę Głuszko jego kłamstw. Żąda kary
finansowej, choć wie, że p. Renata jest studentką i nie posiada dochodów
pozwalających na poniesienie opłat sądowych i procesowych oraz zapłacenia
kary, której domaga się p. Owsiak, że nie stać jej na adwokata.

P. Owsiak wie, że studenci są biedni. Atakuje panią Głuszko, by wysłać
ostrzeżenie innym krytykom jego kontrowersyjnych poczynań.

Działania p. Owsiaka są niegodziwe. Atak na p. Głuszko odbieramy jako atak
na każdego z nas, na każdą osobę występującą w obronie normalności,
trzeźwości, czystości i prawdy. Będziemy więc bronić jej i siebie wszelkimi
prawnymi metodami.

http://dakowski.pl/"

--
XL
"Świat Amerykanina jest tak wielki jak jego gazeta. " A. Einstein

137. Data: 2014-01-31 21:43:32

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 01/31/2014 09:35 PM, Chiron wrote:
> [...]
> napisze o takich rzeczach na swojej stronie- ludzie zobaczą- kto będzie
> chciał dalej płacić na niego, niech płaci. Tylko niech postępuje

czego caritasowi też życzymy :)

138. Data: 2014-01-31 21:47:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 31 Jan 2014 21:19:25 +0100, FEniks napisał(a):

> No ale przecież Budzik - owszem, zbudowany z datków na fundację - ma
> podpisane umowy z NFZ na działalność (lekarzy, badania itd.)

Jezusmaria... I co Ty myslisz, ze to NFZ płaci tym lekarzom, bo są umowy?
Te umowy pozwalają tylko ich zatrudniać, a pacjentom korzystać z leków
refundowanych. Ty się znowu kompromitujesz...

139. Data: 2014-01-31 21:47:52

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> czego caritasowi też życzymy :)

Ja tego życzę dokładnie wszystkim organizacjom- za wyjątkiem moze wojska,
wywiadu.

140. Data: 2014-01-31 21:47:58

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 01/31/2014 09:40 PM, Chiron wrote:
> [...]
>

> tyle, że ten cały rineo najpierw odmówił publicznej dyskusji, a potem
> Matka Kurka podał, że to członek tak zwanego "patrolu pokoju" z Woodstock.

no i dobra, niech się zaszczują, zrobi się transparentnie.
caritasy, owsiaki, budziki i resztę - niech się zagryzą.
albo jak ktoś tu napisał - niech zamkną wszystkie fundacje.

i wtedy rzad na pewno wyposaży szpitale tak, jak owsiak.
i dopiero będziecie piszczeć

:)

TV temat namber łan - Ukraina :-/
Co to jest Monarchia?