[WRC] Help please...

1. Data: 2005-01-03 21:42:54

Temat: [WRC] Help please...
Od: "BaM" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Bardzo mocno poszukuję sprawdzonego dermatologa.
Problem z włosami, cerą i skórą w ogóle narasta mimo moich starań.
Wrocław to nie moje rodzinne miasto i nie mam pojęcia gdzie się udać.
Wizyta u nieznanego mi lekarza skończyła się receptami na leki na trądzik i
"dobrą" radą obcięcia włosów.
Trądziku nie mam od lat, i nawet objawów ku temu, a włosy do pasa pięknie
błyszczące i nie rozdwajające się nawet.
Wypadają tylko, ku mojej coraz większej trwodze, w ilościach ogromnych i
żadne specyfiki tabletkowe i nacierające nie dają efektów pozytywnych już od
kilku miesięcy. Skóra natomiast zanieczyszcza się w tempie zdumiewającym
nawet moją kosmetyczkę i w coraz to nowych rejonach odkrywczych.
W sumie to może być sprawa braku równowagi hormonalnej, ale czy jest taka
specjalizacja lekarska?

Dziękuję z góry za wszystkie maile
Barbara

1. Data: 2005-01-03 21:56:58

Temat: Re: [WRC] Help please...
Od: "Olga" <o...@o...blabla.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BaM" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Problem z włosami, cerą i skórą w ogóle narasta mimo moich starań.
> W sumie to może być sprawa braku równowagi hormonalnej, ale czy jest taka

Ginekolog-endokrynolog albo endokrynolog?
O.

1. Data: 2005-01-03 22:37:12

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BaM" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> W sumie to może być sprawa braku równowagi hormonalnej, ale czy jest taka
> specjalizacja lekarska?

Ostatnio też włosy wypadają mi koszmarnie, też mam do pasa, rozdwajają mi
się co prawda, ale to żadna nowość, natomiast nie straciły blasku. Byłam u
dermatologa, pani zapisała mi coś do smarowania głowy, kazała brać cynk, ale
i zapytała, kiedy miałam robione podstawowe badania. Jako, że było to bardzo
dawno, zleciła badanie krwi i moczu jak następuje:
-OB
-morfologię z rozmazem
-cukier
-coś tam z tarczycą (zapewne jakiś hormon)
-i chyba coś jeszcze, czego nie pamiętam
Nawet nie musiałam robić tych badań na własny koszt.

Jutro idę po wyniki to może napiszę, co z nich wynikło. Najczęściej
podejrzewa się zaburzenia hormonalne, np. nietolerancję tabletek
antykoncepcyjnych. Proponuję, jeśli rzeczywiście już nic nie działa, pójść
do jakiegoś lekarza, np. ginekologa (bo oni się jeszcze czasem przejmują) i
nawet zapytać, jakie badania wykonać, choćby nawet na własny koszt. Można
się starać o skierowanie do endokrynologa (bo chyba tylko ze skierowaniem,
nie?), czyli lekarza "od hormonów", ale z obserwacji wiem, że kolejki są
niemiłosierne. Czasem warto zrobić jakieś badania na własną rękę i zacząć
leczenie szybko niż chodzić i i tak nic nie wychodzić.

Zdrowia życzę,
Maja

1. Data: 2005-01-04 05:43:19

Od: "BaM" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sq4ty" <a...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> niemiłosierne. Czasem warto zrobić jakieś badania na własną rękę i zacząć
> leczenie szybko niż chodzić i i tak nic nie wychodzić.

Byłam już u ogólnego i ginekologa.
Ogólny zlecił badania i przebadał mnie, badania wyszły wzorcowo.
Ginekolog (nie mój niestety, mój został w Zabrzu, on by mi doradził ;( )
załamał ręce nie wiedząc czego po nim oczekuje i skierował mnie do
dermatologa.
Chciałabym pójść gdzieś prywatnie i dlatego proszę o jakiś kontakt bo już
nachodzi mnie obawa, że te włoski to nie odrosną :(

1. Data: 2005-01-04 23:52:53

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chciałabym pójść gdzieś prywatnie i dlatego proszę o jakiś kontakt bo już
> nachodzi mnie obawa, że te włoski to nie odrosną :(

Z kontaktem to Ci nie doradzę raczej, bo ja mieszkam spooory kawałek od
Wrocławia :).

Jest jeszcze taka opcja, że jesteś zupełnie zdrowa, a włosy wypadają jako
efekt lata - tak mówiła moja fryzjerka, że jej też wypadają. No a poza tym
czapki, suche powietrze. Teraz powiem, jak większośc lekarzy: MOŻE samo
przejdzie :).

Tak, ja radzę dermatologa. Mi się po tym płynie cynkowym poprawia.

Pozdrawiam,
Maja

1. Data: 2005-01-05 10:18:35

Od: "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Basiu,
nie czekaj, postaraj sie dostac do endokrynologa, skoro, jak piszesz, nie
masz problemow dermatologicznej natury...
Majac lat nascie mialam problemy z tarczyca (takie przejsciowe, wynikajace z
wieku nastolatki) i niestety w ciagu roku pozegnalam sie z moimi grubymi i
gestymi wlosami do pupy (niektorzy moga je jeszcze pamietac)... :( po prostu
zaczela sie zmieniac gospodarka hormonalna i normalnie garsciami wyciagalam
wlosy...
Nie twierdze, ze rowniez masz problemy z tarczyca, ale skoro wszystko inne
jest ok, to biegnij i zrob badania na ilosc hormonow...

Bozenka :-)
sloneczna miodzio dziewczyna

1. Data: 2005-01-05 17:24:37

Od: "BaM" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> napisał w
wiadomości news:crgetr$5p9$1@news.onet.pl...
> [...]
> Nie twierdze, ze rowniez masz problemy z tarczyca, ale skoro wszystko inne
> jest ok, to biegnij i zrob badania na ilosc hormonow...

Oj tak...
Tylko gdzie ja tutaj endokrynologa znajdę...

1. Data: 2005-01-05 17:24:37

Od: "BaM" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2005-01-05 17:53:21

Od: "BaM" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czapki, suche powietrze. Teraz powiem, jak większośc lekarzy: MOŻE samo

Właśnie jakoś nie trafiam dobrze na lekarzy.
A wypadanie trwa prawie od trzech lat, ale teraz wzmożyło się i już nic co
wcześniej działało nie pomaga :((

Naprawdę nie ma tu nikogo z Wrocka?

Pozdrawiam serdecznie
Barbara

1. Data: 2005-01-05 18:28:07

Od: "Hafsa" <h...@...necie> szukaj wiadomości tego autora

> Oj tak...
> Tylko gdzie ja tutaj endokrynologa znajdę...

Jest kilka Poradni we Wroc, ktore przyjmuja na NFZ. Na Dobrzynskiej, w
klinikach, Na pl.sw.Macieja... ale wszedzie musisz miec skierowanie od
lekarza z POZ i liczycx sie z kolejka oczekujacych. Chyba ze prywatnie, ale
nie wskaze ci jednego a dobrego gabinetu, bo nigdy mi nie byl potrzebny....
Ale jesli chcesz, to sie dowiem. I ci podam, jak zdaze przed wyjazdem Hafsa

Kurs Tipsy Kraków
fryzjer - na targówku / zaciszu
gdzie w Warszawie
fryzjer - na targówku / zaciszu