WRACAJCIE!

1. Data: 2004-01-03 20:22:51

Temat: WRACAJCIE!
Od: "olka" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W związku z tym, że zaczyna się rok nowy, myślę, że i w tej grupie trzeba
pewne sprawy uregulować. Ponieważ większość z nas ma też już chyba
wyklarowaną opinię na temat trolla, myślę, że najwyższa pora, żeby wróciły
tutaj te wszystkie osoby, które zmuszone były odejść na yahoo. Na pewno ta
grupa wiele by skorzystała na ich powrocie. Osoby, które posługują się
modemem, niechętnie korzystają z yahoo, byłoby dobrze zatem, gdyby cała
grupa była tutaj. A trolla -jeśli mu się jeszcze zechce podskakiwać - po
prostu nie należy zauważać. Pl.rec.kuchnia to także Wasza grupa i nikt Was
stąd nie może usuwać.

1. Data: 2004-01-03 21:05:11

Temat: WRACAJCIE na Yahoo!
Od: "Akolada" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "olka" <o...@w...pl> napisał w wiadomości
> W związku z tym, że zaczyna się rok nowy, myślę, że i w tej grupie trzeba
> pewne sprawy uregulować. Ponieważ większość z nas ma też już chyba
> wyklarowaną opinię na temat trolla,

Kto jest tym trollem, są niesprawdzone domniemania, że pan Łoś...

> myślę, że najwyższa pora, żeby wróciły
> tutaj te wszystkie osoby, które zmuszone były odejść na yahoo.

A ja myślę inaczej - nikt nikogo nie zmuszał. Zresztą na Yahoo nikogo nie
ma. Tylko smętna pani Be pisze tam listy sama do siebie. Słabo jej to jednak
idzie - ledwie 3-4 dziennnie, gdy na prk ponad 140 dziennie.
Tamta grupa to trup. Nie udała się pani Be secesja. Jak się już mieszka w
USA, to może warto poznać historię kraju, który się zamieszkuje.

>Na pewno ta
> grupa wiele by skorzystała na ich powrocie.
Grupa zyskała na tym, że pozbyła się tej kamaryli wzajemnych umizgów.
I nikt tu nie tęskni do czasów "bananowej republiki"

Akolada

1. Data: 2004-01-03 21:44:59

Temat: Re: WRACAJCIE na Yahoo!
Od: "olka" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Akolada" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]

> Tamta grupa to trup. Nie udała się pani Be secesja. Jak się już mieszka w
> USA, to może warto poznać historię kraju, który się zamieszkuje.

Kłamiesz! Dlaczego to robisz? Nie ma słowa prawdy w tym, co
piszesz! Sprawdż, ile jest postów, ile już w tym roku było! Niestety, Magda
pisze bardzo rzadko i najczęściej odpowiada na zadawane pytania. Wielka
szkoda! Jeśli już coś chcesz napisać, to nie kłam!

1. Data: 2004-01-03 21:53:25

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pisze bardzo rzadko i najczęściej odpowiada na zadawane pytania. Wielka
> szkoda! Jeśli już coś chcesz napisać, to nie kłam!

ola-sama sobie jestes winna - karmisz trolla...

1. Data: 2004-01-03 22:03:12

Od: "Akolada" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Magda
> pisze bardzo rzadko i najczęściej odpowiada na zadawane pytania. Wielka

Ażżżżżżżżżżżżżżżżzz 20 !
Tamta grupa to trup i nie ma żadnej racji bytu. Piszesz, ze pani Be pisze
rzadko. Widocznie zrozumiała, że miała opaczny pomysł. I w zasadzie tych, co
się tam zakałapućkali w uczynioną przez nią aferę olała ciepłym moczem. I
tylko wy tam wysiadujecie oczekując niewiadomo czego? Godota!
Pomijam, że kosztowna w ściąganiu lub w wq... w czekaniu.
Ale wolnomu wola...
Akolada

1. Data: 2004-01-04 07:46:43

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <bt7d7a$suu$1@atlantis.news.tpi.pl>, olka <o...@w...pl>
wrote:

> Użytkownik "Akolada" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> . Tylko smętna pani Be pisze tam listy sama do siebie. Słabo jej to jednak

> Kłamiesz!

No dobrze, ale jak to można sprawdzić kto ma rację ?

Władysław

1. Data: 2004-01-04 08:59:26

Temat: Odp: WRACAJCIE!
Od: "Basiek" <bkolodziej_nospam@eastwest_nospam_.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> prostu nie należy zauważać. Pl.rec.kuchnia to także Wasza grupa i nikt Was

Wiecie co, a ja tak sobie mysle czytajac te watki zblizone do siebie
tematycznie, ze moze w ogole lepiej byloby nie roztrzasac tej sprawy. W
koncu kazdy moze odejsc (wrocic) z grupy, jesli ma na to ochote, a takie
posty, to wspaniala pozywka dla tych, ktorzy uwielbialja sie klocic.
A pan Wladyslaw ma racje, ze i tak nie dojdziemy do tego, kto ma racje.
Wiec moze w takim razie po prostu przemilczec to wszystko i cieszyc sie z
faktu, ze jeszcze tyle osob dziala w tej grupie, chociaz oczywiscie szkoda,
ze niektorzy odeszli, bo zapewne duzo wnosili do pl.rec.kuchnia.
Wiem, ze moj glos malo sie tu liczy, bo jestem od niedawna i nawet nie wiem,
w jaki sposob wszystko sie zaczelo, ale wydaje mi sie, ze nie ma sensu
ciagnac tego watku.

Pozdrawiam.
Basiek.

1. Data: 2004-01-04 09:34:17

Temat: Re: WRACAJCIE!
Od: "Marek Powichrowski" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> prostu nie należy zauważać. Pl.rec.kuchnia to także Wasza grupa i nikt Was

Na trolle jest jedyny sposob : KF (Kill file lub lub zablokuj nadawce).
Nezawodne. Polecam.

Marek

1. Data: 2004-01-04 10:01:09

Od: "Magdalena W." <e...@N...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basiek" <bkolodziej_nospam@eastwest_nospam_.pl> napisał w
wiadomości

> Wiecie co, a ja tak sobie mysle czytajac te watki zblizone do siebie
> tematycznie, ze moze w ogole lepiej byloby nie roztrzasac tej sprawy. W
> koncu kazdy moze odejsc (wrocic) z grupy, jesli ma na to ochote
Masz racje Basiu. Jest wolnosc wyboru grupy, jak widac czesc osob zostala
tutaj, czesc poszla sobie na yahoo ... widocznie tak chcieli i chca. I
produkowanie kolejnych watkow na ten temat nic nowego nie wnosi. Poza
awanturami.

> [...]
szkoda,
> ze niektorzy odeszli, bo zapewne duzo wnosili do pl.rec.kuchnia.
Owszem prawda, bylo sporo ciekawych przepisow i dyskusji, ale teraz wcale
nie jest duzo gorzej (pomijajac watki awanturnicze). A stare przepisy mozna
sobie w archiwum znalezc.

> Wiem, ze moj glos malo sie tu liczy, bo jestem od niedawna i nawet nie
wiem,
> w jaki sposob wszystko sie zaczelo, ale wydaje mi sie, ze nie ma sensu
> ciagnac tego watku.
Ja jestem tu od dawna i niestety pamietam czesciowo wielka afere, ale
rowniez wydaje mi sie, ze po prostu nalezy sprawy zostawic swojemu biegowi.

Pozdrawiam
Magdalena

---

1. Data: 2004-01-04 11:21:08

Od: "zetka" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wyklarowaną opinię na temat trolla, myślę, że najwyższa pora, żeby wróciły
> tutaj te wszystkie osoby, które zmuszone były odejść na yahoo.

Jasne, że powinni wracać. Nie można ulegać terrorowi jednego
człowieka.

kuchnia azjatycka
Chłopskie jadło
pączkujemy-dlugie