Parkowanie na miejscach dla niepełnosprawnych.

11. Data: 2005-01-09 19:47:01

Temat: Re: WOŚP - PŁACE
Od: "Jacek Kruszniewski" <j...@p...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "algraf" <a...@i...org.pl> napisał w wiadomości
news:002b01c4f61f$0a563f20$d4b7010a@aalde8e7h21i7u..
.
> W odniesie niu do innych e-maili:

> - no tak tylko jeszcze raz powtarzam - czy to biznes czy akcja
charytatywna?

Jest to Fundacja, która musi opłacić to i owo, musi te pieniądze, które dziś
otrzyma w dobrej wierze milionów Polaków zagospodarować, kupić srzęt, zrobić
dystrybycję według potrzeb. To jest ogromna praca na cały rok. Wybacz ale to
kosztuje i są do tego potrzebni ludzie na stały etat. Oni też z czegoś
muszą żyć, nie tylko ideałami, które są piękne, ale im, ich dzieciom
brzuchów nie napełnią.

A bisnes to nie jest, bo członkowie zarządu nie wzięli dywidendy ani
złotówki.

> W calej Polsce jest pelno organizacji pozarzadowych ktore podobne rzeczy
> robia za friko, tzn ludzie to robia z dobrej woli i spolecznie. wiec
> rozdzielmy te dwie rzeczy. ja rozumiem ze ksiegowosc musi kosztowac ale to
> moge zlecic do biura a nie zatrudniac ksiegowa - u mnie to w firmie taniej
> wychodzi.

A jakie masz obroty ?? ile dokumentów ?? jaka skala, też mam działalność -
wiem jak to jest i jak biura liczą, a liczą wg ilości dokumentów do
zaksięgowania. To jest tak, że powyżej jakiegoś pułapu działalności księgowa
jest potrzebna i niezbędna, znam firmy które z tego powodu wolały mieć
własną księgową niż biuro rachunkowe, po przy dużej ilości dokumentów oni i
tak potrzebowali księgowej na pełny do ogarnięcia porządkiem dokumentacji.

Nie wiem, ale ta dyskusja zrobiła się pomiędzy tymi którzy wiedzą jak się
prowadzi działalność, jak się liczy koszty, czym są koszty za lokal,
telefony etc. A pomiędzy tymi co lubią czysto teoretyzować nie zdającymi
sobie sprawy z realiów działalności.

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

12. Data: 2005-01-09 20:09:29

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Jacek K napisal:

> [...]
zrobić
> dystrybycję według potrzeb. To jest ogromna praca na cały rok.

- czyli sporo czasu. ale podejdzmy pragmatycznie do sprawy.
- teraz mi powiedz jako owsiak, ile bys dal kasy za zbieranie pieniedzy do
puszek - tzn czy np. zatrudnilbys ludzi do zbierania kasy na caly etat i za
jaka pensje?, ile zaplacilbys za reklame w TV i radiu, ile za koncerty,
aukcje, itp. - czy to jest twoim zdaniem nic?! co, ci ludzie musza to
robic?! - nie - oni chca pomagac! bez kasy - a owsiak nie! on chce kasy!
10.000 miesiecznie!

> Wybacz ale to
> kosztuje i są do tego potrzebni ludzie na stały etat. Oni też z czegoś
> muszą żyć, nie tylko ideałami, które są piękne, ale im, ich dzieciom
> brzuchów nie napełnią.

- to co napisalem wczesniej sluzy za komentarz. tylko moze dodam ze dzieci
czlonkow zarzadu maja niezle brzuszki.

> A bisnes to nie jest, bo członkowie zarządu nie wzięli dywidendy ani
> złotówki.

- chwala im za ta dobroc ktora okazali!

> [...]
> tak potrzebowali księgowej na pełny do ogarnięcia porządkiem dokumentacji.

- a jakie firmy maja az 3 ksiegowych?!

> [...]
> prowadzi działalność, jak się liczy koszty, czym są koszty za lokal,
> telefony etc. A pomiędzy tymi co lubią czysto teoretyzować nie zdającymi

- do ktorej gupy osob sie zaliczasz?

Z pozdrowieniami
Arek

13. Data: 2005-01-09 20:41:08

Od: "Jacek Kruszniewski" <j...@p...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

.

> - czyli sporo czasu. ale podejdzmy pragmatycznie do sprawy.

No właśnie pragmatyczne.

> [...]
> aukcje, itp. - czy to jest twoim zdaniem nic?! co, ci ludzie musza to
> robic?! - nie - oni chca pomagac! bez kasy - a owsiak nie! on chce kasy!

A gdzie pisze żę to jego pensja. A nawet jeśli - to ile to jest na rękę.

Oto wynik z onet - kalkulatora

m-c wynagrodzenie składki składki zaliczka na
brutto pracownika pracodawcy podatek do wypłaty
styczeń 9235.72 1728.01 1920.11 780.90 6107.42
luty 9235.72 1728.01 1920.11 780.90 6107.42
marzec 9235.72 1728.01 1920.11 780.90 6107.42
kwiecień 9235.72 1728.01 1920.11 780.90 6107.42
maj 9235.72 1728.01 1920.11 780.90 6107.42
czerwiec 9235.72 1728.01 1920.11 1595.50 5292.82
lipiec 9235.72 1728.01 1920.11 1595.50 5292.82
sierpień 9235.72 884.81 1076.91 1783.30 5878.66
wrzesień 9235.72 226.28 418.38 1929.70 6336.46
październik 9235.72 226.28 418.38 1929.70 6336.46
listopad 9235.72 226.28 418.38 2820.40 5445.76
grudzień 9235.72 226.28 418.38 2820.40 5445.76
RAZEM 110828.64 13886.00 16191.20 18379.00 70565.84

średnio: 5880,49 zł, nie jest to zły zarobek - fakt, ale jeżeli człowiek
tylko tym się zajmuje od trzynastu lat.

> - to co napisalem wczesniej sluzy za komentarz. tylko moze dodam ze dzieci
> czlonkow zarzadu maja niezle brzuszki.

wiesz Arku - to zaczyna być irytujące.

> - chwala im za ta dobroc ktora okazali!

no i ......................;P

> księgowa
>
> - a jakie firmy maja az 3 ksiegowych?!

Znam takie, są moimi klientami i nie są to bardzo duże firmy. Wiesz, jednak
widzę że nie znasz faktcznych realiów. Patrzysz przez swój pryzmat: kilka
zleceń, kilka faktur na miesiąc, działalność u siebie w mieszkaniu.

do pierwszej

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

14. Data: 2005-01-09 21:13:38

Temat: Re: Parkowanie na miejscach dla niepełnosprawnych.
Od: "news" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ciach.........
=====
> Żal bebechy ściska, gdy sie to czyta. Przecież to nie w naszej świadomości
> ma sie cos zmienić. Robi sie to tak: wymienia się przedni zderzak na
> budowlany dwuteownik, w braku tegoz moze byc ceownik. No i jedzie się
> nieco
> za blisko tych zaparkowanych samochodów. Gwarantuje, ze nigdy żaden
> właściciel luksusowej limuzyny nie stanie w takim miejscu.
> HuSadam
------------------>-<
HuSadam nie denerwuj sie aaaazzzz tak ! ;-)

Pomysl jest dobry ........ ale szkoda mi samochodu na
takie przerobki dla jakiegos tluka i idioty
ktory nie zna znakow drogowych i nie stosuje sie do nich.

Jezeli juz ktos urodzil sie BEZ KULTURY to tej KULTURY
bedzie go trudno nauczyc ;-)

Pozdr
SSR

15. Data: 2005-01-09 21:41:05

Od: "Monika" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

.

> [...]
> aukcje, itp. - czy to jest twoim zdaniem nic?! co, ci ludzie musza to
> robic?! - nie - oni chca pomagac! bez kasy - a owsiak nie! on chce kasy!

Arku - z tego co czytalam i slyszalam Jurek nie pobiera wynagrodzenia w
ramach orkiestry tylko m.in. z programow TV (tak mowil w przedostatnim
programie Najsztuba, tak pisze na swojej stronie).
cytujac mkarwana: "- w tym wynagrodzenie dla członków zarządu z tytułu
umowy o pracę 1 etat:
110.828,61 zł" - jak wyraznie jest napisane jeden etat dla czlonkow
zarzadu. W zarzadzie orkiestry znajduje sie z tego co widze 3 czy 4 osoby.
Skad wiesz, ze ten jeden oplacany etat to akurat etat Jurka?
pozdrawiam, Mo

16. Data: 2005-01-09 21:53:42

Od: "mkarwan" <m...@r...au> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Kruszniewski" <j...@p...nospam.pl> napisał w
wiadomości news:crs554$jfc$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
> RAZEM 110828.64 13886.00 16191.20 18379.00 70565.84
>
> średnio: 5880,49 zł, nie jest to zły zarobek - fakt, ale jeżeli człowiek

w fundacji jest zatrudnione są także:
Lidia Niedźwiedzka-Owsiak - dyrektor ds. medycznych
Aleksandra Owsiak - kontakty z zagranicą

17. Data: 2005-01-09 21:54:29

Od: h...@i...pl (HuSadam) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> HuSadam nie denerwuj sie aaaazzzz tak ! ;-)
>
> Pomysl jest dobry ........ ale szkoda mi samochodu na
> takie przerobki dla jakiegos tluka i idioty

I to jest właśnie postawa aspołeczna i godna najwyższego potępienia. Tysiace
inwalidów będzie cierpiało, bo komus żal samochodu. Oj, ludzie, ludzie,
kiedy zrozumiecie co jest w życiu ważne a co nie?
HuSadam

Najlepsze auto, najlepsze moto... >>> http://link.interia.pl/f1841

18. Data: 2005-01-09 22:30:14

Od: Marcin Wieczorek <i...@n...lubie.spamu.org> szukaj wiadomości tego autora

HuSadam wrote:

> [...]
>
> =====
> Żal bebechy ściska, gdy sie to czyta. Przecież to nie w naszej świadomości

Cudzyslow przy "naszej" zostal uzyty nieprzypadkowo. To nie jest problem
tego czy innego kierowcy, bo nawet jesli przekonasz osobiscie tych
kilku, to dalej pozostanie kilka/kilkadziesiat tysiecy innych, ktorzy
robia tak samo. To jest bardziej problem spoleczny (niedostrzeganie
ON i spychanie ich na margines) i w tym sensie uzylem okreslenia
"nasza swiadomosc". Zwroc tez uwage, ze pisze z perspektywy osoby
zdrowej (czyt. "pelnosprawnej") co tez zmienia sens mojej wypowiedzi
("nasza swiadomosc" moze byc odczytana jako "swiadomosc ludzi
nie dotknietych problemem niepelnosprawnosci").

> Robi sie to tak: wymienia się przedni zderzak na
> budowlany dwuteownik, w braku tegoz moze byc ceownik. No i jedzie się nieco
> za blisko tych zaparkowanych samochodów.

A pozniej sie placi odszkodowania, albo empirycznie sprawdza czy
wiezienia rzeczywiscie sa przepelnione...

> Gwarantuje, ze nigdy żaden
> właściciel luksusowej limuzyny nie stanie w takim miejscu.

No i ilu tak przekonasz? Jednego? Dwoch? Dziesieciu? To chyba troche
nie ta skala, nie sadzisz?

Pozdrawiam,

Marcin

19. Data: 2005-01-09 22:54:49

Od: h...@i...pl (HuSadam) szukaj wiadomości tego autora

> No i ilu tak przekonasz? Jednego? Dwoch? Dziesieciu? To chyba troche
> nie ta skala, nie sadzisz?
> Marcin

A bo ja tu pomyślalem lokalnie, wręcz troche partykularnie. W trosce o tę
panienkę co to nie ma gdzie zaparkować. Jak ktoś of topic na szersze rzuci
wody to ja te myśl ekstrapoluję wprost proporcjonalnie do iloczynu obszaru
przez zaludnienie i całkiem inną, adekwatną do wagi problemu, myśl złotą
podrzucę.

20. Data: 2005-01-09 23:07:33

Od: h...@i...pl (HuSadam) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ("nasza swiadomosc" moze byc odczytana jako "swiadomosc ludzi
> nie dotknietych problemem niepelnosprawnosci").

Ja jestem człowiek prostolinijny - jak mi coś zawadza to z byka i w morde.
Dyskusje o śmiertelnym boju na długopisy w "Przewodniku Katolickim"
pozostawiam tym, którzy wciąż mają nadzieję na lepsze jutro. Żałuje tylko,
że w sklepie żelaznym nie sprzedają granatów. Gwarantuję podjazdy we
wszystkich urzedach w ciagu dwóch tygodni od momentu pierwszego zakupu.
HuSadam

Najlepsze auto, najlepsze moto... >>> http://link.interia.pl/f1841

WOŚP - PŁACE
!!! Skad wozek inwalidzki za 1 zl ??