WOŚP.

181. Data: 2014-02-01 00:11:41

Temat: Re: WOŚP.
Od: Paulinka <p...@w...pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-02-01 00:08, Ikselka pisze:

> Są - transmisje z Dni Kultury Żydowskiej i Chanuki w Sejmie :->

Cotygodniowe dla dzieci?

p.

182. Data: 2014-02-01 00:13:45

Od: Paulinka <p...@w...pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-02-01 00:10, Qrczak pisze:
> Dnia 2014-01-31 23:44, obywatel Paulinka uprzejmie donosi:

> Ale to już od dawna.

Może się zesrało, jak jedna bomba przed lotniskiem wybuchła.
p.

183. Data: 2014-02-01 00:15:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

0
0

> I jest głupkiem, który przez kilkanaście lat się lansuje i spija tylko
> nektar. A sprzęt, który zakupili mchem obrósł.

Tak - bo tu wcale nie chodziło o ten pożal się Boże (najtańcze oferty w
przetargach) sprzęt, lecz o późniejszy DROGI serwis, na który szpitali nie
stać. Ale kogo to obchodzi? - no przecież nie Owsiaka, on ten wspaniały
sprzęt OD KOGOŚ (he he) tylko (he he) kupił, nie? :->

--
XL
"Świat Amerykanina jest tak wielki jak jego gazeta. " A. Einstein

184. Data: 2014-02-01 00:15:44

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-01-31 23:29, obywatel Paulinka uprzejmie donosi:

> Ostatnio też stwierdził sąd, ze droga tuba PIS nie musi być ciągana po
> sądach za używanie konta poselskiego jako prywatnego, z różnymi
> pożyczkami od kolegi. Pan poseł Adam Hofman :)
> Ciebie by zamknęli :P

Hofman pożyczał, bo na diecie źle karmili. Zobacz foty, jak źle wyglądał.

185. Data: 2014-02-01 00:16:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 31 Jan 2014 23:19:37 +0100, Paulinka napisał(a):

> Finanse Kościoła Katolickiego to jak nie przymierzając KRUS, nikt nie
> wie o co chodzi i jak to sprawdzić. :)
>
> p.

Za to WOŚP jest przejrzysty jak krysztauuuuuuu!

186. Data: 2014-02-01 00:17:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 31 Jan 2014 23:28:22 +0100, Chiron napisał(a):

> Z całą pewnością np ktoś, kto klęczy na mrozie przed kościołem ciężej
> pracuje fizycznie od dzieciaka pakującego zakupy.

Zaraz, zaraz, jak to klęczy? - napastuje fizycznie! To bardzo ciężka praca.
:-]

187. Data: 2014-02-01 00:18:16

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-01-31 23:28, obywatel Chiron uprzejmie donosi:
> [...]
>
> Z całą pewnością np ktoś, kto klęczy na mrozie przed kościołem ciężej
> pracuje fizycznie od dzieciaka pakującego zakupy. Jednak nie zmienia to

Wstyd tylko kraść...

...i z dupy spaść /jak mawiają starożytni górale/

188. Data: 2014-02-01 00:21:55

Od: Paulinka <p...@w...pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-02-01 00:15, Qrczak pisze:
> Dnia 2014-01-31 23:29, obywatel Paulinka uprzejmie donosi:

> Hofman pożyczał, bo na diecie źle karmili. Zobacz foty, jak źle wyglądał.

Marnie, normalnie też bym mu do puchy wrzuciła :)

p.

189. Data: 2014-02-01 00:22:51

Od: Paulinka <p...@w...pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-02-01 00:16, Ikselka pisze:

> Za to WOŚP jest przejrzysty jak krysztauuuuuuu!

Poproszę o sprawozdania KK z datków.

p.

190. Data: 2014-02-01 00:22:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 31 Jan 2014 23:44:03 +0100, Paulinka napisał(a):

> Nieprawda ja i wielu moich znajomych nie popierają NIKOGO.

A popierają COŚ?
--
XL
"Świat Amerykanina jest tak wielki jak jego gazeta. " A. Einstein

TV temat namber łan - Ukraina :-/
Co to jest Monarchia?
Pascalina
Grunt, to mieć...